Israelilainen vaikutusvaltainen poliitikko Netanjahun Likud-puolueesta Amir Weitmann tykittää suorassa TV-lähetyksessä RT-toimittajaa Venäjän Hamasyhteyksistä - "Venäjä maksaa hinnan, lupaan"
Youtube vaatii kirjautumisen videoihin lähetyksestä(?)
Huhhuh..ei ehtinyt sensuuri väliin.
Israelilaispoliitikko Netanjahun Likud-puolueesta Amir Weitmann tykittää suorassa RT:n lähetyksessä
7
185
Vastaukset
- Anonyymi
Poliitikko Amir Weitmann Israelin hallitsevasta Likud-puolueesta menetti malttinsa ja uhkasi Venäjää. Hänen mukaansa Israel tulee Venäjän perään, kun heidän sotansa Gazaa vastaan on ohitse. Poliitikko syytti Venäjää ”Hamas-natsien” tukemisesta, jotka hänen mukaansa ”mestasivat vauvoja” ja ”raiskasivat naisia”.
- Anonyymi
Äskettäin Russia Today - Venäjän valtiollisella propagandakanavalla esiintynyt, israelilainen poliitikko, Amir Weitmann, ei säästellyt sanojaan:
“Minä tiedän, että olette Venäjän propagandaa, mutta teidän pitää olla tästä lähtien erittäin varovaisia, sillä me aiomme lopettaa tämän sodan, voittaa sen, ja sen jälkeen Venäjä tulee maksamaan hintansa, uskokaa minua, kun sanon, Venäjä tulee maksamaan!
Venäjä tukee Israelin vihollisia! Venäjä tukee natseja, jotka haluavat kansanmurhata juutalaiset! Venäjä tulee maksamaan tästä!
Kuunnelkaa minua tarkkaan, me lopetamme nämä natsit (Hamas), me voitamme tämän sodan, vaikka se veisi aikaa.
Jälkeenpäin emme tule unohtamaan mitä Venäjä teki, vaan me tulemme ja pidämme huolen, että Ukraina voittaa teidät, ja te maksatte siitäkin hinnan!
Te Venäjä! Ja kaikki muutkin Israelin viholliset, jotka tekevät tällä hetkellä kaikkensa tukeakseen juutalaisten kansanmurhaa, emme tule unohtamaan tekojanne!
Muista tarkalleen mitä sanon nyt! Te tulette maksamaan!”, Israelilainen hallituspuolueen poliitikko tykitti menemään. - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Saako Ukraina vihdoinkin David's Sling, Iron Dome ja Iron Beam ilmapuolustusjärjestelmiä?
- Anonyymi
Israelilainen poliitikko Venäjälle: "Te tuette Israelin vihollisia ja me tulemme pitämään huolen, että Ukraina voittaa sodan ja te maksatte!"
https://www.anteryasa.fi/p/israelilainen-poliitikko-venajalle
Venäjän valtiollisessa propagandatoimiston Russia Today - haastattelussa Venäjälle kyytiä antanut juutalainen poliitikko ei säästellyt sanojaan. - Anonyymi
Putin on laskenut, että Iran on hyödyllisempi hänelle kuin Bibi ja putte on saanut Israeliin toista miljoonaa asiamiestään, Suomeen vain satatuhatta.
- Anonyymi
On se nyt suorastaan säälittävää, kun ei sionatsit saa edes kunnon sotaa aikaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855