Älkää viestikö, jos ette tunne. Amen!

Anonyymi-ap

No otsikossa se on.

18

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo! Ei kannata erehtyä viestimään! Ihmiset tekee kuitenkin joskus erheitä, ku me ollaan ihmisiä!

• Anonyymi

Niin. Voidaan vahingossa jopa tutustua toiseen ihmiseen ja se vasta olisi kamalaa 😱

• No tämäkin kyllä, mutta pitää myös muistaa että kaikki eivät halua sellasta.

• Anonyymi

Täälläkö? Kuinka se on mahdollista toteuttaa.

• Anonyymi

En ymmärrä viestiäsi? Siis missä?

• Anonyymi

Tämä on anonyymipalsta eikä täällä kukaan tunne toisiaan. Jos joku niin kuvittelee, se on varma merkki siitä, että ko. tyyppi on harhoissaan ja typerys.

• originalpieninainen

Ymmärrän kyllä hyvin tämän tarkoituksen,

mutta entäs jos joku haluaa tutustua?

Ja itseäni ei haittaisi jos joku laittaisi
      viestin, tutustumis tarkoituksessa.
      Ja jos se häiritsee, sen voi sanoa
      sille toisella suoraan,
      eikä täällä anona.
      Eihän se toinen
      voi tietää että
      juuri häntä
      tarkoitat.

Myös kannattaa ottaa huomioon,
      aika tärkeä asia...

nyt on tehtailtu joidenkin
      toimesta paljon
      feikkiprofiileja
      ig,sekä fb ainakin.
      Ja niitä tehty myös
      ihan sellaisistakin
      jotka eivät edes
      täällä palstaile.

Mutta on myös joitakin
      joilla ei ole välttämättä
      oma nimi profiilissa
      vaikka tuntisittekin.
      Esim stalkkauksen
      ja kiusaamisen vuoksi.
      Kuten minulla esimerkiksi.

• Anonyymi

Vainoharhaista. Ei täällä kukaan tiedä, kuka on kuka. Samaa massaa ollaan kaikki. Satut vain olemaan jonkin pahointikohde.

• Anonyymi kirjoitti:

Vainoharhaista. Ei täällä kukaan tiedä, kuka on kuka. Samaa massaa ollaan kaikki. Satut vain olemaan jonkin pahointikohde.

Mitä sä mulle vastasit?
        Siis mikä tossa oli vainoharhaista?

"" Satut vain olemaan jonkin pahointikohde. "" miten niin? Ai jos mulla on fb/ig eri nimellä kun oikea nimi on?

• Anonyymi

Jos tuntee voi käyttää puhelinta.

• Anonyymi

Minä viestin vain jos tiedän että nainen ihan 100 varmasti haluaa minut rakkaakseen loppuelämäkseen eikä ketään toista. Olen huono tulkitsemaan toisten tunteita niin olen varmaan loppuelämäni yksin.

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Juu samaa mieltä aloittajan kans😉

• Anonyymi

Juuri noin se on. Ei ole tarvetta viestitellä kenenkään kanssa. Yksin oleminen on parasta. Työn tekeminen on se mikä on tärkeää, ei kiinnosta tutustua keneenkään edes kaverina!

• Anonyymi

On mahdollisuus vielä valita kunnioittaako tekijänoikeus vai sotelakia.

• Anonyymi

En ymmärrä mitä tarkoitat. Elämää on liian kauan haitattu sellaisella mitä ei olisi koskaan saanut edes aloittaa!

• Anonyymi

Kyllä. Tuntemattoman kanssa ei kannata tutustua.

Tuntemattomalle en vastaa viesteihin tämän jälkeen.

• Anonyymi

Eikös palsta mene aika pintapuoliseksi jos ei uskalla sanoa itse asiaa ja pitää leijua kevyessä jutustelussa. Itse olen kokenut täällä vihjeitä tietyistä henkilöistä ja varmasti yksi henkilö ei ole voinut tietää noista kaikista vihjeistä. Itse ainakin koen, että sanojen mukana tulee tietoa persoonasta ja hänen tunne-elämästään. Jokatapauksessa tunnen, että ne sanat kuuluvat elämääni vaikka voin erehtyäkin ihmisestä ja vastaan sen pohjalta. Ei sen pitäisi satuttaa ketään, ei ainakaan ole tarkoitus. Joka tapauksessa samanlaisia kohtaloita riittää ja tämä on vain elämää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      164
      9720
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3159
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      43
      2917
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2689
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2095
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      113
      2023
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1923
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      57
      1495
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1296
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1261
    Aihe