Ja se johtuu vain ja ainoastaan tästä palstasta ja näistä epämiellyttävistä kommenteista.
Jos täällä ketään normaaleja käy niin olkaa varovaisia.
Tunnehuipussa kaikki tuntuu hauskalta, mutta jos olette empaattisia tuntevia ihmisiä, niin jossain vaihesasa nuo harhhaisimmat saa teidät voimaan pahoin. Heidän paha olonsa tarttuu. Ette näe ilmettäni, mutta siitä näkyy tälläkin hetkellä inho kun kirjoitan tänne. Tämä on inhottava paikka kiitos muutaman maalittaja vakkarin. Heidän lähellään pahoinvointi leviää.
Minulla on oikeasti paha olo välillä
20
272
Vastaukset
- Anonyymi
Rupeaa normalisoitumaan.
- Anonyymi
Minä tunnen niin suurta vastenmielisyyttä kahta täällä kirjoittavaa kohtaan, että tuskin koskaan normalisoituu. Vihaan heitä. Ihan anonyymeja vaan, jotka jankuttaa samaa päivästä toiseen. Pelkkää loputonta ilkeilyä. Hyi stana mitä lehmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tunnen niin suurta vastenmielisyyttä kahta täällä kirjoittavaa kohtaan, että tuskin koskaan normalisoituu. Vihaan heitä. Ihan anonyymeja vaan, jotka jankuttaa samaa päivästä toiseen. Pelkkää loputonta ilkeilyä. Hyi stana mitä lehmia.
Et sinä ÄTMI tiedä näiden vastapuoltesi sukupuolta, pyrit vaan provosoimaan jotain vajaaälyisiä tällä naisiin viittauksella
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
1 pentulive siitä ei tuu paha olo. Katso sitä.
- Anonyymi
Katson sitä joka yö pienen pätkän ennen kuin nukahdan. Ihania!
Tässä on totuutta, mutta kaikki vastenmieliset kannattaa yksinkertaisesti vain jättää ilman huomiota.
- Anonyymi
Niinhän se pitäisi. Mutta suurin osa meistä kai eksyy tänne jossain tunnehuipussa ihastuneena tai rakastuneena tai jätettynä tai jotain. Silloin on herkimmillään ja sen nuo inhottavuudet hyvin tietävät ja iskevät silloin kiinni. Minä varmaan häipyisin täältä jo, mutta sitten antaisin jonkun valehtelevan maalittajan voittaa. En ole se keneksi maalittavat.
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se pitäisi. Mutta suurin osa meistä kai eksyy tänne jossain tunnehuipussa ihastuneena tai rakastuneena tai jätettynä tai jotain. Silloin on herkimmillään ja sen nuo inhottavuudet hyvin tietävät ja iskevät silloin kiinni. Minä varmaan häipyisin täältä jo, mutta sitten antaisin jonkun valehtelevan maalittajan voittaa. En ole se keneksi maalittavat.
No anonyyminä kun kirjoittelet niin käyt taistelua lähinnä sisälläsi. Auttaa tosi paljon, jos koitat havainnollistaa itseäsi ulkopuolisen silmin ja huomaat kuinka mitättömille trolleille annat niin suuren vallan vaikuttaa mielialaasi. Oikeasti hei! Se on täysin 0+0 mitä trollit ajattelevat kenestäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä maalittamisesta saadaan "nauttia" lähes jokainen, joka tänne tulee. Tiedän, miten se satuttaa. Vältelläkään kun ei aina pysty. Yritetään sentään me muut pitää itsemme ihmisinä toisillemme. Topi 💚
- Anonyymi
Samaa mieltä. Se nalle on yks ok-sennuskasa parempi kun ei olis happea tuhlaamassa.
Mikä sun ongelmas on? Kun me satutaan iso osa olemaan sellasia jotka ei tiedetä edes koko hiton Nallea. Sen enempää kun sinuakaan . Mitä nyt muutaman hetken sä olet täällä matkinut monia.
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Mikä sun ongelmas on? Kun me satutaan iso osa olemaan sellasia jotka ei tiedetä edes koko hiton Nallea. Sen enempää kun sinuakaan . Mitä nyt muutaman hetken sä olet täällä matkinut monia.
Onkohan mies tuo itsesi kanssa riitely jo vähän nähty
- Anonyymi
Ihmiset voivat pahoin. Se on nii harmillista! Ei kannata välittää muista! Opettelee suodataan asioita, kun pahoinvoiville ei oikein voi mitään:( jokaisen pitää itse huomata miten elää.
- Anonyymi
No älä sitten enään tule kirjoittele privaatisti sille jota kaipaat
Ei kannattaisi toisen suuta tukkia. Joskus voit itse tarvita kuulevaa korvaa. Ihmissuhteet ovat vastavuoroisia täällä palstallakin.
Joo sama on huomattu, tämän parin vuoden aikana jonka täällä on tullut oltua. Kun näkisi vaan, millaisia ihmisiä ne pahimmat irvileuat ovat. Ei niille kannata antaa liikaa huomioo.
Olen samaa mieltä suden kanssa ei kannata niille antaa huomiota mutta ei tarvitse edes sietää niitä sanoa asiasta takaisin minua nyt on koko ajan joku pitää tuollåain hampaissaan. Enkä tiedä edes syytä elämänsä pilaa minua vaan loukkaamassa. Käytännössä menettää ison palan elämää jos ei näe muuta kuin minun jahtaaminen.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018065136zw
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310041Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523335Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493093- 642805
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022159- 1142113
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251973Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651591Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221336