Palstalla on aivan seko meno.

Mukavaa illanjatkoa. ❄️🌠⚜️

29

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi niinpä onkin ilta jo, en edes huomannut kellon olevan jo noin paljon…🫣

      • Onhan tässä päivä taas vierähtänyt. Minä vietän illan töissä taas. 👻


      • mustasusi kirjoitti:

        Onhan tässä päivä taas vierähtänyt. Minä vietän illan töissä taas. 👻

        Mulla vielä kaksi aamuaikaista…✌🏻 sitten olen kyllä niin viikonlopunvietossa. En malta odottaa🧘🏼‍♀️


      • mustasusi kirjoitti:

        Onhan tässä päivä taas vierähtänyt. Minä vietän illan töissä taas. 👻

        Oothan sä ennenkin kirjoitellut töistä koko päivän tänne, mikä nyt, ettei kerkee?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mulla vielä kaksi aamuaikaista…✌🏻 sitten olen kyllä niin viikonlopunvietossa. En malta odottaa🧘🏼‍♀️

        Joko ne mustikat on soitellut netissä lapsia ja naisia esittävälle gubelle? Toivottavasti tekevät kotietsinnän aamuyöllä niin lähtee maaninen tuusulan suppo kierroksille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko ne mustikat on soitellut netissä lapsia ja naisia esittävälle gubelle? Toivottavasti tekevät kotietsinnän aamuyöllä niin lähtee maaninen tuusulan suppo kierroksille

        Mustikat? En tiedä kuka täällä esittää naisia ja lapsia. Mä vähän luulen, että se pelkästään ei ole syy kotietsinnälle…


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mustikat? En tiedä kuka täällä esittää naisia ja lapsia. Mä vähän luulen, että se pelkästään ei ole syy kotietsinnälle…

        Aika pienestä ne pedarit joutuu syyniin ätmirinsessa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika pienestä ne pedarit joutuu syyniin ätmirinsessa

        Onneksi joutuvatkin.


      • TopiWanKen_no.bi kirjoitti:

        Oothan sä ennenkin kirjoitellut töistä koko päivän tänne, mikä nyt, ettei kerkee?

        Olen viime aikoina ollut kirjoittelematta tänne työaikana koko ajan. Se on vain hyvä asia.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mulla vielä kaksi aamuaikaista…✌🏻 sitten olen kyllä niin viikonlopunvietossa. En malta odottaa🧘🏼‍♀️

        Mahtavaa. Mulla on myös viikonloppu vapaana. On treeniviikonloppu etelän suunnalla, isommassa kaupungissa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen viime aikoina ollut kirjoittelematta tänne työaikana koko ajan. Se on vain hyvä asia.

        onko pomo huomannut että vietät aikaa netissä työaikana?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mahtavaa. Mulla on myös viikonloppu vapaana. On treeniviikonloppu etelän suunnalla, isommassa kaupungissa.

        susi pidät sä jyväskylää pienenä kaupunkina koska on vain suomen 7. suurin kaupunki?


      • Anonyymi kirjoitti:

        susi pidät sä jyväskylää pienenä kaupunkina koska on vain suomen 7. suurin kaupunki?

        Pidän. Keskusta on ihan olematon.


      • mustasusi kirjoitti:

        Olen viime aikoina ollut kirjoittelematta tänne työaikana koko ajan. Se on vain hyvä asia.

        Aaaa ok. Alkaako tuntua, että tarpeeksi on tarpeeksi riittävästi? Ymmärrän kyllä, jos töissä on luppoaikaa eikä viitsi ihan sormiaan vain pyöritellä, niin mieluumminhan sitä lukee ja kirjoittelee tänne. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika pienestä ne pedarit joutuu syyniin ätmirinsessa

        Olet todella harhainen...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olet todella harhainen...

        Tuskin on ätmi. Kyllä sinä kohta saat sitä julkisuutta mitä haluat näillä sairailla hahmoilla, ainoa miinus että te pedarit olette vihatuinta sakkia koko globessa gubbe


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Pidän. Keskusta on ihan olematon.

        eipä sulla töissäkään ole töitä kun täällä ehdit olee.


    • Juu, aika hyvin meni, kun pysyi päivän pois. Nyt aloin taas taistelemaan tuulimyllyjä vastaan..

      "I usually don't make same mistakes twice. I make them 5-6 times, just to make sure."

      Hyvää illanjatkoa!

      • Kiitos. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. :)

        eiks suden pitänyt keskittyy töihin vai eikö ole nättejä kassaneitejä kaupassa töissä


      • Anonyymi kirjoitti:

        eiks suden pitänyt keskittyy töihin vai eikö ole nättejä kassaneitejä kaupassa töissä

        Ei montaa ole...


    • Anteeksi, se laulu taisikin olla vattuilua.
      Ei ollut tarkoitus loukata. :(

    • Mihin täältä katoaa taas viestit??

    • Anonyymi

      Sen sä olet tehnyt Tuomo Raatoniemi

    • Anonyymi

      Mobutu S...S...o

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2467
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1491
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1271
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1187
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      99
      1169
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1092
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1065
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1037
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      1010
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      931
    Aihe