Kohtasimme eilen perjantaina 20.10.2023 Ilonassa, Tampereella karaoke puolella.
Istuit viereeni ja sanoit: sen vaan tietää
Hetken juttelimme ja kohtasimme myöhemminkin. Jäit niin vahvasti mieleeni että pakko etsiä sinut. Harmittaa kun en lähtenyt mukaasi, tai vaihtanut tietoja.
Ystäväsi kävi viellä yöllä kysymässä että lähdenkö sinun mukaasi.
Olit liikkeellä mies porukassa. Olet noin 50 vuotias, ruskeat silmät, normaali vartaloinen, keskiruskeat hiukset.
Minä : ruskeat silmät ja hiukset, hoikka, 170cm pitkä, minulla oli musta paita ja farkut.
Toivottavasti löydän sinut !
Löydät minut tuolla nimimerkillä treffi palvelun puolelta.
Ilona 20.10 Tampere, ANTTI !!!
3
627
Vastaukset
- Anonyymi
Antit on kovia
- Anonyymi
Hyvä, kun on eri Antti kuin jota minä kaipaan. Minun kaipaamalla on siniset silmät :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372300
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575