Hienoa, Lapua

Anonyymi-ap

Hienoa, että Rasmus löytyi. Olen niin tyytyväinen, omaisten ja muiden läheisten puolessta. Ikävä ja surullinen tapahtuma kaikkiaan.
Toivon, että, krp tutkii kaikki kivet ja kannot. Tässä tapauksessa on niin monta kummallista sattumaa, ettei normi kansalainen kaikkea ymmmärä.
Toivon, että joku, tuntisi piston sisimmässään. Ei Rasmus itse halunnut kadota. Joku auttoi. Tekijä tietää.

17

731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei halunnut itse kadota, eikä varsinkaan veteen. Vielä niistä joesta löytyneistä mielenkiintoisista kohteista, onko nämä tutkittu, kun kerran niistä lehdissäkin mainittiin? Löytyivät joskus syyskuun puolivälin paikkeilla, uutisen mukaan. Sekin kiinnostaa, mistä poliisit saivat haltuunsa videomateriaalia, Lapuan keskustasta, n. 8 kuukauden jälkeen, Rasmuksen katoamisyöstä? Videot ovat valvontakameratallenteita.

    • Anonyymi

      Voi lopettakaa JO

      • Anonyymi

        Kannattaa "jojotella" joihinkin muihin keskusteluihin. Niitä "mielenkiintoisia" avauksia putkahtelee tänne Lapua- ketjuun pilvin pimein. Jostain kumman syystä.


      • Anonyymi

        Miks pitäis lopettaa, kun juttu vielä täysin hämärän peitossa?


    • Anonyymi

      Tottakai täytyy tutkia ja selvittää kaikki perusteellisesti. Erittäin erikoinen katoamistapaus, joka päättyi nuoren ihmisen kuolemaan. Outoa, että joitakin ihmisiä tuntuu kovasti harmittavan tutkimukset, ja varsinkin lukijoiden kommentit. Miettikää omalle kohdallenne.

      • Anonyymi

        Haluaako omaiset että itsemurhaa pengotaan loputtomasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaako omaiset että itsemurhaa pengotaan loputtomasti?

        onko itsemurhasta todisteita ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaako omaiset että itsemurhaa pengotaan loputtomasti?

        Tarkoitatko, että tutkimukset jätetään puolitiehen? Ei ole ollut missään mainintaa itsemurhasta. Tämä on aivan oma olettamuksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että tutkimukset jätetään puolitiehen? Ei ole ollut missään mainintaa itsemurhasta. Tämä on aivan oma olettamuksesi.

        Mitä meinaat tutkia? Pienintäkään havaintoa ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä meinaat tutkia? Pienintäkään havaintoa ei ole.

        En olekaan mikään poliisi/tutkija. Tutkinnat ovat monilta osin salassapidettäviä, ei niistä kerrota julkisuuteen jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olekaan mikään poliisi/tutkija. Tutkinnat ovat monilta osin salassapidettäviä, ei niistä kerrota julkisuuteen jatkuvasti.

        Nuori ihminen katoaa jälkiä jättämättä. Kukaan tai ketkään eivät ole häntä nähneet, tai jos jotkut ovatkin nähneet, sitä ei ole ainakaan kerrottu. Läheisiä, ravintolan väkeä ja kaveripiiriä on puhutettu, onko selvinnyt jotakin, ei voi tietää? Eikä myöskään sitä, mitä on tapahtunut?


    • Anonyymi

      Hovi menetti vakiasiakkaan😪😪😪

      • Anonyymi

        Ketään ei tunnu kiinnostavan totuus tässä asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei tunnu kiinnostavan totuus tässä asiassa.

        Luulisi tutkijoita kiinnostavan, näin uskoisin. Pääasia että totuus selvitetään, mikä se sitten ikinä onkaan? Paljon on liikkunut erilaisia vaihtoehtoja, huhujakin. Onko vihjeitä vielä annettu Krp:lle, tutkintaan liittyen, saattaa olla?


    • Anonyymi

      Kuka tää Rasmus oikein oli ?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      2996
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      1027
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1008
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      854
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      764
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      635
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe