Nyt pitää auttaa israelia ja ottaa pakolaisia kihniöön niin paljon kun vain tulee. Keräystä avustuspaketista pystyyn
Nyt pakolaisia kihniöön.
8
1655
Vastaukset
- Anonyymi
Kihniöläiset on niin kitsasta sakkia, ettei ne anna mitään. Ottamas ilmaseks kylläkin kaiken minkä vain suinkin raukat saavat.
- Anonyymi
Mistäpä sitä on antaa kun hynää ei tule mistään. Onhan niitä kädet ojossa olevia maailmalla vaikka kuinka.
- Anonyymi
Keskikaljavesseli vei kaiken Ukrainaan.
- Anonyymi
Jokos se Ceto on tullut taas poikkeamaan kihniöllä?
- Anonyymi
Olipa ihme aloitusjuttu.
Kihniöön ei tarvitse päästää yhtäkään matua!
Koko suomeenkin on tullut ihan mielettömän paljon matuja ja pilaavat suomen ihan täysin !!! - Anonyymi
Te olette sydämmettömiä ihmisiä. Me haluamme auttaa ja antaa mahdollisuuden me naiset tunnemme tuskaa jos ei auta.
- Anonyymi
Vieläkö siellä kotikoulun tiloissa on pakolaisia? Muistan, kun olin koulussa metallipuolella. Tyttöjä oli siellä rättipuolella. Erityisesti muistan sellaiset, kuin Anneli ja Ellu. Nyt sitten jotain turvapaikanhakijoita tilat täynnä? Maailma muuttuu.
- Anonyymi
Vanhaa koulua yritti pitää jotkut pikkuliikemiähet,mutta ei siitä mitään tullut. Nykyään se on vakaalla pohjalla eri liikemiähillä. Joku muoviputki yrittäjä siinä on vuokralla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400