Elikkäs laitoin tossa n. kuukausi sitten kotiviinit pihamarjamehusta käymään. En ole ennen tehnyt kotiviiniä, kiljua nuorena kloppina kyllä monen monet kerrat. No se pullotus pikkasen venähti käymisen loputtua, oisko se tuolla kolme neljä viikkoa lillunut käymisastiassa. Nyt kun raapaisin kannen auki, niin pinnalla kelluu sellainen epäilyttävä sakkakerros. Onkohan se hometta? Yritin googlailla, mutta ei oikein mitään tietoa löytyny, muutakun haista ja maista. Ihan tuttu kiljumainen haju oli tuotteessa, eikä nyt miltään ihan järkyttävältä maistunut, tosin en oo homeita kauheasti maistellut. Ei kiljuun mitään tuollasia koskaan muodostunut, onkohan turvallista juoda?
Kotiviini unohtui astiaan, homeessa??
Anonyymi-ap
1
626
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18072672D
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4711079
- 827489
- 755499
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445464Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764768Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334153- 483016
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412475- 402430