miehelläni on tapana roikootella nakuna kotona myös ulkona . minua se häiritsee etenki kun tulee joku käymään . nakuileeko miehet muuallakin kun meillä ja häiritseekö se perheitä onko hyväksyykö vaimot sen
mieheni nakuilee kotona
7
815
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimoni mies vieraat nakuilee.
Jo ensi tapaamisesta oli selvää etten olisi ainoa mies hänelle. Ymmärrän ja hyväksyn sen. Libidoni ei ollut eikä ole suuri. Alussa olin se kiva kakkonen hänen poikaystävänsä ollessa matkoilla. Jossain vaiheessa muutin hänen kanssaan asumaan ja nyt hänellä on muita suhteita. Miehet vierailevat meillä. Monesti saunovat ja viihtyvät alastomina lähtöön asti. Monesti seuraavaan päivään asti. - Anonyymi
kyllä se on normaalia ja aika yleistä että kotona ollaan alasti ja kesällä ulkonakin pihalla puuhaillaan nakuna ainakin maaseudulla heinätöissä esim.
- Anonyymi
Toivottavasti et ole helsingin pormestarin vaimo Rva Vartiainen.Silloinhan miehesi vilauttelisi virka-asunnon liepeillä aleksilla!
- Anonyymi
huomioi vilauttelu on aivan eri asia kun olemalla alasti , kai ymmärrät eron
Oli tehty tutkimuskin mitä kotiasua kukin noudattaa. Täysin alasti kertoi olevansa parikymmentä prosenttia. Se on paljon enemmän kuin luultiin. 🌹👀
- Anonyymi
olen mies ja onhan se kivaa olla kotona täysin alasti , toistaaseksi ei kukaan ääneen ole moittinut , kun sille on tottunut niin vaatteet ahdistaa ja on siinä jotain seksuaalistakin en tiedä kivaa ainakin
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle794134Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023352Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812732Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812455- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402