Ateistit eivät keksi uusia tapoja pilkata kristittyjä ja saada heidät näyttämään naurettavilta. Joutuvat turvautumaan siihen, että kristityt nolaavat itse itsensä kerta toisensa jälkeen tulemalla tälle palstalle tai esiintyessään julkisuudessa median valokeilassa.
Tämä kertoo ateistien mielikuvituksettomuudesta. Eikä ihme, kun eivät usko mielikuvitusolentoihin! Menevät kuitenkin hurmoksiin jääkiekosta, jos Suomi voittaa maailmanmestaruuden. Hulluja nuo ateistit!
Ateistit ovat itse naurettavia örveltäjiä!
6
236
Vastaukset
Olipas naurettavan typerä kommentti sulta HAAAAAAH HAAAAH HAAAAAAA!!!!!
- Anonyymi
Luuletko, että kaikki Suomen ateistit kirjoittava täällä palstalla ? Jos niin olisi ja jos väitteesi pitäisi paikkansa palstan pitäisi tursuta uskovaisten pilkkaa, koska suomessa on niin paljon ateisteja. Pikemminkin suurin osa ateisteista ei välitä siitä mitä uskovaiset tekevät, kunhan vain antavat heidän olla rauhassa.
Kyseessä voi myös olla ns. false flag -temppu, jossa uskovainen yrittää saada ateistit näyttämään pahoilta kirjoittamalla tarkoituksellisesti provosoivia kommentteja.- Anonyymi
Ateisteja on korkeintaan 1000 suomessa!
Kirkkotilasto sen todistaa!
- Anonyymi
tappara vai ilves ? kristityt vai muslimit ? luuletko , että ateistit ovat idiootteja ?
- Anonyymi
Minkälainen on ateistien keijukainen???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665301- 624418
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204291- 513690
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443590Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv392836- 242678
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692445