Mikko Kärnä uusi kunnanjohtaja

Anonyymi-ap

Onneksi olkoon teille ja onnittelut myös Mikolle täältä pohjoisesta.

Eteenpäin elävän mieli. Toivottavasti yhteistyö Mikon kanssa sujuu. Mikko kuuntelee, mutta myös määräilee. Ainoa ongelma on että hän ei aina perustele määräyksiään, aiheuttaa "närää" kanssaihmisissä, kun eivät tiedä miksi hän tekee tai sanoo näin ja noin.

Mikko on kaikesta huolimatta halilntomies, ei mikään suuri uudistaja. Organisaation hän saa toimimiaan, ratkoo ongelmia ja pulmia kunnantalolla. Yrittäkää saada hänet kylätaloille, kiertämään muutakin kuin keskustan alueita.

Ei oikeastaan mitään pahaa sanottavaa miehestä. Kukapa meistä täydellinen olisi, mutta kyllä hänestä tuohon hommaan on, hyvinkin on. Onnittelut.

19

1942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rautavaara sai kunnonjohtajan. Onnittelut!

• Anonyymi

Millä mittareilla?

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

❤️ ­­­N­­y­­m­f­o­­­m­­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18066157r

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Rautavaara sai kunnon johtajan !

• Anonyymi

Jokohan Mikko on lähestynyt Rautavaaaran naisasukkaita lähettämällä pippelikuvia?
        No ei se mitään, vaikka olisikin, joutuihan edesmennyt Suomen (ehkä) kokenein ulkopolitiikan tuntija eroamaan ulkoministerin pallistaan, kun juorulehdet revittelivät kyseisen ministerin kyseenalaisella aivotoiminnalla varustetulle silikonibimbolle lähettelemistä seksistisistä tekstareista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokohan Mikko on lähestynyt Rautavaaaran naisasukkaita lähettämällä pippelikuvia?
        No ei se mitään, vaikka olisikin, joutuihan edesmennyt Suomen (ehkä) kokenein ulkopolitiikan tuntija eroamaan ulkoministerin pallistaan, kun juorulehdet revittelivät kyseisen ministerin kyseenalaisella aivotoiminnalla varustetulle silikonibimbolle lähettelemistä seksistisistä tekstareista.

Aika harvat ihmiset ovat kolmen vuoden ajan kiinnostuneita jonkun pippelistä.. Yritä päästä pakkomielteestä ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä puhe mistä puute, sanovat vanhat viisaat.

• Anonyymi

Ensi töikseem kuulemma nimi vaihtuu lyijyvaaraksi . PUM PUM elikot kumoon lihaa pataan. PUM PUM.

• Anonyymi

Takkuu on, sekasin männöö Raotavuaralla loputtii asiat.

• Anonyymi

Mikko on upseeri, rajamies, kansanedustaja, ja kunnanjohtaja. Urakiertoon kuuluu vaihtaa kuntaa parin vuoden välein. Sopiva mies hoitamaan persaukisen ja valtion rahoilla elävän kunnan asioita. Ne muutamat tällä palstalla kirjoittelevat kaikentietäjät ja iki-valittajat saavat virkistävää aivotoimintaa, kun alkavat kehitellä eipäs-juupas-juttujaan. Katsotaanpa kuinka kauan menee ennen kuin alkaa tulla tutun tuntuista tekstiä ilman välilyöntejä ja j-kirjaimia.

• Varmasti toimii kunnan parhaaksi, on sellaiset verkostot takana jotta pelko pois.

• Anonyymi

Jos ei Kärnän aikana saada kunnan asioita kuntoon ei niitä tulla saamaan koskaan.

• Anonyymi

kohta liitettään kuopijo ja iisalami ja nurmes rautavaarraan

• Anonyymi

Kohta? Tarkenna jo.

• Anonyymi

Rautavaaralla pitää saada laki että kaikki Rautavaaran miehet saavat vapaasti lähettää pippelikuvia naisille ilman sanktioita.
      Minä odotan sitä lakia. Kuvia onko valmiina eri kuvakulmista otettuina.

• Anonyymi

Helsingissä kuulemma olla iloisia kun Kärnä hävisi Helsingistä ?

• Anonyymi

Ketkä???

• Anonyymi00018

missä hel vetissä on Rautavaara ja miksi tämä luuseri saa jotain julkisuutta?

• Anonyymi00019

Käsittämätön kateellinen junttila, pohjoissavolaista katkeruutta parhaimmillaan, nobody kärnä paras vaihtoehto kaapunkin johtajaksi :D :D :D :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe