Olen harrastanut seksiä julkisesti

Anonyymi-ap

yleisön katsellessa. Tuo on minun fetissini. Olen 36 v. nainen. Olen asunut Lontoossa 5 vuotta nykyisen mieheni kanssa ja siellä on jos jonkinlaista seksi / swinger juttua.

22

884

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oman miehesi kanssako ?

      • Anonyymi

        No ääh, en kun ihan vieraiden kanssa. Oman kanssa voin tehdä kotonakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ääh, en kun ihan vieraiden kanssa. Oman kanssa voin tehdä kotonakin.

        vieraalle kun antaa julkisesti siinä on jotain oikeeta syntiä kivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vieraalle kun antaa julkisesti siinä on jotain oikeeta syntiä kivaa

        Syntisen kivaa julkisesti ja monella tavoin kiihottavaa. Olen joskus nuorena osallistunut tuollaiseen yksityiseen juttuun yleison katsellessa vierestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syntisen kivaa julkisesti ja monella tavoin kiihottavaa. Olen joskus nuorena osallistunut tuollaiseen yksityiseen juttuun yleison katsellessa vierestä.

        Milloin tuo on tapahtunut ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tuo on tapahtunut ?

        Siitä on kauan, oliko joskus 1970 vuonna kotibileissä. Mutta vieläkin muistelen, kuinka minua naitiin isolla pöydällä ja paljaalla laskettiin sisään. Muu bilejengi katseli vierestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ääh, en kun ihan vieraiden kanssa. Oman kanssa voin tehdä kotonakin.

        minä miehenä annan persettä puistossa vieraille miehille usein viikon loppuisin kyllä se ihmisiä kiinnostaa kun ratsastelen kunnon kyrvällä eivät paheksu nuoret on uteliaita ja kyselee miltä tuntuu haluaisivat ite kokeilla


    • Anonyymi

      Samoin aivan sairaan tuhma mutta makee fiilis touhuta kun muut näkee.

    • Anonyymi

      minä mies puistossa julkisesti ottanut suihin ja ratsastanut kyrpä pepussa yleisön kannustaessa siinä on jokin

    • Anonyymi

      Eikös noille Helsingin seksimessuille voinut ilmoittautua esiintymislavalle pantavaksi tai panijaksi ?

      • Anonyymi

        Kyllä joo, niin jossakin ilmossa oli. Tuolla suuressa maailmassa tuo on yleisesti yksi fetissin muoto. No mikäs siinä, yleisö kannustaa ja taputtaa ja sinä nait, tai olet naitavana lavalla.


    • Anonyymi

      Itsellä myös haaveena!

    • Anonyymi

      Minä olen tyytynyt katselemaan, kun naisystäväni osallistuu erilaisiin sessioihin esiintymislavalla.

      • Anonyymi

        Suomessako ?


    • Anonyymi

      Ei Suomessa, mutta kerran Jenkeissä ja usein Saksassa. Siellä oli tällaisia hause frauen gangbang iltoja.

      • Anonyymi

        Mahtaa olla hurja meininki meneillään ?


      • Anonyymi

        Suomessa tarvittiin kirjallinen suostumus mikäli halusi harrastamaan aktia seksimessujen esiintymislavalle esim. stripparin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa tarvittiin kirjallinen suostumus mikäli halusi harrastamaan aktia seksimessujen esiintymislavalle esim. stripparin kanssa.

        Saksassa ei seksiclubilla kysytty, sen kuin asteli lavalle. Vaimon kanssa käytiin useana iltana katsomassa tuota vaimon ihastusta, valtavan kullin omaavaa tummaihoista. Jokaisena ilta muutama nainen tarjoutui nussittavaksi, tiedä sitten, olivatko yleisön joukkoon laitettuja esiintyjiä ?


    • Anonyymi

      Hurjasta en tiedä, mutta vaimo kyllä innostui tuollaisesta julkisesta kimpasta.

      • Anonyymi

        Mä en kyllä menisi julkisesti paneskelemaan kenenkään miehen kanssa. Nainen 45 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kyllä menisi julkisesti paneskelemaan kenenkään miehen kanssa. Nainen 45 v.

        No miten on tulisitko panemaan minun kanssa kaipaan kovasti pillua ja olen vanhempi mies.


    • Anonyymi

      nuorena tyttikseni runkkaili kaluani puiston penkillä ei ketään imaisi suuhun riisui pikkarit min hameen alta ja istui syliin johan tuli yleisöä kiihotuin lisää tuntui että kullikin suureni laukesimme saimme aplodit jatkettiin usein aika hauskaa nuorena

    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      11
      3346
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      119
      2247
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1639
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      77
      1141
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      48
      956
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      914
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      910
    9. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      10
      847
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      825
    Aihe