Seuraavat jääkiekkoa?
Ketkä teistä?
3
255
Vastaukset
- Anonyymi
katson jääkiekko, jalkapalloa, murtomaahiihtoa, mäkihyppyä, ja yleensäki monenlainen eri urheilulaji kiinnostaa katsoa ja itse myös harrastan liikuntaa (säännöllisesti) ja salatut elämät = kova juttu jota vuodesta 2001 syyskuu 2001 aloin katsoa ekan kerran ja enpä oo tainnu yhtäkään jaksoa missata =)
Lätkäjoukkueista tällä hetkellä SM-liigassa kiinnostaa katsoa saipan ja pelicansin peliä. Hyvää pelin rytmittämistä pelicans, mut tosin alkukausi alkanu yskähdellen kun sen selittää aika paljon iso loukkaantumissuma.
Jalkapallojoukkueista tykkään katsoa suomen naisten mestariliigan kups(kuopion palloseura) pelejä kun siel pelaa suosikkipelaajani hartikainen(etunimi ei tuu nyt mieleen pahus senthään! hehe).- Anonyymi
lisään kommenttiini/viestiini sen että miesfutiksen paras pelaaja kautta aikain on minulle Messi. Hän hallitsee niin monta osa-aluetta. Mestarilliset syötöt, pelinluku ja kyky tehdä maaleja . Ronaldo on myös huippuhyvä mut ei yhtä moniulotteinen kuin messi jonka takia pidän messiä parhaana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813