Jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti Jeesuksessa

Anonyymi-ap

Kolossalaiskirje 2:8-10
"[8] Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen.

[9] Sillä hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti,

[10] ja te olette täytetyt hänessä, joka on kaiken hallituksen ja vallan pää,"

1. Korinttolaiskirje 12:4-6
"[4] Armolahjat ovat moninaiset, mutta Henki on sama; [5] ja seurakuntavirat ovat moninaiset, mutta Herra on sama; [6] ja voimavaikutukset ovat moninaiset, mutta Jumala, joka kaikki kaikissa vaikuttaa, on sama."

Roomalaiskirje 8:9
"[9] Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa."

16

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      AAMEN!!

      • Anonyymi

        aamen


    • Anonyymi

      Eipä ne asiat taida muuttua yhtään kummemmaksi jakeita pyörittelemällä. Uskoo joka uskoo.

    • Anonyymi

      On tai ei ole. Sillä ei ole mitään vaikutusta mun elämään ihan sama.

    • Kalossikirje 2:8-10
      "[8] Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen Peräilmalla ja suhnaamalla, pitäytyen jt huuhaa-sääntöihin ja maailman alkeisvoimiin kuten pesemättömien Raappahousujen tenhoon..

    • Anonyymi

      Ei ole lahkolaisella ymmärrystä!

    • Anonyymi

      "[9] Sillä hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti,"

      Eli ei osittainen jumaluus, vaan KOKO jumaluuden täyteys Jeesuksessa Kristuksessa, ruumiillisesti, ja koska Henki on Jumalan Henki, ja Henki on SAMA kuin Kristuksen Henki niin silloin ei yksinkertaisesti jää muuta vaihtoehtoa kuin että Jeesus Kristus on Jumala, vaikka Hän on Poika, silti Hän on Jumala.

      Hän EI ole yksikään enkeleistä eikä muu luotu olento.

      • Anonyymi

        mitä selityksiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä selityksiä!

        Niin, mutta on Raamatussa myös lupauksia.
        Sinun tulee vain ottaa vastaan.
        Jeesuksen.
        Jumalan.
        Joh. 1:1

        Luukas 18:22 Kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän hänelle: "Yksi sinulta vielä puuttuu: myy kaikki, mitä sinulla on, ja jakele köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua"
        -Raahat köyhille, ei vartiotorniseuralle
        -Aarre taivaassa, ei paratiisissa
        -Seuraa Jeesusta, älä vartiotornia

        Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta on Raamatussa myös lupauksia.
        Sinun tulee vain ottaa vastaan.
        Jeesuksen.
        Jumalan.
        Joh. 1:1

        Luukas 18:22 Kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän hänelle: "Yksi sinulta vielä puuttuu: myy kaikki, mitä sinulla on, ja jakele köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua"
        -Raahat köyhille, ei vartiotorniseuralle
        -Aarre taivaassa, ei paratiisissa
        -Seuraa Jeesusta, älä vartiotornia

        Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani

        Johannes 20:26-29

        [26] Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"

        [27] Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen".

        [28] Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

        [29] Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"

        Jeesus Kristus on Herra, Jumala!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johannes 20:26-29

        [26] Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"

        [27] Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen".

        [28] Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

        [29] Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"

        Jeesus Kristus on Herra, Jumala!!

        Soopaa!


    • Anonyymi

      Jeesus Kristus on Jumala.

    • Anonyymi

      Soopaa!

    • Anonyymi

      Jeesus on Jumalan poika, koska myös itse niin sanoo

      • Anonyymi

        " Jeesus on Jumalan poika, koska myös itse niin sanoo "

        Niin on. katso myös:
        Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani

        Vartiotorni okin varmaan kirottu, kun sanoo Jeesuksen enkeliksi


    • Anonyymi

      Erään kaverini kirosana oli:
      "Voi täyteinen!"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      381
      3591
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2529
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      127
      1792
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1137
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      50
      1125
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      162
      1104
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      63
      1074
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      908
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      50
      882
    Aihe