Onko Seinäjoella missään grilliä, mistä sais hampurilaisen väliin sipulimurskan sijasta punasipulirenkaita? Samanhintaista on molempien raaka-aine, mutta punasipuli maistuu paremmalta purilaisen välissä. Miksi kaikki tarjoaa sitä samaa sipulimurskaa väliin. Eikö joku voisi erottua massasta.
Grilliruokaa
23
417
Vastaukset
- Anonyymi
Noposgrilli Joupissa näistä katugrilleistä jos puhutaan.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180626374
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Samburgerista saa minusta kans.
- Anonyymi
Pyytämällä saat joka grillistä
- Anonyymi
Saako pyytämällä myös sen, ettei sämpylöitä kasteta rasvaan ja litistetä korpuksi?
- Anonyymi
Rasvaan kastettu sämpylä on mitä parhainta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasvaan kastettu sämpylä on mitä parhainta.
Minun mielestä ei, siksi kysyin saako pyytämällä. Jos haluan ostaa autokaupasta sedanin, niin myyjä tarjoaa minulle sedania, eikä ala väittämään farmarin parhautta.
- Anonyymi
Kyllä saa. Saat justiin sellaisen kuin pyydät. Rohkeasti vain kerrot mitä haluat.
- Anonyymi
"Saako pyytämällä myös sen, ettei sämpylöitä kasteta rasvaan ja litistetä korpuksi?"
Sitä ei voida valitettavasti toteuttaa koska tarkoituksena on päästä asiakkaasta eroon mahdollisimman nopeasti. Oli sitten jonoa tai ei.- Anonyymi
Kyllä saa kun rohkeasti pyytää eikä ujostele.
- Anonyymi
Noposgrillillä ja Jykällä ei ainakaan jasteta sämpylöitä rasvaan.Samburgerilla sanon sina että älkää kastako rasvaan.Ei se paljoa auta kun parilasta tulee se rascan maku siihen sämpylään.Siispä Noposelle ja Jykälle
- Anonyymi
Mites se nopos on auki, aika usein näyttää olevan kiinni. Onko se vähän päivän fiiliksen mukaan auki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites se nopos on auki, aika usein näyttää olevan kiinni. Onko se vähän päivän fiiliksen mukaan auki?
Kyllä netistä löytyy aukioloajat.
- Anonyymi
Eilen ostin Noposgrillilä Bertta hampurilaisen.On kaksi naudanliha pihviä.
Hyvä salaatti.pekonia punasipulia.8 euron pintaan parhaimpia hampurilaisia mitä oon syönyt.Suosittelen kokeilemaan - Anonyymi
"Kyllä netistä löytyy aukioloajat."
Menee vaan aina jo alkuillasta kiinni.
-------------------------------
"Eilen ostin Noposgrillilä Bertta hampurilaisen.On kaksi naudanliha pihviä.
Hyvä salaatti.pekonia punasipulia.8 euron pintaan parhaimpia hampurilaisia mitä oon syönyt."
Joo maksaa kylläkin 10,50 euroa ja ei sillä nälkä lähde.- Anonyymi
Niin että ei oo mikään hyvä? Kokeiles tehdä se hampurilainen ihan itse niin saat sellaisen kun haluat.
- Anonyymi
Käyppäs maistamassa kasperin hamppari paikan safkoja. On sitten hyviä annoksia. Suosittelen.
- Anonyymi
Mikä on Kasperin hampparipaikka? Missä Kasperi asuu?
- Anonyymi
Siin vanhan kympin päädys
- Anonyymi
Tehkää hamppareita kotona itse. Maksapihvillä.
- Anonyymi
Ei aina viitsi itse tehdä hampurilaisia.
- Anonyymi
"Siin vanhan kympin päädys"
Mikä on vanha kymppi??? Joskus 60-luvulla ollut paikka? - Anonyymi
Huono laatu johtuu siitä, vähän kaikessa, että pohjalainen ei osaa vaatia mitään, vaan tyytyy siihen mitä on eikä tiedä paremmasta. Oltiin sitten asiakkaana gigantissa tai grillillä, niin ei ole totuttu vaatimaan eikä valittamaan. Jos saadaan viallinen tuote, niin tyydytään siihen. Tyypillinen pohjalainen, ostaa arkkupakastimen, ja huomaa kotona että siinä on lohjennut pala kahvasta. Hän ei vie sitä takaisin myymälään eikä valita, vaan korjaa terävän kulman ilmastointiteipillä, ja on hiljaa. Eli pohjalaiset ei tiedä oikeuksiaan oikein missään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623