Se on täytetty

Anonyymi-ap

Kahta sanaa en koskaan voi oppia, en koskaan voi oikein uskoa niihin enkä milloinkaan ymmärtää niitä. Nuo sanat ovat ”kadotettu” ja ”täytetty”. Kerrotaan uskovasta, jolla oli kristityille niin ominainen kaipaus saada uskon lisäksi hiukan lohdutusta omasta vaelluksestaan. Kauan hän eli syvästi murtuneena ja rukoili:

”Kuinka arvoton ja syntinen minä olenkaan! Ja miten kauhean kylmä ja kuollut minä olen! Ja minulta puuttuu voima! Eikä Jumala näytä kuule-van rukouksiani kun pyydän, että hän vapauttaisi minut synnin tekemisestä!

Eikä minulla ole edes oikeaa murhetta synnin tähden. En ole aito. Voi miten kauheaa! Tällä tavalla, itseensä vajonneena, tämä ihminen eli kauan pimeydessä. Lopulta Herra puhui Lopulta Herra puhui hänelle erikoisella tavalla unessa. Unessa tämän ihmisen oli määrä laulaa yhdessä muutamien ystävien kanssa.Laulukirja oli vanha ja sen lehdet kellastuneet. Kun hän avasi kirjan hän huomasi, että laulu oli sivulla kahdella palstalla.

Laulu oli hyvin pitkä ja se oli painettu vanhanaikaisella mutta selvällä kirjasimella. Kun hän katsoi laulun sanoja ja alkoi laulaa niitä, hän näki että koko pitkä laulu sisälsi yhden ainoan sanan, joka toistui toistumistaan:
Täytetty! Täytetty! Täytetty! Hän silmäili laulua eteenpäin ja näki, että samoilla vanhoilla kirjasimilla oli painettu yhä uudestaan:
Täytetty! Täytetty! Tätetty! Seuraavalla sivulla sama jatkui ja siitä eteenkin päin tämä päättymätön laulu kuului: Täytetty! Täytetty! Täytetty! Kaikki, kaikki on täytetty Siihen uni päättyi.

Mutta tuo kallisarvoinen sana täytetty, jonka merkitystä iankaikkisuudessa laulava taivaallinen kuoro korottaa ja kiittää, alkoi elää hänen sielussaan. Ja Henki paljasti hänelle: kaikki, kaikki mitä sinun pitäisi olla ja mitä sinun pitäisi tehdä, Jeesus on täyttänyt – se on täytetty sinun puolestasi!

Kaikki, ja nimenomaan se, mikä laille oli mahdotonta, sen Jumala teki! Hän tuli pelastamaan sen mikä oli kadotettu. Kaikki meissä on kadotettu. Mutta kaikki on täytetty Kristuksessa!

Mutta minun pitäisi siinä tapauksessa todella pelätä Jumalaa? – Kyllä, mutta se on täytetty! Mutta ainakin minun pitäisi aidosti katua ja rukoilla? – Se on täytetty! Mutta ainakin minun pitäisi paljon rakastaa Jumalaa? – Se on täytetty!

Mutta mitä teen loppumattomilla synneilläni ja tottelemattomuudellani? – Se on täytetty! Mutta olen kiittämätön ja välinpitämätön? – Se on täytetty!
Nyt hän itkee rakkaudesta tällaiseen Jumalaan. Ja nyt hän tuntee sydämessään mikä antaa hengen ja pyhyyden.

Laupias Jumala! Avaa tämä pyhä asia minun sielulleni! Ja kirjoita suurin palavin kirjaimin sieluni silmien eteen nämä sanat: ”Kristus: Lain loppu. Kaikki, kaikki meissä on kadotettu – kaikki on täytetty Kristuksessa!” Tähän tahdon jäädä tässä on hyvä olla. Tässä lupaat antaa väsyneelle rauhan. Tässä myrskysäällä suojattu satama, turva ja leposija kuoleman hetkellä.

( C.O. Rosenius/Suom. P-O Malk/Vapaasana foorumi)

s-seutulainen

5

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos evankeelisesta vahvasta ruuasta.

Olen pannut merkille että irtohenkien tarjoama pikaruoka on sielullista ja joskus tunteisiin vetoavaa hurmoksellisuutta,
      Näitä jenkki - jeesuksia kyllä riittää.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­­N­y­m­­f­­o­­­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18068039w

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Se on täytetty.

"Golgatalla, Golgatalla. 'Se on täytetty!'
      Kuule huuto Golgatalla. Karitsalle kiitos soi."

https://www.youtube.com/watch?v=FKE0sKM1fO0

Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

Usko Toivonen

• Anonyymi

Vahva ruoka on herjaamista. Siinä on Kristuksen tuoksu ja koko Raamatun sanoman yhdin.

• Anonyymi

Lyhykäisyydessään Jeesus täytti sen, että poisti lain kirouksen. Mutta vain niiden yltä, jotka uskovat Kristuksen pelastustyöhön, siihen että hän antaa syntimme anteeksi ja Jumala lahjoittaa sitten puhtaaseen sydämeen Pyhän Hengen, jotta voimme aloittaa raittiin vaelluksen.

Muille laki on juuri siten kuten se luetaan ja vain ainoastaan tuomioksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      71
      1568
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      114
      1034
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      50
      844
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      821
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      760
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      756
    7. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      737
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      72
      734
    9. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      719
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      697
    Aihe