Naiset suolana ja valona ?

Anonyymi-ap

Elämme tosiaan Iisebelin hengessä.
Paljastava pukeutuminen on suosittua etenkin vapaissa suunnissa sapattina ja sunnuntaina jopa Jumalan huoneessa.
Siveys kuuluu kristityn pyhityselämään.

36

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tämä nykyinen trikoohousu villitys on ihan järkyttävää ! Etupäässä aikuisen naisen mitoissa olevat; 15 - 85 ikäiset naiset käyttävät näitä kaiken paljastavia trikoita eli legginsejä nykyään töissä ja vapaa-ajalla ja ihan aina ja joka paikassa. 
      Näistä ylikireistä trikoohousuista näkyvät kaikki mahdolliset strategiset kohdat naisilta: Pakarat (ohut kangas menee usein pakaroiden väliin) ja edessä kangas menee joskus häpyvaon väliin. Eli kaikki on näkyvissä, mikä ennen säädyllisesti peitettiin joko hameella tai pitkillä housuilla.

    • Anonyymi

      Ne "ämmät" siellä Helsingissä paljastavissa asuissaan "steissin" nurkalla....lauantaina on kuulemma lepopäivä.

    • Anonyymi

      Ensimmäinen kirje Timoteukselle 2:9

      Niin myös, että naiset ovat säädyllisessä puvussa.

      Ei kannata pukeutua Rivosti.

    • Anonyymi

      Ei ole pitkä matka siihen että täytyy pitää perunasäkkiä päällä.

      • Anonyymi

        Uhriutuva feministi.
        Miksi naisten pitää tyrkyttää lihaansa ?


    • Anonyymi

      Se on pieni askel naiselle kun pukeutuu perunasäkkiin, mutta suuri askel ihmiskunnalle.

    • Anonyymi

      Kyllä hellariäijänkäppänät kokeneena tietää milloin naiset ovat pukeutuneesti RIVOSTI. Kysy heiltä!
      Ei ne toivo perunasäkki herätystä ja ristin voittoa Rivon hengessä.

    • Anonyymi

      Mitä Raanattu sanoo ?

      Häpysi paljastuu, häpeäsi näkyy; minä kostan enkä ainoatakaan armahda.

      - Jesajan kirja 47:3

    • Anonyymi

      Hesekielin kirja 16:36

      Näin sanoo Herra, Herra: Koska olet antanut riettautesi vuotaa ja olet paljastanut häpysi....sekä lastesi veren tähden.

    • Anonyymi

      Herra armahda meitä !

      Auttaako rukous ja hellarointi selityksineen?

      Seurakunnassa pitää olla vetonauloja.

    • Anonyymi

      ILO LIHALLE

      Te olette maan suola; mutta jos suola käy mauttomaksi, millä se saadaan suolaiseksi? Se ei enää kelpaa mihinkään muuhun kuin pois heitettäväksi ja ihmisten tallattavaksi.

      Tulee naisherätys.
      Naiset ovat seurakunnan suola ja ilo lihalle.

    • Anonyymi

      Liha ja Iisebelin henki on toimiva yhdistelmä.
      Etkö usko ?

    • Anonyymi

      Alkuaankaan ei ole ymmärretty sitä että perunasäkki jutussa ei ole kyse yksin vaatteesta, vaan siitä alistetaanko naista uskonnon varjolla jopa pakolla pukeutumaan tietyllä tavalla. Jos se olisi vapaaehtoista, ei siinä olisi sanan sijaa kun nimenomaan saa pukeutua oman tahtonsa mukaisesti.

      Mutta vaatteet eivät ole hengelliset ja vain hengellisesti vajaat ne hengellistää.

      Enemmin kannattaa taistella hurmahenkiä vastaan. Niin muutkin tekevät.

      • Anonyymi

        Kyllä seksikäs pukeutuminen saa miehet hurmoksiin tai ainakin lihalliset ajatukset liikkeelle.
        Kyllä normaalinaisetkin tietävät tämän konstin.


    • Anonyymi

      Mikä henki se saa melkein kaikki naiset pukeutumaan noin ?
      Kuka käskee...

    • Anonyymi

      Kuuluuko helluntaiuskoon Missmärkäpaita "kilpailu" ?
      Helluntailaisuudessa kilpaillaan sieluista keinoja kaihtamatta.

    • Anonyymi

      Helluntailaisuus oli suvaitsevainen ja lihallinen uskonto jo alusta lähtien.

    • Anonyymi

      Kyllä pitää kissojen ja koirien kanssa etsiä sellaisia naisia jotka saavat pukeutumisella miehet hurmoksiin. Tai jos miehet menevät hurmoksiin, niin ne menevät silloin siihen mitenkään naisista riippumatta.

      Tietenkin jos ihmisellä on kieroutunut seksuaalisuus, niin silloin hän menee hurmoksiin vaikka naisten polkupyörästä. Joskaan silloin hänen paikkansa ei ole olla vapaalla jalalla.

      Yhteiskunnan normistot ovat luotu ajatellen normaaleja ihmisiä ja poikkeavia varten on säädetty lainsäädäntö suojelemaan ihmisiä heiltä.

    • Anonyymi

      "Pukekaa päällenne Herra Jeesus Kristus, älkääkä niin pitäkö lihastanne huolta, että himot heräävät."

      Himot heräävät...
      Liha on heikko.

    • Kunpa uskovaiset joskus olisivat niin pyhiä, että pystyisivät katsomaan alastonta ihmisvartaloa maailman luonnollisimpana asiana, kuten Jumala alun perin tarkoitti, mutta taitaa olla turha toive.

      Ajattelevathan he tarvitsevansa vielä taivaassakin vaatteita, vaikka sen pitäisi olla kuin paratiisi.

      • Anonyymi

        Miehet on lihan omia


    • Anonyymi

      Oikeastaan Raamatussa kielletään huoruus.
      Lihanarkkinoilla on 90% naisvaltainen ts. maailman vanhin ammatti.

    • Anonyymi

      Mitä tähän sanoo fundamentalistiset helluntaipastorit ?

    • Anonyymi

      "tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia."

      Missä vaatteissa tulevat helluntainaiset?

    • Anonyymi

      Hengessä palava että alapää kostuu.

    • Anonyymi

      No jollakin tavallahan se on houkuteltava se uskonveli kiinnostumaan sisarista ellei hän muutoin älyä eikä innostu seurustelun kautta avioliittoon tähtäävistä toimenpiteistä sisarkaartissa. Aivan luonnollinen asia seurakunnan naimattomien keskuudessa.

      • Anonyymi

        Niin... Ja kun se kauneus on katsojan omissa silmissä, niin jokainen uskonsisartaan katseleva päättää itse mielentilansa asiassa, että millä mielellä uskonsisarta katselee.. Aivan vilpittömästikö vai sepillu mielessäkö..


    • Putin on kastettu ja oikeassa uskossa.
      😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Putin on kuollut.


    • Anonyymi

      Yleensä vika ei ole kohteessa, vaan siinä katsojan psykologisessa tilassa jos tuntuu siltä että hurmos valtaa mielen. Onhan setämiehiä joiden ei suoda olla lasten lähettyvillä olivat nämä miten tahansa pukeutuneet. Ei elämisen normeja voi luoda epänormaalien ihmisten mukaan.

    • Anonyymi

      Jumala on tehnyt ja "luonnut" elämän normit!

      jso ei elä niiden mukaan tulee siitä seuraus, ihmisen oman teon tähden, joskus Jumala puuttuu asiaa mutta harvoin.
      ja jos eli kun puuttuu ei enää kukaan uskalla suutaan avata.

      Miten on, mitä Kirjoitukset sanovat:
      Joku paha riisuu naisen alasti ja syö hänen lihansa?

      11 Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.
      12 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa.
      13 Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle.
      14 He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."
      15 Ja hän sanoi minulle: "Vedet, jotka sinä näit, tuolla, missä portto istuu, ovat kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä.
      16 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.
      17 Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät.
      18 Ja nainen, jonka sinä näit, on se suuri kaupunki, jolla on maan kuninkaitten kuninkuus."

      16 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.

      tästä on paljon ilmoituksia Vanhassa Testamentissa.
      mutta tämä on ajan henki ja se on ollut jo kaaaauuuuan seurakunnan sisällä, MUTTA
      MUTTA
      se poistetaan ennen Herran tuloa ja siitä KAIKKI seurakunnat saavat tiedon eli

      20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
      21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
      22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
      23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
      24 Mutta teille muille Tyatirassa oleville, kaikille, joilla ei ole tätä oppia, teille, jotka ette ole tulleet tuntemaan, niinkuin ne sanovat, saatanan syvyyksiä, minä sanon: en minä pane teidän päällenne muuta kuormaa;

      eli, tautivuode on sama kuin ruumis arkku

      21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän EI TAHDO parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.

      ei vaan selityksiä selityksien päälle.

      14 Mutta minulla on vähän sinua vastaan: sinulla on siellä niitä, jotka pitävät kiinni Bileamin opista, hänen, joka opetti Baalakia virittämään Israelin lapsille sen viettelyksen, että söisivät epäjumalille uhrattua ja haureutta harjoittaisivat.

      MIKÄ oli /on baalakin kita ja sen opetus:
      naiset viettelivät miehet epäuskoon ja syntii ja haureteen.
      sekä sitten syömään epäjumalalille uhrattua ja verta!

      eli veri on sielu tahi veressä on sielu.

    • Anonyymi

      Olikos se vapaissa suunnissa se sambaristisaatto?

    • Anonyymi

      Vaikka naiset pukeutuisivat säkkiin, niin aina löytyisi joku pervo, joka saisi kiksejä. Vika on aina naisen, niinkö?
      Haluatteko uskon veljet naisen joka pukeutuu säkkiin, ei huolehdi ulkonäöstään ja on luonnontilassa?
      Olisi se kivaa myös naisille jos miehillä olisi myös luonnollinen look. Ei samanlainen kampaus kaikilla eikä puku päällä. Kunnon salihousut tai verkkarit. Uuno Turhapuro tyyli voi olla kiinnostava.

    • Anonyymi

      Eikö Raamatussa paheksuta kun likaiset ruokkoamattomst miehet kulkevat teepaidassa röllykkämaha hyllyjen napa näkyen. Karvainen likainen napa näkyen. TV7 n ohjelmissa istuu joku pienet munat näkyen röhnöttäen. Pukeudu mies siististi. Peseydy hoida hampaat ja käy parturissa.

    • Anonyymi

      Siitä näemme että meidän tulee vaeltaa Hengessä eikä lihallisella mielellä. Siinä se ongelma eikä siinä mikä näkyy tai ei näy. Siihenhän Paavali meitä kehottaakin, mutta kovin nihkeästi otamme neuvon vastaan. Mieluummin sitä höpöttelee kaikkea muuta kuin menee itseensä ja antautuu Hengen johdatukseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1785
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1382
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      72
      1382
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      25
      1150
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      115
      1122
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1039
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      967
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      889
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe