Niin Lapin hiihtokeskuksissa on monenlaista lautailija jengiä, jotka kyllä auttavat asiassa. En minä, mutta sisko kertoi nussineensa kuuden kaverin kanssa samana iltana.
Naiset, jos kaipaatte ryhmäseksiä ?
5
1319
Vastaukset
- Anonyymi
Olimme tyttöporukassa Levillä ja jos ei nyt ihan ryhmäseksiä, niin joka ilta jotakin heppiä. Ei ehditty rinteeseen ollenkaan. Paljon hauskempaa tuo sekstaaminen.
- Anonyymi
Vaimo harrasti koko syyslomaviikon tuota V-tyyliä. Kiusasi noita laskettelijapoikia mukaansa ravintolasta. Että kyllä siellä tuota lajia riittää.
- Anonyymi
Levillä ja rukalta on kokemusta.
Ravintolasta on löytynyt nuorta seuraa. - Anonyymi
Saariselällä on käynyt flaksi. Olen tavannut hiihtäessä aivan tavallisia perheen emäntiä joista jolle kulle olen ehdottanut tapaamista. Sitten on yöt naitu jomman kumman huoneessa.
- Anonyymi
Buhaa buahaa mikä vajakki akka.
Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132