MAP-kirkkohan on jo kauan väittänyt että Yhdysvaltain perustuslaki olisi ollut jotenkin Jumalan innoittama ja että Amerikka (lue: Yhdysvallat) olisi "luvattu maa".
Tälläistä sanotaan heidän mukaansa Eterin kirjan 2 luvun jakeessa 12 ja 1. Nefi kirjan 13 luvun jakeissa 10-13. Sekä joissan "Oppi ja liitot" kirjoituksissa.
Ehdotuksina kirkon johdolta oli että vaarnat järjestäisivät syyskuun aikana isänmaallista touhua kuten vaikkapa nuorille suunnatun taide-, puhe-, tai kirjoitus-kilpailun aiheesta "Miksi rakastan Amerikkaa".
Ranskassa tuo Amerikanrakkaus ei mene kovin helposti läpi (ja joissain muissa maissa varmaan vielä heikommin). Joten kirkolla on vaikeuksia löytää uusia jäseniä noissa paikoissa.
Mormonit saivat johdolta ohjeet syyskuussa järjestää Amerikan-myönteistä touhua
5
251
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siinä mitään outoa ole että Joseph Smith kirjoitti lämpimästi Amerikasta. Koska siellähän hän sai rahaa ja valtaa huijaamalla uskonnon varjolla.
Tuosta syyskuun ohjelmasta voi lukea The Salt Lake Tribune -lehden artikkelista
https://www.sltrib.com/religion/2023/07/09/read-lds-utah-area-presidencys/- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180711635
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
no ainakaan ei ole Venäjän-myönteistä. Millaistakohan mahtaa olla heidän touhunsa juuri Venäjällä?
- Anonyymi
Sukulaislapsi joutui amerikoissa pulaan vaihto-oppilaana ollessaan, kun koulussa annettiin tehtäväksi kirjoittaa, mitä USA:n lippu minulle merkitsee.
Suomalaiselle 16-vuotiaalle se ei kovinkaan paljon merkinnyt, joten ongelma oli valmis.- Anonyymi
Olisi nyt ainakin intiaanien ja tummaihoisten sorron maininnut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984