Hienoa, Lapua

Anonyymi-ap

Hienoa, että Rasmus löytyi. Olen niin tyytyväinen, omaisten ja muiden läheisten puolessta. Ikävä ja surullinen tapahtuma kaikkiaan.
Toivon, että, krp tutkii kaikki kivet ja kannot. Tässä tapauksessa on niin monta kummallista sattumaa, ettei normi kansalainen kaikkea ymmmärä.
Toivon, että joku, tuntisi piston sisimmässään. Ei Rasmus itse halunnut kadota. Joku auttoi. Tekijä tietää.

17

731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei halunnut itse kadota, eikä varsinkaan veteen. Vielä niistä joesta löytyneistä mielenkiintoisista kohteista, onko nämä tutkittu, kun kerran niistä lehdissäkin mainittiin? Löytyivät joskus syyskuun puolivälin paikkeilla, uutisen mukaan. Sekin kiinnostaa, mistä poliisit saivat haltuunsa videomateriaalia, Lapuan keskustasta, n. 8 kuukauden jälkeen, Rasmuksen katoamisyöstä? Videot ovat valvontakameratallenteita.

    • Anonyymi

      Voi lopettakaa JO

      • Anonyymi

        Kannattaa "jojotella" joihinkin muihin keskusteluihin. Niitä "mielenkiintoisia" avauksia putkahtelee tänne Lapua- ketjuun pilvin pimein. Jostain kumman syystä.


      • Anonyymi

        Miks pitäis lopettaa, kun juttu vielä täysin hämärän peitossa?


    • Anonyymi

      Tottakai täytyy tutkia ja selvittää kaikki perusteellisesti. Erittäin erikoinen katoamistapaus, joka päättyi nuoren ihmisen kuolemaan. Outoa, että joitakin ihmisiä tuntuu kovasti harmittavan tutkimukset, ja varsinkin lukijoiden kommentit. Miettikää omalle kohdallenne.

      • Anonyymi

        Haluaako omaiset että itsemurhaa pengotaan loputtomasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaako omaiset että itsemurhaa pengotaan loputtomasti?

        onko itsemurhasta todisteita ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaako omaiset että itsemurhaa pengotaan loputtomasti?

        Tarkoitatko, että tutkimukset jätetään puolitiehen? Ei ole ollut missään mainintaa itsemurhasta. Tämä on aivan oma olettamuksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että tutkimukset jätetään puolitiehen? Ei ole ollut missään mainintaa itsemurhasta. Tämä on aivan oma olettamuksesi.

        Mitä meinaat tutkia? Pienintäkään havaintoa ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä meinaat tutkia? Pienintäkään havaintoa ei ole.

        En olekaan mikään poliisi/tutkija. Tutkinnat ovat monilta osin salassapidettäviä, ei niistä kerrota julkisuuteen jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olekaan mikään poliisi/tutkija. Tutkinnat ovat monilta osin salassapidettäviä, ei niistä kerrota julkisuuteen jatkuvasti.

        Nuori ihminen katoaa jälkiä jättämättä. Kukaan tai ketkään eivät ole häntä nähneet, tai jos jotkut ovatkin nähneet, sitä ei ole ainakaan kerrottu. Läheisiä, ravintolan väkeä ja kaveripiiriä on puhutettu, onko selvinnyt jotakin, ei voi tietää? Eikä myöskään sitä, mitä on tapahtunut?


    • Anonyymi

      Hovi menetti vakiasiakkaan😪😪😪

      • Anonyymi

        Ketään ei tunnu kiinnostavan totuus tässä asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei tunnu kiinnostavan totuus tässä asiassa.

        Luulisi tutkijoita kiinnostavan, näin uskoisin. Pääasia että totuus selvitetään, mikä se sitten ikinä onkaan? Paljon on liikkunut erilaisia vaihtoehtoja, huhujakin. Onko vihjeitä vielä annettu Krp:lle, tutkintaan liittyen, saattaa olla?


    • Anonyymi

      Kuka tää Rasmus oikein oli ?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe