Hienoa, että Rasmus löytyi. Olen niin tyytyväinen, omaisten ja muiden läheisten puolessta. Ikävä ja surullinen tapahtuma kaikkiaan.
Toivon, että, krp tutkii kaikki kivet ja kannot. Tässä tapauksessa on niin monta kummallista sattumaa, ettei normi kansalainen kaikkea ymmmärä.
Toivon, että joku, tuntisi piston sisimmässään. Ei Rasmus itse halunnut kadota. Joku auttoi. Tekijä tietää.
Hienoa, Lapua
17
731
Vastaukset
- Anonyymi
Ei halunnut itse kadota, eikä varsinkaan veteen. Vielä niistä joesta löytyneistä mielenkiintoisista kohteista, onko nämä tutkittu, kun kerran niistä lehdissäkin mainittiin? Löytyivät joskus syyskuun puolivälin paikkeilla, uutisen mukaan. Sekin kiinnostaa, mistä poliisit saivat haltuunsa videomateriaalia, Lapuan keskustasta, n. 8 kuukauden jälkeen, Rasmuksen katoamisyöstä? Videot ovat valvontakameratallenteita.
- Anonyymi
Voi lopettakaa JO
- Anonyymi
Kannattaa "jojotella" joihinkin muihin keskusteluihin. Niitä "mielenkiintoisia" avauksia putkahtelee tänne Lapua- ketjuun pilvin pimein. Jostain kumman syystä.
- Anonyymi
Miks pitäis lopettaa, kun juttu vielä täysin hämärän peitossa?
- Anonyymi
Tottakai täytyy tutkia ja selvittää kaikki perusteellisesti. Erittäin erikoinen katoamistapaus, joka päättyi nuoren ihmisen kuolemaan. Outoa, että joitakin ihmisiä tuntuu kovasti harmittavan tutkimukset, ja varsinkin lukijoiden kommentit. Miettikää omalle kohdallenne.
- Anonyymi
Haluaako omaiset että itsemurhaa pengotaan loputtomasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaako omaiset että itsemurhaa pengotaan loputtomasti?
onko itsemurhasta todisteita ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaako omaiset että itsemurhaa pengotaan loputtomasti?
Tarkoitatko, että tutkimukset jätetään puolitiehen? Ei ole ollut missään mainintaa itsemurhasta. Tämä on aivan oma olettamuksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko, että tutkimukset jätetään puolitiehen? Ei ole ollut missään mainintaa itsemurhasta. Tämä on aivan oma olettamuksesi.
Mitä meinaat tutkia? Pienintäkään havaintoa ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä meinaat tutkia? Pienintäkään havaintoa ei ole.
En olekaan mikään poliisi/tutkija. Tutkinnat ovat monilta osin salassapidettäviä, ei niistä kerrota julkisuuteen jatkuvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olekaan mikään poliisi/tutkija. Tutkinnat ovat monilta osin salassapidettäviä, ei niistä kerrota julkisuuteen jatkuvasti.
Nuori ihminen katoaa jälkiä jättämättä. Kukaan tai ketkään eivät ole häntä nähneet, tai jos jotkut ovatkin nähneet, sitä ei ole ainakaan kerrottu. Läheisiä, ravintolan väkeä ja kaveripiiriä on puhutettu, onko selvinnyt jotakin, ei voi tietää? Eikä myöskään sitä, mitä on tapahtunut?
- Anonyymi
Hovi menetti vakiasiakkaan😪😪😪
- Anonyymi
Ketään ei tunnu kiinnostavan totuus tässä asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketään ei tunnu kiinnostavan totuus tässä asiassa.
Luulisi tutkijoita kiinnostavan, näin uskoisin. Pääasia että totuus selvitetään, mikä se sitten ikinä onkaan? Paljon on liikkunut erilaisia vaihtoehtoja, huhujakin. Onko vihjeitä vielä annettu Krp:lle, tutkintaan liittyen, saattaa olla?
- Anonyymi
Kuka tää Rasmus oikein oli ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 582996
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!131027- 891008
- 49886
- 84854
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781- 96764
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86635- 48595