On mahdollista, että kaasuputken vaurio on syntynyt jo kauan sitten ja heikentänyt putkea niin, että se hajosi nyt.
Asia selviää vasta, kun putken osa on saatu ylös.
Kaasuputki on voinut vaurioitua kauan sitten
5
214
Vastaukset
- Anonyymi
Ha ha, melkoinen yhteensattuma Ruotsi-Viro datakaapeli, Suomi-Viro kaasuputki ja Suomi-Viro datakaspelin vaurioitumiset samaan aikaan, kuin parivaljakko ajelevat kohteiden päältä ja sitten tapahtuu.
Se, , että oliko kiinalainen vai venäläinen vai molemmat syyllisiä kaikkiin, tai joihinkin sabotointeihin, jää, kuitenkin pimeäksi, mutta jompi kumpi tai kummatkin ovat syyllisiä.
Kyllä oli ovelaa taas...- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180629689
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Aika hupaisa avaus. On erittäin paljon mahdollista että asia ei ole noin :D
- Anonyymi
Juu, samalla tavalla oli sattumaa että WTC-torneihin lensi pari lentokonetta peräjälkeen ihan vaan eksyttyään...
- Anonyymi
Juu, on erittäin huono vertaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363707- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771181