Tänään lenkillä käydessäni huomasin tien varressa kasvavan gannabis kasvin! Kauheudet eivät kuitenkaan loppuneet siihen sillä viisi metriä etiä päin oli edessäni koka-pensas! Voi helevetin helevetin helevetti! Nivalasta on tullut Rio de Janeiro!
Nivalassa on vakava huumeongelma!
5
713
Vastaukset
- Anonyymi
huumetouhu o älytöntä! pilaa aivot . Eipä kannabiskaan isommassa käytössä oo hyväksi aivoille. Kustannuksia tulee vuan lissää jos vettää naamariin niitä simona.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18067676M
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ja Rauhayhdistyksellä on todettu useampia L-positiivisa tapauksia, oiken pandemiaksi yltynyt kuulemma siilä porukalla. Onkohan nekin jotain "gannabis" ja/tai "kanksrteri"porukkaa? Samoja jotka porukan mukaan kuskaa lietettä pitkin kyliä kesät/talvet ja 24/7? Mamuja pitäisi saada tilalle, niin saataisiin muutenkin vähän väriä pitäjään.
- Anonyymi
surkiaa touhua äh hyi voi huoh lol sentään.
- Anonyymi
vaik oon ylpiä nivalasta ja nivalalaisista niin silti on täälläki peiliin katsomisen paikka joissaki asioissa kuten ekana tulee mieleen se, että vähän liian herkästi arvostellaan jos joku on vähän erilainen ja ei aina kaikki ulkomaalaisiin suhtaudu niin hyvin mut ei metsäläisyydessä oo minusta mittään vikaa kun yleensä jotkut haukkuu metsäläisiä ahdasmielisiksi mut on meissä metsän keskellä asuvissa paljon myös suvaitsevaisia&fiksustiajattelevia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252426- 1142066
- 1161685
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?431541Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91477Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161211023Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35957Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949