Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Israelin kriisi raamatussa

Anonyymi-ap

VAI IMTENKÄ SE MENIKÄÄN TÄÄ KAHDEN VALTION MIKÄHÄN SE OLI MALLIJOT SUOMIKIN AJA JA EU JAAMERIKKA ????? !!!!!
1.Mooseksen kirja:
17:1 Kun Abram oli yhdeksänkymmenen yhdeksän vuoden vanha, ilmestyi Herra hänelle ja sanoi hänelle: "Minä olen Jumala, Kaikkivaltias; vaella minun edessäni ja ole nuhteeton.
17:2 Ja minä teen liittoni meidän välillemme, minun ja sinun, ja lisään sinut ylen runsaasti."
17:3 Ja Abram lankesi kasvoilleen, ja Jumala puhui hänelle sanoen:
17:4 "Katso, tämä on minun liittoni sinun kanssasi: sinusta tulee kansojen paljouden isä.
17:5 Niin älköön sinua enää kutsuttako Abramiksi, vaan nimesi olkoon Aabraham, sillä minä teen sinusta kansojen paljouden isän.
17:6 Minä teen sinut sangen hedelmälliseksi ja annan sinusta tulla kansoja, ja sinusta on polveutuva kuninkaita.
17:7 Ja minä teen liiton sinun kanssasi ja sinun jälkeläistesi kanssa, sukupolvesta sukupolveen, iankaikkisen liiton, ollakseni sinun ja sinun jälkeläistesi Jumala, >> Jakeen lisätiedot
17:8 ja minä annan sinulle ja sinun jälkeläisillesi sen maan, jossa sinä muukalaisena asut, koko Kanaanin maan, ikuiseksi omaisuudeksi; ja minä olen heidän Jumalansa."
17:9 Ja Jumala sanoi Aabrahamille: "Mutta sinä pidä minun liittoni, sinä ja sinun jälkeläisesi, sukupolvesta sukupolveen.ALLEKIRJOITUS JARI PASANEN PROFEETTA PASTORI NEHEMIA SRK NETTITYÖNTEKIJÄ LÄHETYSTYÖ

17

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hamasin ja filistealaiste valtio tulisi perustaa kauas Israelista, ohjusten kantomatkan ulottumattomiin Arabimaihin, missä ne mutkin muslimit asuu.

      • Anonyymi

        Rikkaat öljymaat voisi ratkaista heidän ongelman ihan helposti, jos tahtoa olisi heidät sijoittaa sinne, missä muitakin samoin ajattelevia ja uskovia on entuudestaan.


    • Anonyymi

      Raamatun jakeita jakamalla rohveetaksi?

    • Anonyymi

      Ei se käy. Jumala on yksi. Ja kansa. Melko jännittävää jo.

    • Anonyymi

      Kummalla puolella jumala taistelee?

      • Anonyymi

        Israel on Jumalan silmäteräkansa.
        Valitut on Juutalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel on Jumalan silmäteräkansa.
        Valitut on Juutalaisia.

        Sak. 2:12

        Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni. [5. Moos. 32:10; Ps. 17:8]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sak. 2:12

        Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni. [5. Moos. 32:10; Ps. 17:8]

        Jer. 48:10

        Kirottu olkoon se, joka Herran työn laiskasti tekee, kirottu olkoon se, joka pidättää miekkansa verestä.


      • Anonyymi

        Aivan sama kummalla puolella ns. jumala taistelee, ei sota yhtä miestä kaipaa!


    • Anonyymi

      Hoos. 8:5

      Hylkää sonnisi, Samaria! Minun vihani leimuaa sinua vastaan. Etkö sinä jo vihdoinkin perkaa pois tuollaista saastaa! [1. Kun. 12:28,29]

      Hoos. 10:7

      Samaria ja sen kuningas tuhoutuvat, huuhtoutuvat pois kuin lastu aaltoihin.

      Hoos. 14:1

      Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki. [Joel 2:12; Sak. 1:3; Mal. 3:7]

      Miika 1:9

      Samaria on saanut iskun, se ei enää toivu, sen haava ulottuu Juudaan asti, aina Jerusalemin porteille, kansani sydämeen. [2. Kun. 18:9,10,13]

    • Anonyymi

      Raamattu on vain kirja,mutta yksi juttu siellä on todella outo.Jos oli Aatami ja Eeva ja niille syntyi muksuja.Muita ihmisiä ei ollut.Kuka siellä nyt sitten lisääntyi ja kenen kanssa kun porukkaa alkoi olla paljon.Pervo ajatus ja todella järjenvastainen.Tuon alun olisi voinut kirjoittaa kirjaan nätimmin.

    • Anonyymi

      Ei ollut lupaa antaa. Maata ei voi omistaa.

    • Anonyymi

      Aatami taputeltiin savesta ja Jumala puhalsi Ilmaa valokseensa. Eeva taas sai alkunsa Jumalan kenttäsairaalassa, siellä Aatamin kuve avattiin ja kylkiluusta tehtiin Little-Eva.
      Noin vaaksan mittainen.
      Luojalle ihmisen tekeminen on ollut hankalaa. Jeesuksenkin alulle pano ei mennyt ihan niin, kuin tavan perheessä.

      • Anonyymi

        Alkukielisessä Raamatussa sanotaan että Jumala otti Adamista puolet ja teki siitä Eevan. Se tarkoittaa X ja Y kromosomeja. Kohta on käännetty väärin suomenkieliseen raamattuun. Näin uskallan väittää vaikken profeetta olekaan 🤔


    • Anonyymi

      Mutta, mistä Jumala sai vaginan mallin!
      Siihen ei raamattu vastaa.

      • Anonyymi

        Lienee muotoillut vapaalla kädellä, ja tulos on sen mukainen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe