Laaja-alaisina erityisopettajina on jopa ilman opettajan koulutusta olevat henkilöt. Muualla heillä on opettajan ja lisäksi erityisopettajan koulutus. Miksi Riihenmäen koulussa eivät pätevät ja opettajat pysy? Johdossa täytyy olla vikaa ja paljon.
Miksi Riihenmäen koulussa ei ole päteviä ja osaavia opettajia?
Anonyymi-ap
5
1143
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvät ei tule. Huonoja tarjolla ja ne otetaan töihin.
- Anonyymi
Miksi kirjoitat tänne. Käy kysymässä koululla ja haistelemassa ilmaa, missä paha haiskahtaa.
No tuosta sinulle musaa, anteeksi sinuttelin.
https://www.youtube.com/watch?v=U5W2dBQHpxI - Anonyymi
Ota hyvä ihminen asioista selvää äläkkä kirjoittele perättömiä.
- Anonyymi
Ehnroos vie varmaan hyvät opettajat
- Anonyymi
Nummisten koulusta puhumattakaan😖😬😬
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823168
- 922895
- 532142
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151369
- 191334
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin251249