Elämä on elokuva

Anonyymi-ap

Oonko siis ainoa, josta välillä tuntuu et elämä on vaan joku elokuva. Tässä on pari esimerkkiä Miks.

Olin ykspäivä koulussa ja meijän koulu on silleen et on päärakennus missä on kaikki muut luokat paitsi musiikki, kässät ja kuvis, jotka on semmosessa suorakulman muotosessa piharakennuksessa pihan reunalla. Meijän musiikin tunti oli päättynyt ja odotin mun parasta kaveria, joka jutteli opettajan kanssa ku oli kipeenä. Olin siinä ovella silleen et mun jalka oli siinä välissä pitämässä sitä suki, mut katoin kuitenki taakse sitä kaveria ja opettajaa päin. Sit mun ihastus oli unohtanut hupparin sinne luokkaan ja tulee siihen ovelle. Käännän katseeni sitä päin ja me siis literally katottiin toisiamme tosi läheltä suoraan silmiin. Se tuntu ikuisuudelta kun vaan tuijotettiin toisiamme. Sit avasin sen oven sille ja mietin et kauankohan tuossakin toisiamme tuijotettiin. Nyt ku myöhemmin miettii ni ei se ollu ku ehkä 5-10 sekuntia.

Toinen on ku joskus nelosella oltiin menos ruokalaan. Pestiin käsiä. Siinä luokassa oli kaks hanaa ja niitten välissä yks sellanen saippua juttu. Sit pesin käsiä ja mun käsi osu just samaan aikaan yhen pojan kanssa siihen saippua juttuun. Olihan se aika ak. Ei mul ees ollu crushia siihen poikaan.

Kolmas esimerkki on ku joskus talvella rakennettiin lumilinnoja. Mun sisko meni sisälle ja mä jäin yksin ulos hämärään. En enää muista mistä mut Olin tullu surulliseks jostaa ja itkin siellä yksin kylmässä. Ja kappas kummaa alkaa sataa vettä. Ja siis oli talvi ja paljon lunta. Pientä ripsutustahan se vaan oli mut aloin silloin itekki miettii et hetkonen. Eli siis itkin yksin hämärässä, ulkona, kylmässä, kun sato vettä.
Oonko siis ainoo jolle tapahtuu tällasia. Jos en ni ois kiva lukee jonkun muunkin kokemuksia.

0

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        67
        4540
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        14
        2229
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        25
        1754
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        12
        1498
      5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        27
        1423
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        5
        1298
      7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        10
        1217
      8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        13
        1136
      9. 22
        1086
      10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

        Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        291
        1014
      Aihe