Käyn reffiillä kun koitin sellaasta reittisovellusta ku son ny muatia.aiva oli likalla suomalaane nimi mutta omiki sitte ulokamaaelävä.koitin siltä kysyä,jotta mistä soot oikee kotoosi ja sanoo vaa jotta seinäjokine.kyllähä mä ny sen näjin jotta soli kiinalaane.kovin oli ylypiä ittestänsä jonku entine tuantimorsian vissihi.kyllähä ne vissihi ruakaa osaa tehärä ja kovia ovat pitämähä ensi huolta isännästänsä muttei ny kyllä mua varte oo nua tuaklaaset ei ollenkaa.koitin kysyä notta onko viattamista vai jostaki mualta päi kiinaa tullu mutta sitä seinäjokia se vaa hoki.mahtoo olla sitte vilippiiniistä tai pankokista.jäi ne reffit sitte lyhkääsiksi.kyllähä mä ny tiärän notta pitääs olla nykyaikaane ja kattua jotta minkälaaaia ihimisiä ne muaalta tullehet o mutta nauraahan sitä ny naurismaa airakki jos rupiaasin heilastelemaha sinksanksunkien joukoos
Oiha kokemus!
Anonyymi-ap
2
564
Vastaukset
- Anonyymi
Nauraa ne sulle muutenki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869