Yksityiset kusettaa liikkeitä surutta .

Anonyymi-ap

Tuovat piilovika pommeja vaihdossa , nyt olkaa tarkkana.

6

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun osoitat suurta näin kiinnostusta asiaan kirjoittamalla tänne, niin ole
      hyvä ja kerro itse, miten näissä autoasioissa mielestäsi olisi meneteltävä,
      jotta ei tulisi niitä valituksia joka puolelta?

      1. Kenties niin, että autonvaihtaja itse ensin korjuuttaa autonsa kaikilta osin
      ennen sen tarjoamista osamaksuna uudempaan autoon?
      2. Vain niin, että kertoo kaikki tiedossaan olevat auton viat - pienetkin - eikä peittele niitä?
      3. Vai ottaisitko yhteyttä äänestämääsi Kansanedustajaan ehdottamalla, että
      hänen edustamansa puolue tekisi lakialoitteen siitä, että jokainen käytetty
      auto on ensin katsastettava, tai sen kunto muulla lailla selvitettävä,
      ennen kuin se voidaan antaa myyjälle osana kauppahintaa laskettavaksi?
      4. Joku muu vaihtoehto?

    • Anonyymi

      Myös liikkeet ja varsinkin jobbarit harrastaa tuota samaa.
      Mutta turhaan sinä jobbari täällä itket, hanki pätevyys ja tarkasta vaihdokit, niin pääset helpommalla.

      • Anonyymi

        Helpompi kaikille kun yksityinen kusettaja joka tuntee autonsa niin kertoo mikä se oikeasti on.
        Ensin painetaan oma piilovika pommi vaihdossa liikkeeseen ja kun se liikkeestä ostettu edellisen yksityisen tuoman piilovika pommi alkaa kakomaan niin kyllä alkaa itku ja valitus. Menkää itseenne katsokaa mitä tuotte vaihdossa ennen kun solvaatte liikkeitä jotka ei tee muuta kun ottaa muutaman tonnin välistä ja rahottaa seuraavalle kyrvälle auton kun eihän teillä vässyköillä ole edes euroa taskussa. Hy hy hyy näin se vaan tosissaan on.


    • Anonyymi

      En ole kertaakaan ostanut tai vienyt autoa kauppaan.

      Suoraan käyttäjälle myynti

    • Anonyymi

      Itse taas vienyt aina ehjän auton liikkeeseen vaihdossa. Ei ikänä ollut ongelmaa tai perään soittelua. Näin toimii suurin osa suomalaisista. Täällä valittaa jotkut huuhaa jobbarit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19481
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      96
      3825
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2296
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      1993
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      301
      1702
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1402
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1385
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1197
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      245
      1103
    Aihe