Mukavaa illanjatkoa. ❄️🌠⚜️
Palstalla on aivan seko meno.
29
283
Vastaukset
Voi niinpä onkin ilta jo, en edes huomannut kellon olevan jo noin paljon…🫣
mustasusi kirjoitti:
Onhan tässä päivä taas vierähtänyt. Minä vietän illan töissä taas. 👻
Mulla vielä kaksi aamuaikaista…✌🏻 sitten olen kyllä niin viikonlopunvietossa. En malta odottaa🧘🏼♀️
mustasusi kirjoitti:
Onhan tässä päivä taas vierähtänyt. Minä vietän illan töissä taas. 👻
Oothan sä ennenkin kirjoitellut töistä koko päivän tänne, mikä nyt, ettei kerkee?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mulla vielä kaksi aamuaikaista…✌🏻 sitten olen kyllä niin viikonlopunvietossa. En malta odottaa🧘🏼♀️
Joko ne mustikat on soitellut netissä lapsia ja naisia esittävälle gubelle? Toivottavasti tekevät kotietsinnän aamuyöllä niin lähtee maaninen tuusulan suppo kierroksille
Anonyymi kirjoitti:
Joko ne mustikat on soitellut netissä lapsia ja naisia esittävälle gubelle? Toivottavasti tekevät kotietsinnän aamuyöllä niin lähtee maaninen tuusulan suppo kierroksille
Mustikat? En tiedä kuka täällä esittää naisia ja lapsia. Mä vähän luulen, että se pelkästään ei ole syy kotietsinnälle…
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mustikat? En tiedä kuka täällä esittää naisia ja lapsia. Mä vähän luulen, että se pelkästään ei ole syy kotietsinnälle…
Aika pienestä ne pedarit joutuu syyniin ätmirinsessa
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi joutuvatkin.
TopiWanKen_no.bi kirjoitti:
Oothan sä ennenkin kirjoitellut töistä koko päivän tänne, mikä nyt, ettei kerkee?
Olen viime aikoina ollut kirjoittelematta tänne työaikana koko ajan. Se on vain hyvä asia.
Prinsessasi kirjoitti:
Mahtavaa. Mulla on myös viikonloppu vapaana. On treeniviikonloppu etelän suunnalla, isommassa kaupungissa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olen viime aikoina ollut kirjoittelematta tänne työaikana koko ajan. Se on vain hyvä asia.
onko pomo huomannut että vietät aikaa netissä työaikana?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mahtavaa. Mulla on myös viikonloppu vapaana. On treeniviikonloppu etelän suunnalla, isommassa kaupungissa.
susi pidät sä jyväskylää pienenä kaupunkina koska on vain suomen 7. suurin kaupunki?
Anonyymi kirjoitti:
susi pidät sä jyväskylää pienenä kaupunkina koska on vain suomen 7. suurin kaupunki?
Pidän. Keskusta on ihan olematon.
mustasusi kirjoitti:
Aaaa ok. Alkaako tuntua, että tarpeeksi on tarpeeksi riittävästi? Ymmärrän kyllä, jos töissä on luppoaikaa eikä viitsi ihan sormiaan vain pyöritellä, niin mieluumminhan sitä lukee ja kirjoittelee tänne. 👍
Anonyymi kirjoitti:
Olet todella harhainen...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olet todella harhainen...
Tuskin on ätmi. Kyllä sinä kohta saat sitä julkisuutta mitä haluat näillä sairailla hahmoilla, ainoa miinus että te pedarit olette vihatuinta sakkia koko globessa gubbe
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Pidän. Keskusta on ihan olematon.
eipä sulla töissäkään ole töitä kun täällä ehdit olee.
Juu, aika hyvin meni, kun pysyi päivän pois. Nyt aloin taas taistelemaan tuulimyllyjä vastaan..
"I usually don't make same mistakes twice. I make them 5-6 times, just to make sure."
Hyvää illanjatkoa!- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. :)
eiks suden pitänyt keskittyy töihin vai eikö ole nättejä kassaneitejä kaupassa töissä
Anonyymi kirjoitti:
eiks suden pitänyt keskittyy töihin vai eikö ole nättejä kassaneitejä kaupassa töissä
Ei montaa ole...
Anteeksi, se laulu taisikin olla vattuilua.
Ei ollut tarkoitus loukata. :(Mihin täältä katoaa taas viestit??
- Anonyymi
Sen sä olet tehnyt Tuomo Raatoniemi
- Anonyymi
Mobutu S...S...o
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310081Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523365Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493123- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032169- 1152126
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221356Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346