Mikä Suomen Profeetta?

Anonyymi-ap

Eksytys ja harhaisuus!

Niin sanottu ”tukholman profetia” on ”koukuttanut” säälittävän monia Herran lampaita? Se on hapattanut laajasti. Kun siinä (ennustuksessa) mm. luvataan, että ”suomesta nousee profeetta...” - niin kuinka monta ennustus on eksyttänyt? Julkisesti ”Suomen profeetaksi” on ITSENSÄ nimennyt lukuisa määrä miehiä. Suomen profeetaksi on julistanut itsensä mm.
• Jouko Piho
• Harri Veijonen ( nyt edesmennyt)
• Jari Pasanen
• Teuvo Sunikin ( jo edemennyt)
• Ja on näkynyt muitakin ”ehdokkaita”,
• viimeisin yrittäjä Henri Puumala

Eräskin tragikoominen tapaus. . .

Kun Tukh. Ennustuksessa sanottiin että ”venäläinen tekee leirin Kymijoen rannalle”… niin Veijonen piti Varmana Jumalan Merkkinä – mitä? Että kun hänen autonsa meni rikki ja stoppasi Kymijoen rantaan, niin se oli Jumalan Merkki (?) että hän on se Suomen profeetta! Joka luvattu Tukholman ennustuksessa! (Harri Veijonen) Ei tullut hänestä ”suomen profeettaa” vaikka vakuutteli sitä kivenkovaan. ( = Julkiset tekstit).Nyt on vokoteltu jo liki 40 vuotta! ( Herätystä, jollaista sanaa ja asiaa ei UT lainkaan tunne!)

Suomesta nouseva profeetta? = valhe-ennustus!

Tukholman profetian kavala eksytys on ollut ja on mm että ”suomessa nousee profeetta”. Tämä on eksyttänyt ja hämännyt siis jo monia uskottelemaan itsestään että Minä Se Olen! Se luvattu Suomen profeetta!

Mutta nyt faktoihin!
• Oliko ja onko Jumala itse luvannut mitään ”profeettaa”? Ei ole.
• Tukholman profetian esittäjä ei ollut eikä ole samaa kuin Jumala itse. Jumala ei ol ilmoittanut mitään "suomen profeettaa.."

Tuholman profetia oli ja on epäpuhdas ”sekatuote”, jonka esittäjän itsensä olisi pitänyt ENSIN tehdä parannus! ( sanat ovat anonyymillä kaseteilla...)
• ”Tee sinäkin palvelijani siellä Tukholmassa parannus, kulje suoraan (-----) Mutta kuinka mielelläni minä haluaisin, että sinä tekisit minun tahtoni.
• ”Tee sinäkin palvelijani siellä Tukholmassa parannus, kulje suoraan.”

Tämä tukholma profetian hapatus on ollut kovin tehoavaa lajia. Sellaiset joilla on taipumusta ja epävakautta persoonassaan, ovat pahimmassa riskitasossa.

Tukholman profetia on kavala eksyttäjä siksi, että siinä on sekaisin hengellistä osuutta, sitten sielullista osaa ja vieläpä valhehenkien nostamia ”ennustuksia”! ( =Suomea koskien!)
• Ja kun siinä (epäpuhtaassa, sekasotkussa) näyttää olevan kuin ”jumalankin sanoja” ( !) se on onnistunut eksyttämään ja harhauttamaan surullisen monia (uskovia). On laiminlyöty se
• että ”kaikki on koeteltava”! ( 1 Tess 5:21)
• ”henget on koeteltava” ( 1 Joh 4:1)
• ”profetiat on arvosteleva” ( 1 Kor 14:29)

16

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko Piho, Pasanen ja Puumala olleet helluntailaisuuden henkivaltojen kanssa tekemisessä ?

      • Anonyymi

        Väärien valheprofetioiden henget ja eksyttävät henget eivät ole mitenkään sidonnaisia.
        Pimeys ja paholainen vaanii missä vain.


      • Anonyymi

        Tuo Puumala nyt ainakin lienee ollut Kälviän hell. srk. koska on niin suuttunut heihin, ja TUOMIOTAKIN tällä palstalla paukuttanut!


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­y­­m­­f­­o­­m­­­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Tukholman profetia oli jatkoa Oulun profetialle,kenelle henki sen ilmoittaa?

    • Anonyymi

      Samaa valheellista jatkoa.

    • Anonyymi

      Juoskaa vain valhehenkien perässä... mutta kun hätä tulee, niin Herralta on turha apua huutaa. Koska?

      Jeesus ITSE varoitti: älkää juoskp perässä ( siis ihmisten perässä...)

    • Anonyymi

      Näin kirjoitti profeetta Joel Raamatussa luvussa 4: "1 Sillä katso, niinä päivinä ja siihen aikaan, kun minä käännän Juudan ja Jerusalemin kohtalon,
      2 minä kokoan kaikki pakanakansat, vien ne alas Joosafatin laaksoon ja käyn siellä oikeutta niitten kanssa kansani ja perintöosani, Israelin, tähden. Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan, ovat jakaneet minun maani
      3 ja heittäneet minun kansastani arpaa; ovat antaneet pojan porttoa vastaan sekä myyneet tytön viinistä, jonka ovat juoneet.
      4 Mitä on teillä sanomista minulle, teilläkin, Tyyro ja Siidon ja kaikki filistealaisten alueet? Tahdotteko te kostaa minulle, mitä minä olen tehnyt, vai itse tehdä minulle jotakin? Nopeasti, kiiruusti minä annan koston kohdata teidän päätänne siitä, mitä olette tehneet,"

      Siksi entinen filistealaisten alue Gaza on raunioina. Siksi ne maat, jotka ovat jakamassa Jerusalemia tulevat itse kokemaan Jumalan koston. Siksi Suomi jaetaan kahtia, että puolet menee "Karhun hampaisiin" eli Itä- ja Pohjois-Suomi, koska Jumalan rangaistus tulee Suomen päälle tyhmien valtiomiesten äänestäessä kahden valtion muodosta eli Israelista ja Palestiinasta, jota Abbas hallitsee. Suomi maksaa pedon kumartamisesta eli EU:n pedon valtaan alistumisesta, jotka helakanpunaan puettu nainen, joka on juopunut verestä jo hyi-rokotteiden ansiosta, joita hänen puolisonsa on tehtaillut.... siksi tuho kohtaa Länsimaita, sillä he turvautuvat aseisiinsa ja tieteeseen enemmän kuin Jumalaan!

      • Anonyymi

        Hauskasti keksitty!


      • Hyvin kirjoitettu!


    • Anonyymi

      Ei Profeetat ilmoita mitään "vihoja tai katkeruuksia" millekään seurakunnille,he ilmoittavat ainoastaan mitä Jumalamme Käskee.

      • Kyllähän se on niin että lopunaikoina Jumalan vihanmaljat tulevat ihmiskunnan päälle ja profeetat puhuvat niistä myöskin.


    • Anonyymi

      Kuka aloituksessa mainituista henkilöistä on suomen suurin profeetta?

    • Anonyymi

      Fundamentalisteille on tyypillistä mennä "profetioiden" perässä.

    • Totta tuntuu olevan Tukholman profetia!

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018068221eb

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6033
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3665
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1945
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1611
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1430
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      25
      1341
    Aihe