Missä sinkut tapaavat toisiaan seinäjoella?
Sinkkkujen tapaamispaikka.
15
397
Vastaukset
- Anonyymi
Ylistaron jälkeen vaasaanpäin levähdysalueella . Siellä on koko Suomen tuntema tapaamispaikka . Ei tarvitse kiittää tipsistä.
- Anonyymi
Kiitos nyt kumminkin vinkistä, täytyy käydä testaas paikka. T: Pentti
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18069205a
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Maistraatissa joka toinen torstai on tapaaminen jossa arvotaan parit ja vihitään samantien. Saa esittää toivomuksia kumpaa sukupuolta haluaa. Jokerivalintana lyhtypylväs-sukupuoli.
- Anonyymi
Toivottavasti tästä päivästä lähtien erilaisissa kristillisissä tapahtumissa pääsääntöisesti.
- Anonyymi
Eikö normaalisti baarissa ne tapaile,toki yleensä joku tulee aina sekaamaan kun pitää niin karehtia siksi varmaan sinkkuja on niin paljon? ja sinkkukahvila ei menesty kun kukaan ei kehtaa selvinpäin jutella täällä
- Anonyymi
Kristilliset tapahtumat kannattaa unohtaa.
- Anonyymi
Ei missään tapauksessa.
- Anonyymi
Jesperis
- Anonyymi
Cumulukses minä 30 vuotta sitten tapasin naisia ja kaikki olivat antoisia.
- Anonyymi
Oi niitä aikoja, oli muuten hyvä tarjonta Cumuluksessa.
- Anonyymi
Lakeuden Risti
- Anonyymi
Karma, siellä karma iskee!
- Anonyymi
Raamattupiireissä.
- Anonyymi
Helluntaiseurakunnan nuorten ilta. Varma saanti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623