Kerrankin kun suomalaiset tykkäis toisistaan ja toisiaan kaipaa niin ärripurrimöykkykuspäät yrittää kuin tahallaan kylvää riitaa ja epäluuloa.
Väärä palsta
Miks osa tulee tänne hakemaan riitaa??
21
274
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen näitä kohta nelisen vuotta seuraillut. Osa ei ole terveitä eikä niihin mitkään empatiayritykset auta. Tänne pääsee ihan kuka vaan ja se kannattaa ottaa huomioon. Suomessa on ihan älyttömän paljon pahoinvoivia ihmisiä.
Siitä voisikin jengi keskustella, mistä se sitten johtuu? Eikö meillä ole hyvinvointiyhteiskunta? Maailman onnellisin kansa? Miksi on paljon henkisesti sairaita ihmisiä? Pahoinvointia? Miksi se tullaan oksentamaan tänne? Osaako joku vastata?
mustasusi kirjoitti:
Siitä voisikin jengi keskustella, mistä se sitten johtuu? Eikö meillä ole hyvinvointiyhteiskunta? Maailman onnellisin kansa? Miksi on paljon henkisesti sairaita ihmisiä? Pahoinvointia? Miksi se tullaan oksentamaan tänne? Osaako joku vastata?
Olen pahoillani eilisestä edelleen. Luulin sitä oikeasti viattomaksi runoksi. 🙏
Mu5tasydän kirjoitti:
Olen pahoillani eilisestä edelleen. Luulin sitä oikeasti viattomaksi runoksi. 🙏
No niinhän minäkin luulin. Mitä tässä nyt on tapahtunut?
mustasusi kirjoitti:
No niinhän minäkin luulin. Mitä tässä nyt on tapahtunut?
No se kommentti poistettiin, niin oletin sen sisältävän jotain sellaista mikä oli pilkkaamista.
Mu5tasydän kirjoitti:
No se kommentti poistettiin, niin oletin sen sisältävän jotain sellaista mikä oli pilkkaamista.
En minä sitä poistanut ja tykkäsin siitä. Harmitti, kun se poistettiin.
- Anonyymi
Oletan ettei oikeasti tarvitse juurta jaksain alkaa tätä selittää? Yhdellä on useampi, yksi tykkää toisesta ja toinen kolmannesta, kolmas tykkää neljännestä ja neljäs tykkää kolmannesta ja kuudennesta. Jollakulla on ihailija, toisella vihailija ja yksi hermoilee aivan joka ikisestä.
Yksi vetää kaiken läskiksi, toinen pitää yllä kirjoitustaitojaan, joku purkaa päivän vastoinkäymisiä ja joku on muuten vain vihainen.
Tällaista tämä sitten on.- Anonyymi
Sulla tuntuu olevan aika loppuun asti mietitty valmis teoria...Mitenköhän toimii noin todellisuudessa? Just tällaiset valmiit käsitykset saa helposti aikaan ennakko oletuksilla sitä, että oletetaan jostakin jotakin, johon sitten vastataan kuvitellen juuri niin olevan...Mun silmiin on vaan yksi palstaharhan muoto. Mutta jännä on huomata, kuinka käytetty kieli jatkaa omaa elämäänsä...
- Anonyymi
Mä skippaan tuolksiset nega aloitukset yleensä. Huomaa miten huonosti asiat joillakin on.
- Anonyymi
Niillä on ollut kostotoimenpiteet ja etsittyjen syyllisten alistaminen meneillään jotta kaikki saa hyvää ja pelastuvat. Osa onbpannutvpoliisejskin jotta syylliset löytyy. Hakkailivat vääriä armottomasta vainosta huolimatta.
- Anonyymi
M ope teki meille oikein punttyneen lian tarkistuksia, ja minun piti karjua radiopuhelimeenkin hänen nimeään. Kumpi oli kyseessä M vai M?
- Anonyymi
Oon niin kiva ja kiltti ettei irl kukaan mun kanssa riitele. Täällä tulee sitten turhautumista noihin päänaukomiseen että välillä antaa itsekin tulla.
- Anonyymi
Leena on kyllä ihan paras nyt vai osumaan ja syömään. Kaikki ihmisten suhteet ja ajatukset ja rahat tietoon, jotta kaikki näkee miten ihana moraali Leenalla on🥰 oikea kiltti tyttö, viehkeö ja upea 🥰 oikeus "hakata" ja tehdä mitä vaan, koska on niin ainutlaatuinen ja masentunut. Tietää aina kaiken ja aina syytön kaikkeen 🥰 ritarit aina auttavat 🥰
- Anonyymi
Ei oo vielä selvinnyt kuka tämä alanvaihtajspakottaja on. Mutta mietteet ei se ymmärrä että on parempi ja ainakin pitää saada vähemmän palkkaa että tietää että ollaan parempia 🥰 ollaan niin hyviä ja mahtavia 🤗🥰💗
- Anonyymi
Ap osaat suhtautua terveellä tavalla asioihin ja sinua ei selvästikään tuulimyllyt pysäytä tai hetkauta.
Tämä on tiedättekö jännä juttu. En yleensä tee negatiivista avauksia, vaan positiivisia. Niinpä ne täyttyy negatiivisuudella.
Kun teen joskus sen negatiivisen avauksen, niin siihen ei reagoida (se nyt onkin lähinnä ajatusten purkua) Nuo kertovat enemmänkin siitä, että posi käännetään negaksi ja nähdään oletettuja rivienvälejä, joita en tarkoita teksteissä olevan.
Olen empaatikko, mutta ei minun empatiakaivoni mikään pohjaton ole, kun joudun itse selkä seinää vasten, niin harvemmin kukaan puolustaa. Miksi olen palstalla? - Hyvä kysymys. Olen ehkä itsenäinen, mutta välillä yksinäinen oman tien kulkija.
Olen silti yhä ja edelleen sitä mieltä, että positiivisuutta tarvitaan. Aion jatkaa sillä tiellä edelleen. Aion myös kannustaa muita siihen. Se kantaa paljon pidemmälle edelleen. Tällaista pohdintaa vain. Anteeksi pitkä kommentti.
:) - Anonyymi
MieheksiIuulija on alkohoIisoitunut 60v mummo, joka ilmeisesti pimahti kun kaivattunsa olikin täällä väärä ja siitä kehittyi paha sk1stofrenia. Hänellä on pakkomieIIe, että sen miehen on pakko olla täällä ja esittää häntä. Tuo ämmähän on osallisena täällä jokaisessa viestiketjussa. En lue itse kuin osan, mutta niihin joita luen, hän osallistuu vain ja ainostaan ilkeillä kommenteilla
Se yks hora matkija taas on empatiakyvytön muiden kiusaaja, joka on ottanut elämäntehtäväkseen sotkea täällä muiden välit. Kun hän ei mitään koskaan saa niin eipä saa muutkaan.
Molemmilla suurin ongelma on se, että palsta on menettänyt mittasuhteensa. Tämä on heidän sosiaalinen maailmansa, muuta ei ole.
Uskon vakaasti että kaikki muut on täällä ihan hyvällä asialla. Muutama vähän sekaisin mutta ei ilkeitä tarkoitukselle kuten nuo 2 pahinta. - Anonyymi
Tämä on joillekin kaatopaikka tai vielä pahempaa.
Itse käytän tätä satunnaisena terapian jatkeena. Kirjoitan itselleni ja muiden viestit toimivat vain herätteinä. - Anonyymi
Varhain aamulla on paras aika.
- Anonyymi
Ennen kasia on rauhallista
- Anonyymi
Ihmisillä tuntuu olevan jopa pelottavan varmoja oletuksia, ja muka tunnisteluja täällä ties kenestä...Ehkä se on osa syy siihen riitaisuuteen ja epäluuloon...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310041Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523335Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493093- 642805
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022159- 1142113
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251973Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651591Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221336