Miten neitsyys määritellään

Anonyymi-ap

Mua siis seksuaalisesti hyväksikäytettii muksuna, jonka yleensä pidän omana tietonani ku tapaan uusia ihmisiä. Täten myös yleensä multa kysyttäessä sanon että oon neitsyt. Muutamat ihmiset joille oon avautunu on sanonu ettei se varsinaisesti oo mikää biologinen juttu ja mä voin ite määritellä itteni neitsyeksi. Mut sitte on myös niitä joiden mukaan neitsyys menee immenkalvon puhkeamisessa yms. jollon ois huijaamista sanoo itteeni neitsyeks.

Tää nyt ehkä hieman outo paikka kysellä tästä mutta toivottavasti tulee ees jonkulaisia vastauksia.

27

1238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai sillä loppujen lopuksi ole mitään väliä mielestäni

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­­N­­y­­m­­f­­o­­­m­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Immenkalvo on iha biologine juttu, ihan sama miten nuorena se menee rikki, sori.

      • Anonyymi

        Immenkalvo voi mennä rikki ilman minkäänlaista seksiä, kuten esimerkiksi liikuntasuorituksen aikana.

        Neitsyyden menetys on sama kuin poikuuden menetys, eli ensimmäinen kerta kun olet harrastanut seksiä.

        Raiskaus ei ole seksiä. Se on alistamista ja väkivaltaa.

        Sinä et ole menettänyt neitsyyttäsi raiskaajan käsissä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Immenkalvo voi mennä rikki ilman minkäänlaista seksiä, kuten esimerkiksi liikuntasuorituksen aikana.

        Neitsyyden menetys on sama kuin poikuuden menetys, eli ensimmäinen kerta kun olet harrastanut seksiä.

        Raiskaus ei ole seksiä. Se on alistamista ja väkivaltaa.

        Sinä et ole menettänyt neitsyyttäsi raiskaajan käsissä!

        Aloittaja älä välitä noista keskenkasvuisista trolleista.


    • Kyllähän tuossa on neitsyys viety, jos on tapahtunut penetraatio vaginaan.

      Ikävää, jos noin on käynyt. Jos sana siksi, että tämä sivusto on enimmilteen trolleja.

      Voimia.

      • Tuollaiset perusteettomat heitot tuntemattomille ovat ominaista alhaisen äo:n väelle.


    • Anonyymi

      Kyllä mulkun vitussa uitto vie neitsyyden. Mitä välii sillä?

    • Immenkalvon puhkeaminen ei ole se juttu kun neitsyys menee kuten jotkut olettaa, ellei se tapahdu oikeasti toisen eläväisen toimesta. Yleensä ihmisen.
      Itseltäsi voit puhkoa immenkalvon, mutta et viedä neitsyyttä. Ymmärrättekö. Siihen tarvitaan toinen eläväinen, eli ihminen tai eläin, joka penetroituu sinuun. Moni tyttö on antanut neitsyytensä koiralleen..Se lasketaan.

      Ihmiseltä voidaan viedä neitsyys myöskin esim. Raiskaus rikoksissa/ hyväksikäytöissä kuten aloittajalle on käynyt. ..Miksi ei voisi. Tottakai voi. Aivan kuin ihmiseltä voidaan varastaa rahapussi.

      • Anonyymi

        Lapselliset heittosi kertovat kaiken tarpeellisen älykkyydestäsi. Palaa palstalle sitten, kun kiveksesi ovat parin vuoden kuluttua laskeutuneet ja olet päässyt yläkoulun puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapselliset heittosi kertovat kaiken tarpeellisen älykkyydestäsi. Palaa palstalle sitten, kun kiveksesi ovat parin vuoden kuluttua laskeutuneet ja olet päässyt yläkoulun puolelle.

        Samaa mieltä.
        Nämä vajukit ovat keskustelupalstojen syöpä!


      • Anonyymi

        Ei voida. Sama kuin väittäisit että ratsastus vei neitsyyden.

        Väkivallan uhrilta voi raiskaaja väittää vieneensä neitsyyden mutta koska raiskaaja ei harrasta seksiä vaan alistaa toisen, käytännössä neitsyyden menetystä ei tapahdu, koska kyse on väkivallasta johon uhri ei voi vaikuttaa. Asia on sama kuin liikunnassa "menetetty neitsyys".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei voida. Sama kuin väittäisit että ratsastus vei neitsyyden.

        Väkivallan uhrilta voi raiskaaja väittää vieneensä neitsyyden mutta koska raiskaaja ei harrasta seksiä vaan alistaa toisen, käytännössä neitsyyden menetystä ei tapahdu, koska kyse on väkivallasta johon uhri ei voi vaikuttaa. Asia on sama kuin liikunnassa "menetetty neitsyys".

        Nyt olen vahvasti erimieltä.
        Ilmeisesti kiistät myös kaikkien tautien siirtymisen tuollaisessa raiskauksessa.

        Esim. Minulle neitsyiden naisten arvo on käytännössä terveydelliset seikat. Suojaamattomassa seksissä raiskaajan kynsissä tuo puhtaus on menetetty. Hpv, bakteerikanta, herpes ym taudit siirtyvät tuohon rikoksen uhriin ja näin esim. Minä en uskaltaisi häneen enää yhtyä, koska hän olisi minulle terveysriski. Minulle ei merkitse siinä kohtaa enää mitään jos hän itse pitää itseään neitsyenä. Minulle hän ei olisi enää puhdas ja tavoiteltava partneri.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Nyt olen vahvasti erimieltä.
        Ilmeisesti kiistät myös kaikkien tautien siirtymisen tuollaisessa raiskauksessa.

        Esim. Minulle neitsyiden naisten arvo on käytännössä terveydelliset seikat. Suojaamattomassa seksissä raiskaajan kynsissä tuo puhtaus on menetetty. Hpv, bakteerikanta, herpes ym taudit siirtyvät tuohon rikoksen uhriin ja näin esim. Minä en uskaltaisi häneen enää yhtyä, koska hän olisi minulle terveysriski. Minulle ei merkitse siinä kohtaa enää mitään jos hän itse pitää itseään neitsyenä. Minulle hän ei olisi enää puhdas ja tavoiteltava partneri.

        Sinulla ei ole ongelmana neitsyys vaan selvä mielenterveysongelma, eräänlainen versio bakteerikammosta. Hanki ammattiapua!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ole ongelmana neitsyys vaan selvä mielenterveysongelma, eräänlainen versio bakteerikammosta. Hanki ammattiapua!

        Voi hyvänenaika sentään..
        Bakteerikammo vain kun ihmisiä kuolee järjetön määrä vuosittain hpv: n aiheuttamiin syöpiin...Tajuatko sä, että hpv on paljon vaarallisempi tauti kuin vaikkapa hiv sen yleisyyden vuoksi.....

        "Mikä aiheuttaa kohdunkaulan syövän?

        HPV:n aiheuttama pitkittynyt infektio on kohdunkaulan syövän suurin riskitekijä. Tietyt HPV-tyypit luokitellaan suuren riskin HPV-tyypeiksi, joilla on suurempi riski aiheuttaa solumuutoksia ja kehittyä syöväksi. Muita riskitekijöitä ovat aikainen yhdyntöjen alottaminen, useat seksikumppanit, muut gynekologiset tulehdukset "

        Syöpätapauksia löytyy muuallakin kuin kohdunkaulassa: ....Perseessä, nielussa, eturauhasessa jne.

        Minäkö tässä hullu olen.......Minulla on tieto. Onko sinulla.
        Te tässä tyhmiä sokeita kanoja olette.

        -Tieto lisää tuskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voida. Sama kuin väittäisit että ratsastus vei neitsyyden.

        Väkivallan uhrilta voi raiskaaja väittää vieneensä neitsyyden mutta koska raiskaaja ei harrasta seksiä vaan alistaa toisen, käytännössä neitsyyden menetystä ei tapahdu, koska kyse on väkivallasta johon uhri ei voi vaikuttaa. Asia on sama kuin liikunnassa "menetetty neitsyys".

        Mennyt mikä mennyt. Ei laivakaan voi tehdä kahta neitsytmatkaa! Puhut imenkalvosta. Eri juttu. Käytetty vittu ei ole neitseellinen!
        Mikään käytetty ei ole neitseellinen,kuin ekakerralla!


    • Anonyymi

      Pantu on menettänyt! Etelässä ne panee pereeeseen,että vitun neitsyys säilyy!

    • Anonyymi

      Harvoin sitä vittua,vain yks käyttää!

    • Anonyymi

      Neitsyys tarkoittaa,että kyrpä ei ole uinut vitussa!

      • Anonyymi

        Näin. Koskematon on vain neitseellinen. Joka asiassa. On sitä itse halunnut,tai ei!


    • Anonyymi

      Neitsyt on ihminen joka ei ole harrastanut seksiä ja raiskauksen tai vast uhri ei ole sitä harrastanut,joten olet neitsyt

      • Anonyymi

        Mikään ei ole neitsyt jos pantu! Joku muu määritelmä. On laivallakin neitsyys matka ja muilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei ole neitsyt jos pantu! Joku muu määritelmä. On laivallakin neitsyys matka ja muilla?

        Ei ole sellaista biologista tilaa kuten neitsyys. Siitä kertoo jo tuo esimerkkisikin. Kaikki on vain yksittäisten idioottien keksimistä määritelmistä.


      • Anonyymi

        Älä puhu paskaa. Käytetty ei ole neitsyt!


      • Anonyymi

        Kylä vittu kulunut,haluttu tai ei. Ei ole neitsyt!


    • Anonyymi

      Neitsyet on yleensä tiukempia kuin muut. Jos sulla on ollu muna pillussa nii et oo enää neitsyt, se on löystäny paikkoja jonku verra

    • Anonyymi

      Immenkalvon voi menetää ,vaikka tamppoonilla. On neitsyt,ilman imenkalvoa. Pantu ei ole neitsyt. Japskit nai etuvittua,että muka neitsyys säilyy?

    Ketjusta on poistettu 176 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe