Onko kellään kokemusta tästä Rensasta? Ilmeisesti sitä kautta olisi mahdollista saada lainat yhdisteltyä yhdeksi isoksi lainaksi. Kokeilin tuota kartoitusta heidän sivujensa kautta, mutta tilitietojen haun jälkeen sivu jäi vaan latamaaan "KARTOITUS KÄYNNISSÄ. Tämä voi kestää jopa 20 sekuntia" - kohtaan, eikä edennyt mihinkään.
Onko kukaan saanut täältä yhdistelmälainaa?
Rensa velkahallinnointi
27
10193
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.rensa.fi/fi/about-us/
Tuossa linkki heidän sivuilleen, jos joku miettii mistä on kyse. - Anonyymi
Saman juttu kävi kun yritin hakea lainaa
- Anonyymi
Kysyn mielenkiinnosta, miten sinulla kävi lopulta tuon kanssa?
- Anonyymi
Oon kokeillut ja tosiaan kesti kun haki tilitietoni ja tarkistuksen jälkeen. Vaan lähetin. Nyt odotan käsittelyä joka käsittääkseni tapahtuu arkenö
- Anonyymi
Varmasti saa yhdisteltyä. Paljon aiempaa isommaksi ja kalliimmaksi kokonaisuudeksi. Toki miksi joku niin tekisi.
- Anonyymi
Jos on isot velat erillään ja ne yhdistetään isoksi, niin se pakottaa hoitamaan asiat vähän erilailla koska veivaamaminen loppuu. Sitten olet kusessa kun tajuat totuuden.
- Anonyymi
Noh sain noin 20-25% pienennettyä kuukausieriäni kun yhdistin Rensan kautta lainani. Mutta kaikki tämähän näkyy sitten siinä että kokonaiskustannukset nousee. Silti oli viimeinen vaihtoehto ennen ulosottoa ja nyt puolisen vuotta pärjännyt ja saanut velkaantumisen taittumaan.
- Anonyymi
Minulle Rensa näytti vihreää valoa ja kaikki piti olla sovittuna ja kunnossa. Ilmoitti että jos sovin yhden luotonantajan kanssa asiani, niin sen jälkeen kaikki kunnossa. Sain sovittua homman ja kysyin että onko nyt homma selvä, niin ilmoittivatkin että yksi luotonantajan ei ole vielä vastannut. Nyt aikaa on kulunut viikkoja, eikä rensasta ole kuulunut mitään. Laitoin viestiä useampi päivä sitten, mutta eivät ole vastanneet. Taitaa olla vähän huuhaa pulju koko Rensa.
- Anonyymi
Sama homma
- Anonyymi
Katsokaa heidän liikevaihto. Ei ole mitään yritystä. Eivät maksa yhdellekkään pankille velkojanne mutta rahat kyllä vie. Rikosilmoitus menossa eteenpäin. Älkää vaan menkö lankaan
- Anonyymi
Voitko avata hieman,mistä syystä rikosilmoitus? Kiintoisa "yritys" kaikenkaikkiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko avata hieman,mistä syystä rikosilmoitus? Kiintoisa "yritys" kaikenkaikkiaan.
Kutsutaan myös nimellä petos ja kavallus. Heille maksettu mutta eivät maksa mitään lyhennyksiä eteenpäin. Kuluttajaasiamies täysin samaa mieltä että kusetusta koko yritys ja viipymättä täytyy tehdä rikosilmoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutsutaan myös nimellä petos ja kavallus. Heille maksettu mutta eivät maksa mitään lyhennyksiä eteenpäin. Kuluttajaasiamies täysin samaa mieltä että kusetusta koko yritys ja viipymättä täytyy tehdä rikosilmoitus.
Sinulla on siis tämä velanhoitosuunnitelma? Itse olin kuluttajaneuvontaan yhteydessä viikko sitten,mutta eivät osanneet sanoa tästä firmasta suuntaan tai toiseen.Tosin epäilivät että viisainta jättää maksamatta tuonne mitään.Taitavat seurata aktiivisesti missä heistä kirjoitellaan ja ilmiantaa niitä,kun missään ei oikein ole mitään tietoa.
- Anonyymi
Hei kertoisitko miten asia on edennyt
- Anonyymi
Ainakin vhs toimii.Maksaneet eteenpäin kuten pitää.Aluksi yhteydenpito takkusi ja oli hidasta,sitten asiaa hoitava henkilö vaihtui,viesteihin alkoi tulla vastauksia ja vieläpä nopeasti,ja sain jopa puhelimitse palvelua,halusin varmistua mitä olen tekemässä ja puhelussa se oli helpompi selvittää.Mutta joo,ainakin mulla toimii tämä
- Anonyymi
Kannattaa varoa kyseistä puljua. Laskuttavat 119€ vaikka eivät voisi yhdistellä lainoja.
- Anonyymi
Minulle tuli just tänään lasku vaikka en edes käyttänyt palvelua tein vain joskus käyttäjän siihen mietin että pitääkö vaa olla maksamatta koko lasku
- Anonyymi
Sama tapahtui minulle
- Anonyymi
Sama juttu täällä
- Anonyymi
Rensan kuramatot toimii autossa hyvåsti muutenkin.
- Anonyymi
Erikoinen pulju.
Kuukausierä on täysin sama kuin maksaa itse nykyisille velkojilleen.
Rensa näyttää vain laskevan kaikki yhteen ja että sama maksu hoidettaisi heidän tililleen josta he vain tekevät tilityksen sinun puolestasi velkojille. Ainoa mitä sinä tuossa asiassa "voitat" on se työmäärä naputella laskuja useammalle eri velkojalle. Rensahan näyttää antavan sinulle periaatteessa hyvän laskelman paljonko sinun tulisi omatoimisesti maksaa velkojasi jotta pääset nopeammin veloistasi. Maksat heille vain sen yhden isomman kuukausierän ja he maksavat puolestasi sen heille, eli maksat siis vain rensalle velkasi etkä useille eri firmoille.
Eihän tuossa säästä edes kuluissa mitään, jos alkaa itse käyttämään tuota rensan laskemaa kuukausilyhennys summaa per luotonantaja ja maksaa näille luotonantajille itse nuo summat. - Anonyymi
Kannattaa hakea yhdistelylainaa https://www.pienlainat.fi/ kautta
- Anonyymi
ON KOKEMUSTA TEIN ILMAISEN ARVION HEIDÄN KOTISIVUILLA MISSÄ HE MAINOSTAVAT MUTTA SITTEN PERIVÄTKIN 120 euroa ilman syytä EN SUOSITTELE KELLEKKÄÄN
- Anonyymi
Sama tääl. Rikosilmo tehty
- Anonyymi
Ja sama täällä:/
- Anonyymi
Ei minulla kyllä mitään ongelmaa ole tullut. Maksusuunitelma astuu voimaan jossa on 14 vuorokauden peruutus aika, jonka jälkeen se on sitova.
Säästän vuosissa aivan hitonmoisen summan kun rensa tilittää sen 2000 euroa kuussa minun puolestani velkojien suuntaan. Samaan aikaan nämä joille velkoja maksetaan, esim luottokortit, niin niiden raja nousee. - Anonyymi
Moikka,
Täältä helpolla 10€ tilille päivässä. Nauttikaa!
https://www.superpay.me/?refid=696158
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1057111- 474886
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562741Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52258Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101228Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1821187Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921053Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai248876Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30866Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179813