Olen hullu tai vähintään idiootti

Anonyymi-ap

En jaksa mustasukkaisuuden tunteita enää. Itkettää, ärsyttää ja suoraan sanoen vi*uttaa. Inhoan omaa päätäni. Tuhoan aivan kaikki suhteeni tällä järjettömällä kaaoksella minkä onnistun päähäni luomaan kun asiat ovat hyvin ja olen onnellinen. Siipeen on tullut aiemmassa suhteessa ja lujaa, mutta tuntuu kohtuuttomalta etten pääse yli tuosta epäluottamuksesta.

En tiedä mistä hakea apua enkä tiedä olenko kykenevä edes parisuhteeseen. Puolisossa ei ole vikaa, elää normaalia elämää ja haluaa yhteisen tulevaisuuden kanssani. Ei ole mitään syytä olla huolissaan, silti. Miten paremmin asiat ovat, sitä varmemmin ajan itseni nurkkaan omien ajatusten kanssa ja lopputulos on kuin vetäisi junalla päin kalliota. Miksi aivoja ei voi sammuttaa edes hetkeksi ja olla onnellinen ja hyväksyä että joku saattaa rakastaa mua juuri tälläisenä ja haluaa mun kanssani olla.

Musta tulee aivan varmuudella yksinäinen kissanainen joka itkee vielä viimeisinä elinvuosinaan sitä miten menetti omasta syystään kaiken mitä rakasti. Että mä inhoan tätä olotilaa. En vaan jaksa enää.

3

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluaisitko vertaistukea yksityisesti? Muakin vaivaa mustasukkaisuus. On ihan hirveetä, kun ajatukset tulee päähän, ilman oikeaa syytä, eikä niitä vaan saa pois. Jos ei muuten, niin muistuttavat itsestään unissa

    • Anonyymi

      🥺🥺🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🎮🥺🥺🏛🏛🏛🥺🥺🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🥺🐶🐶🐶🐶🐶🥺🥺🌊🌅⛵🥺🌊🌅⛵🥺🥰🥰

      kaikki, menee Suomessa ja maailmassa, toivottavasti, vuosien kuluttua,

      paljon paremmin, jotenkin, en tiedä tulevaisuudesta, täytyy toivoa, että,

      se, on sinulla, Suomella, ja, maailmalla, paljon parempi, kuin menneisyyys,

      joka, ei ole ollut kovinkaan kummoinen, Suomella, ja, maailmalla,


      sinusta, en tiedä,

      mutta, jotenkin, tuntuu että sinunkaan, menneisyys, ei ole ollut kovinkaan,

      hohdokas,


      joten, toivon, sinulle, parempaa, elämää,

      erittäin pitkä, ikäisyyttä, en voi enempää toivoa,


      olen toivonut sitä jo niin paljon, ja, se, maksaa, hunajaa, ja, maltaita,



      joten, toivon, sinulle vain, mahdollisimman hyvää loppu, elämää,

      josta, ei mitään puutu, ei,


      täytyy, vain, toivoa, että sinun elämäsi muuttuu, mullin mallin,


      ja, mullin mallin paremmaksi, =)

      N

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe