Näin tänään näyn, että taloni yläpuolella on Daavidin tähti.

Anonyymi-ap

Se on siis Juutalaisuuden symboli. Aikaslailla ajankohtainen näky, mitä lie tarkoittaa? 🤔

8

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa, meillä on sellainen itse tehty kahdesta metallihenkarista, ja airamin led-valot kulmissa, Daavidin tähti ikkunavalona. Käytetään sapattina, viimeksi eilen sammutin valot siitä illalla sapatin jo päätyttyä.
      Juuda kutsuu veljiään ja Efraimia myös täältä pohjoisesta maasta nimeltä Suomi, Hesekiel "kuolleet luut" heräävät eloon,
      Jerusalem kaupunki tuolla, Roni Roni Bat Zion, iloitse iloitse tytär Zion... lauletaan eräässä laulussa.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­­N­y­­­m­f­­­o­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18064837t

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ap. t. 7:
      42 Mutta Jumala kääntyi heistä pois ja hylkäsi heidät palvelemaan taivaan sotajoukkoa, niinkuin on kirjoitettu profeettain kirjassa: 'Toitteko te teurasuhreja ja muita uhreja minulle erämaassa neljänäkymmenenä vuotena, te, Israelin heimo?
      43 Ette; vaan te kannoitte Molokin majaa ja Romfa jumalan tähteä, niitä kuvia, jotka te olitte tehneet kumarrettaviksenne. Sentähden minä siirrän teidät toiselle puolelle Babylonin.'

      Miten on, miehet ja veljet sekä sisaret, Herrassa.

      Mikä tämä tähti on joka sai Jumalan suuren vihan valtaam ja siirsi Isrealin pakkosiirtolaisuuteen?
      "Sentähden minä siirrän teidät toiselle puolelle Babylonin.'"

      eli minkä SEN?

      eli tämä, mitä lie on:
      "Molokin majaa ja Romfa jumalan tähteä"

      Molokin maja?
      Romfa jumalan tähti?

      Tiesitkö ja tottaha tiesit, että Jumala on luonnut, Otavan, josta tulee hakaristi!

      1 Job vastasi ja sanoi:
      2 "Totisesti minä tiedän, että niin on; kuinka voisi ihminen olla oikeassa Jumalaa vastaan!

      Job 9:9
      hän loi Seulaset ja Kalevanmiekan, Otavan ja eteläiset tähtitarhat;

      10 hän tekee suuria, tutkimattomia tekoja, ihmeitä ilman määrää.

      MITÄ suurta ja ihmeellistä Jobi tässä havaitsi :)

      Job 38:31
      Taidatko solmita Otavan siteet tahi irroittaa kahleista Kalevanmiekan?

      Aam. 5:8
      Hän, joka on tehnyt Otavan ja Kalevanmiekan ja muuttaa synkeyden aamuksi ja pimentää päivän yöksi ja kutsuu kokoon meren vedet ja vuodattaa ne maan pinnalle-Herra on hänen nimensä,

      Jobilla on niiiin paljon kysymyksiä eikä Jumala niihin vastaa, kuin harvakseen, mutt tähähän Herra vastaa syystä tai toisesta :)

      Eli onnko niin veljeni, että Jumalan tekemä, tähti, otava ja siitä tuleva hakaristi, sekä HANNUN vaakuna, Suomalaissa puu-suksessa, noin 7000 vuotta sitten ?
      niin Jumalan teko on paha?
      ja
      "Molokin majaa ja Romfa jumalan tähteä"
      ihmisen tekemä molkin maja ja ROMFA jumalan tähti hyvä?

      eli tehdään musta valkoiseksi ja valkoinen mustaksi, totuus valheeksi ja valhe totuudeksi!

      no sa, se.
      ja sitten lisää kahvia :)
      Ai niin, tiesitkö, ja tottahan tiesit, että Väinämöisen lakki, eli kipa on ollut Suomessa ennenkuin edes Aabrahamia oli olemassa :)


      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        N. 2 vuotta Jeesuksen syntymän jälkeen tulivat idän viisaat tähden johdattamana siihen rakennukseen jonka yläpuolelle se pysähtyi jossa lapsi oli.


    • Anonyymi

      "Juuda kutsuu veljiään ja Efraimia myös täältä pohjoisesta maasta nimeltä Suomi, Hesekiel "kuolleet luut" heräävät eloon, "


      Tiesitkö, että Jumala on korvaus-oppi Jumala?
      Jumala korvasi, ensimmäisen Aatamin vaimon Eevalla, tästä ei ole paljoa tietoa Meidän Raamatussa eikä Kirjoituksissa.

      nyt seuraava merkittävä korvaus liike Jumalalta oli, ku esikoinen Ismael korvattiin, Iisakilla,
      sitten Eesu Jaakobilla ja niin edelleen..
      Nyt Jaakobin esikoinen on KORVATTU ensiksi, Joosefilla, sitten uudelleen Efraimilla.

      NYT, tänäpäivään, EFRAIN on ISRAELIN esikoinen !
      tottahan tämä'n tiesit?
      eli

      Jer. 31:9
      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

      TOKI tarkaa luit ja havaitsit että myös tässä tulee järkyttävän SUURI korvaus!

      Mooses ja sen ihme, egyptistä, korvataan Efraim lähdöää pohjoisesta!

      8 Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne.

      KATSO, pohjoisesta maast :) MAA perimmämäiseltä ääriltä eli maan loppu, tai FIN LAND..


      tiesitkö että Myös Herra Jeesus puhuu tästä ?
      et, no ei se mitään, voit tarkistaa sen tästä:

      eli Ap 1
      8 vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka".

      joten,
      Juuda, eli nykyinen tahi kuviteltu, mahdollisesti, käännynnäiset, ovat Efraimia vastaan kuten oli koko egypti Moosesta vastaan.

      eli, onko näin yös Kirjoitettu?

      Toki, kunten tiedät, että MYÖS JUUDA saa osansa siitä maljasta josta kuninkaat ja hallitsijat päihtyvät, etsi itse, varmistus paikka ja vihje on tässä:

      Ilm. 18:3
      Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta."

      Nyt, esille tuomasi Profeeta, puhui tästä:
      eli Hesekiel!
      heti seuraavat luvut eli 38 ja 39 !

      Sak. 12:
      1 Ennustus, Herran sana Israelista.
      Näin sanoo Herra, joka on jännittänyt taivaan ja perustanut maan ja joka on luonut ihmisen hengen hänen sisimpäänsä:

      2 Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.

      Joten miten juuda? eli käännynnäiset joita oli PALJON Samariassa apostolien aikana ja juutalaisille kauhis
      tus, ja Pietarille iljetys:

      ap 1
      8 vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka".

      menkää Samariaa jossa on paljon käännynnäisiä !
      sekä FIN LANDIAA!


      KUULE ja KATSO, Herran sana ISRAELSISTA, joka Jumalan Sanan mukaan on pohjoisessa ja esikoinen!
      eli Israel!

      Nyt miten nämä Kirjoitukset sopivat nykypäivän opetuksen kanssa?

      ei sovi !

      matt 21
      43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.

      Keneltä otataan pois ja mitä?
      ja muista:

      Joh 10
      16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

      eli yksi paimen ja yksi lauma ?
      eli ei enää juudaa eikä Efraimia vaan yksi lauma, kuten Hoosea, Hesekiel, 37 ! sekä Sakarja sekä muut ilmoittavat!

      ja Efraim, Pohjoisesta on esikoinen.

      Nyt jso se on esikoinen ja pohjoisesta, miten se sopii hes 38 ja 38, goog joukkojen kanssa yhteen?
      ysätvä vai vihamies?

      miten se meni Mooseksen kanssa, KAIKKI TUHOTIIN!

      38
      14 Sentähden ennusta, ihmislapsi, ja sano Googille: Näin sanoo Herra, Herra: Sinä päivänä sinä kyllä huomaat, että minun kansani Israel asuu turvallisena,

      eli goog saa tietää että, Israel, EFRAIN on turvassa?
      kuten "Mooses" ?

      16 Sinä hyökkäät minun kansani Israelin kimppuun kuin pilvi, peittääksesi maan. Päivien lopulla on tämä tapahtuva. Ja minä annan sinun karata maahani, että pakanakansat tulisivat tuntemaan minut, kun minä osoitan pyhyyteni sinussa, Goog, heidän silmäinsä edessä.

      goog sisi hyökkää, ISRAELIIN, paikkaa vai, "paikkaan"?

      no sama se.

      Goog ja sen joukot ja sen liittolaiset, juuda? tuhotaan Israelin vuorilla?

      Missä on JUMALAN ilmestys vuori?
      Jer. 31:
      6 Sillä päivä on tuleva, jolloin vartijat huutavat Efraimin vuorella: 'Nouskaa, lähtekäämme Siioniin Herran, meidän Jumalamme, tykö'.

      Jes. 14:13
      Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan.


      no sama se, nyt lisää kahvia.
      sillä:
      Minulla on vielä paljon sanottavaa teille, mutta te ette voi nyt sitä kantaa.

      te ette tahdo ettekä jaksa sitä nyt kantaa ettekä kestä sitä sanomaa!

      Joos. 1:5

    • Anonyymi

      "N. 2 vuotta Jeesuksen syntymän jälkeen tulivat idän viisaat tähden johdattamana siihen rakennukseen jonka yläpuolelle se pysähtyi jossa lapsi oli."

      Totta :
      Matt. 2:
      1 Kun Jeesus oli syntynyt Juudean Beetlehemissä kuningas Herodeksen aikana, niin katso, tietäjiä tuli itäisiltä mailta Jerusalemiin,
      2 ja he sanoivat: "Missä on se äsken syntynyt juutalaisten kuningas? Sillä me näimme hänen tähtensä itäisillä mailla ja olemme tulleet häntä kumartamaan."

      ja missä: juudeassa:
      5 "Juudean* Betlehemissä", he vastasivat, "sillä näin on ilmoitettu profeetan kirjassa:
      [Juudea on roomalainen hallintoalue, Juuda tarkoittaa Vanhan testamentin heimoa ja sen aluetta.][ [Joh. 7:42]

      joh 7:
      42 Eikö Raamattu sano, että Kristus on oleva Daavidin jälkeläisiä ja tuleva pienestä Beetlehemin kaupungista, jossa Daavid oli?"

      ja toinen havaitsija ja kirjoittaja
      Luuk. 2:4-7

      ja vielä kerran:

      Ap. t. 7:
      42 Mutta Jumala kääntyi heistä pois ja hylkäsi heidät palvelemaan taivaan sotajoukkoa, niinkuin on kirjoitettu profeettain kirjassa: 'Toitteko te teurasuhreja ja muita uhreja minulle erämaassa neljänäkymmenenä vuotena, te, Israelin heimo?
      43 Ette; vaan te kannoitte Molokin majaa ja Romfa jumalan tähteä, niitä kuvia, jotka te olitte tehneet kumarrettaviksenne. Sentähden minä siirrän teidät toiselle puolelle Babylonin.'

      Romfa jumalan tähti, on ihmisen tekemä ja sitä palvotaan, itäisiltä mailta tuleet tietäjät eivät palvoneet tähteä vaan sen tekijää ja "esittäjää"
      Jumalaa ja Jumalan Poikaa.

      se on suuri ero, palveletko Jumalaa vai jumalaa!

      ja koska olet sitten tutkinut, niin tässä, eräs tulkinta:

      43 Molokin telttaa ja Raifan-jumalan tähteä* te kannoitte, kuvia, jotka itse olitte kumarrettaviksenne tehneet! Niinpä minä siirrän teidät pois, Babylonin tuolle puolen.
      ["Raifan-jumalan tähti" tarkoittaa Saturnusta, josta Aamoksen kirjassa (5:26)käytetään nimitystä Kijjun.][ [ 1. Kun. 11:7]

      Luet, Aamos ja Elia!
      Tästä syystä Jumala suuttui, Jeesuksen syntymästä iloisti, Jumalaa ja koko taivasta ja enkelit.

      "9 Niin Herra vihastui Salomoon, koska hänen sydämensä oli kääntynyt pois Herrasta, Israelin Jumalasta, joka kahdesti oli ilmestynyt hänelle"

      ja mitä tästä suuttumuksesta tuli ja mihin se johti.
      Israelin valtion, kahtia jokaa, ja tuli kaksi kuninkas kuntaa ja kaksi hallitsijaa ja kaksi laumaa, ja paimenta:

      Hes. 37:
      12 Sentähden ennusta ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne ja vien teidät Israelin maahan.
      13 Ja siitä te tulette tietämään, että minä olen Herra, kun minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne.
      14 Ja minä annan teihin henkeni, niin että te tulette eläviksi, ja sijoitan teidät omaan maahanne. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra: minä olen puhunut, ja minä sen teen, sanoo Herra."
      15 Ja minulle tuli tämä Herran sana:

      KUULE ja KATSO:

      16 "Sinä, ihmislapsi, ota puusauva ja kirjoita siihen: 'Juudalle ja häneen liittyneille israelilaisille'. Ota sitten toinen puusauva ja kirjoita siihen: 'Joosefille; Efraimin ja kaiken häneen liittyneen Israelin heimon sauva'.
      17 Ja pane ne lähekkäin, pääksytysten, niin että ne tulevat yhdeksi sinun kädessäsi.
      18 Kun sitten kansasi lapset sanovat sinulle näin: 'Etkö selitä meille, mitä sinä tällä tarkoitat?'
      19 niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan Joosefin sauvan, joka on Efraimin kädessä, ja häneen liittyneet Israelin sukukunnat, ja minä asetan ne yhteen Juudan sauvan kanssa ja teen niistä yhden sauvan, niin että ne tulevat yhdeksi minun kädessäni.
      20 Ja kun sauvat, joihin olet kirjoittanut, ovat sinun kädessäsi, heidän silmäinsä edessä,
      21 niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan israelilaiset pois pakanakansojen keskuudesta, minne vain he ovat kulkeutuneet, kokoan heidät joka taholta ja tuon heidät omaan maahansa.

      eli tämä hajaannus ja kahtia joka on edelleen voimassa, mutta kun Jumala tekee, tulee yksi kansa ja yksi paimen.

      22 Minä teen heidät yhdeksi kansaksi siinä maassa, Israelin vuorilla, ja yksi kuningas on oleva kuninkaana heillä kaikilla. Eivätkä he enää ole kahtena kansana eivätkä enää jakaantuneina kahdeksi valtakunnaksi.

      tässä voi olla että puhutaan sekä Jeesuksesta, taivaallinen, tai ja maaallinen, eli meidän maailma.

      KUN Efraim palaa, siitä SEURAA seuraavaa:

      23 Eivät myöskään he enää saastuta itseänsä kivijumalillaan, iljetyksillään eivätkä millään rikkomuksillansa, vaan minä vapautan heidät kaikista asuinpaikoistaan, joissa ovat syntiä tehneet, ja puhdistan heidät. Ja he ovat minun kansani, ja minä olen heidän Jumalansa.

      Nyt onko tämä tilanne, nyt Israelissa? tai Suomessa?

      "Romfa jumalan tähteä," on "joka" temppelissä Intiassa, ja kiveen hakattu.
      Mistä Jaakobin pojat sen egyptissä lähtiessään sai ei ole tietoa.

      Nyt, ottamasi paikka on totta, Jumala ANTOI merkin taivaalle
      lisää kahvia

      Kun Jumala kostaa, ei enkelit, hyvät enkelit iloitse!!

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Esim tässä on monia raifa jumalan tähtiä, intiassa!

      https://duckduckgo.com/?q=swastika&t=ffab&atb=v368-1&iar=images&iax=images&ia=images

      ja lisää katsottavaa:

      - - - Orion, Otava, Seulaset – näin tunnistat tähtikuvioita

      https://koululainen.fi/jutut/artikkelit/nain-tunnistat-tahtikuvioita/

      - - - Otava ja Pohjantähti

      Yksi tunnetuimmista tähtikuvioista on Ison karhun tähdistössä oleva Otava. Se näkyy kaikkina vuodenaikoina korkealla taivaalla ja muodostuu seitsemästä kirkkaasta tähdestä.

      Nyt tästä Otavasta tulee se hakaristi taivaalle!
      jos katselet sitä kuviotia koko yön niin se on hakaristi:

      1. Moos. 1:
      14 Ja Jumala sanoi: "Tulkoot valot taivaanvahvuuteen erottamaan päivää yöstä, ja olkoot ne merkkeinä osoittamassa aikoja, päiviä ja vuosia,

      Merkkejä, "ajan kello", osoittaa aikaa ja aikoja. päiviä ja vuosia.

      Joten tätä Jobi ihmettelee ja idän viisaat.

      Tiesitkö ja tottahann tiesit, että Abram palvoi tähtiä ja uhrasi niille lapsia:

      Ap. t. 7:
      43 Ette; vaan te kannoitte Molokin majaa ja Romfa jumalan tähteä, niitä kuvia, jotka te olitte tehneet kumarrettaviksenne. Sentähden minä siirrän teidät toiselle puolelle Babylonin.'

      Molokin maja! ja tähdet eli Romfa jumala.

      no sma se.
      ja sitten lisää kahvia .)



      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Eni wei, tämä saattaa olla Jumalan merkki tai sitten sattuma:
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006612318.html

      Mila kuvasi yöllistä salamointia – äkisti yötaivaalle piirtyi selvästi tunnistettava muoto, joka sai kaikki tututkin nauramaan

      selvästi Suomen muotoinen SALAMA taivalla, kolme kertaa se syttyy!

      Ensin perustettiin vakuutusyhtiö Suomi (1890), sitten vakuutusyhtiö Salama (1910), minkä jälkeen niistä syntyi vakuutusyhtiö Suomi-Salama (1971).

      alku tekijöissä tämä oli hyvä yhtiö, nyt se on muuttunut pahaksi!

      no sama se
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe