Muuten totaalisena kauhuleffafriikkinä joudun häpeäkseni tunnustamaan, että Maissilapset on jäänyt näkemättä. Olen kuitenkin tehokas keräämään painajaisia yms. ongelmia, joten jos tuon leffan katson, uskallanko enää olla nuorimman sisareni kanssa samassa huoneessa... tai ehkä jopa kesämökkimme ruispellossa?
Eli siis suomeksi miten pelottava viritys? Pellet ja lapset ovat usein muutenkin pelottavia =)
Maissilapset?
6
560
Vastaukset
- Hahhaahhaa!!!!
MAAILMAN HAUSKIN KAUHULEFFA!!!
Kavereiden kanssa katsottiin ja naurettiin ihan hirveesti!! :'DDD
Ei todellakaan hyvä. Ja kauhuleffa? Ei todellakaan ;) - ...
Children of the Corn = Kornit lapset
Jep, jep. Ekan vielä kattoo mutta jatko-osat turhaa kamaa... - Maissilapset
Hyvä leffa.
- Elsa-Pekka
Nyt on siis se tilanne, että Maissilapset-novellista on useita elokuvaversioita.
- etr4rthty6i
Aloittaja tarkottanee varmaan Stephen Kingin tarinan filmatisointia. Umpisurkea tekele ja olisi saanut jäädä tekemättä. Samoin lukuisille muille Kingin tarinan filmatisoinneista. Muutama hyvä on, Maissilapset ehkä surkein Cujon jälkeen.
- Anonyymi
YKS MUNKIN SUOSIKKEJA JOSSA NUORI SARAH CONNOR AKA LINDA HAMILTON
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871514
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141410Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras561230- 291119
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118962Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46918- 19882
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 46733
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715