Taksiyrittäjät

Anonyymi-ap

Olis pari kysymystä taksiyrittäjille.
Te joilla on monta autoa ja renkiä niin mikä on renkien tuntimäärä päivässä noin?

He joilla on provisiopalkka niin mitä työtehtäviä siihen sisältyy ajojen lisäksi vai onko muihin työtehtäviin erillinen korvaus?

Onko auton pesu ulkoistettu vai joutuvatko rengit omalla ajallaan pesemään auton ilman erillistä korvausta?

Toivon asiallisia vastauksia ja kiitos niistä etukäteen.

12

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuljetusalalla noudatetaan jaksotyöaikoja. Meillä mennään kahden viikon jaksoissa eli työaika on kahdessa viikossa 80 tuntia. Voidaan tehdä myös kolmea viikkoa 120 tuntia. Kukaan ei aja enempää, muuten joutuisi maksamaan ylityökorvauksia. Samasta syystä sunnuntaisin autot seisovat tallilla, eikä kukaan saa ajaa. Ei taksinkuljettajan työssä ole muita töitä. Autot saa ajaa harjakoneesta läpi max kerran viikossa, kesällä kerran kuussa. Pakkasella ei ajeta pesuun, se jäädyttää tiivisteet rikki. Matot ja pölyt saa puhdistettua ajojen välissä, kun on aikaa, joten ei ole mitään muita töitä mistä maksettaisiin.

• Anonyymi

Olispa meilläkin noin. Meillä pomo kyykyttää työntekijöitään minkä ehtii ja kaikki pitäis ilmaiseksi tehdä koska provisiopalkkaan kuuluu kuulemma autojen täys siivous myös paskoilla välineillä, kylmässä hallissa jossa on autoja ja se pitää ensin tyhjentää niistä ettei likasta samalla niitä lastata lattia yms.
        Ja mitä työaikoihin tulee niin ne vaihtelee jotain 9-15h välillä. Yrittänyt vaan miettiä että mistäköhän tähän saisi apua jos työpaikan vaihto ei ole tässä kohtaa mahdollinen.

• Anonyymi

Ai oikein saa ajaa harjakoneesta läpi, onpa ihanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olispa meilläkin noin. Meillä pomo kyykyttää työntekijöitään minkä ehtii ja kaikki pitäis ilmaiseksi tehdä koska provisiopalkkaan kuuluu kuulemma autojen täys siivous myös paskoilla välineillä, kylmässä hallissa jossa on autoja ja se pitää ensin tyhjentää niistä ettei likasta samalla niitä lastata lattia yms.
        Ja mitä työaikoihin tulee niin ne vaihtelee jotain 9-15h välillä. Yrittänyt vaan miettiä että mistäköhän tähän saisi apua jos työpaikan vaihto ei ole tässä kohtaa mahdollinen.

kaikkea paskaa sullekin syötetään. mminkälaisen provikan tulee siivouksesta, 40 % vettä, pesuainetta, lastaa vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaikkea paskaa sullekin syötetään. mminkälaisen provikan tulee siivouksesta, 40 % vettä, pesuainetta, lastaa vai?

En ihan ymmärtänyt mitä tarkoitit? Siis että onko mulla 40% provisiopalkkako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai oikein saa ajaa harjakoneesta läpi, onpa ihanaa.

Auton, ei itseään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää olla tyhmä, jos tekee työtä ilman palkkaa.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😋 ­N­y­­m­­f­o­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180647249

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

minä ajan ja olen aina ajanut yksin, enkä edes huolisi jotain valittavia ns kaikentietäviä kalustonpaskojia. ajan 5-6h päivässä ja se riittää kun ei osta ylihintasia mersuntaivolvon paskoja vaan ajaa esim citikalla kuten minä. jää aikaa raveissa käymiseen ymym

• Anonyymi

Kyllä se on taksiyrittäjän tehtävä pitää työkalut kunnossa ja puhtaana. Yrittäjä voi pestä autoja, eikä vain loisia työntekijöiden siivellä.

• Anonyymi

Meillä menee noin kahdesta kolmeen renkiä tunnissa.

• Anonyymi

Rehellisesti maksaa mitä pitää.
      On todella väärin ja säälittävää niiden kohdalla ketkä ottaa oman leipänsä kuljettajan selkänahasta maksamalla huonoja palkkoja.
      Tehdään vain tuntipalkalla ja pärjätään sillä. Isäntä sekä kuljettajat.
      Kiho on aika hyvä työkalu auton puhelimessa, sillä merkataan työajat ja tekemiset.
      Eihän tää kultakaivos ole mutta pärjää kun on tarkkaana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe