yleisön katsellessa. Tuo on minun fetissini. Olen 36 v. nainen. Olen asunut Lontoossa 5 vuotta nykyisen mieheni kanssa ja siellä on jos jonkinlaista seksi / swinger juttua.
Olen harrastanut seksiä julkisesti
22
920
Vastaukset
- Anonyymi
Oman miehesi kanssako ?
- Anonyymi
No ääh, en kun ihan vieraiden kanssa. Oman kanssa voin tehdä kotonakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vieraalle kun antaa julkisesti siinä on jotain oikeeta syntiä kivaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vieraalle kun antaa julkisesti siinä on jotain oikeeta syntiä kivaa
Syntisen kivaa julkisesti ja monella tavoin kiihottavaa. Olen joskus nuorena osallistunut tuollaiseen yksityiseen juttuun yleison katsellessa vierestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntisen kivaa julkisesti ja monella tavoin kiihottavaa. Olen joskus nuorena osallistunut tuollaiseen yksityiseen juttuun yleison katsellessa vierestä.
Milloin tuo on tapahtunut ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tuo on tapahtunut ?
Siitä on kauan, oliko joskus 1970 vuonna kotibileissä. Mutta vieläkin muistelen, kuinka minua naitiin isolla pöydällä ja paljaalla laskettiin sisään. Muu bilejengi katseli vierestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä miehenä annan persettä puistossa vieraille miehille usein viikon loppuisin kyllä se ihmisiä kiinnostaa kun ratsastelen kunnon kyrvällä eivät paheksu nuoret on uteliaita ja kyselee miltä tuntuu haluaisivat ite kokeilla
- Anonyymi
Samoin aivan sairaan tuhma mutta makee fiilis touhuta kun muut näkee.
- Anonyymi
minä mies puistossa julkisesti ottanut suihin ja ratsastanut kyrpä pepussa yleisön kannustaessa siinä on jokin
- Anonyymi
Eikös noille Helsingin seksimessuille voinut ilmoittautua esiintymislavalle pantavaksi tai panijaksi ?
- Anonyymi
Kyllä joo, niin jossakin ilmossa oli. Tuolla suuressa maailmassa tuo on yleisesti yksi fetissin muoto. No mikäs siinä, yleisö kannustaa ja taputtaa ja sinä nait, tai olet naitavana lavalla.
- Anonyymi
Itsellä myös haaveena!
- Anonyymi
Minä olen tyytynyt katselemaan, kun naisystäväni osallistuu erilaisiin sessioihin esiintymislavalla.
- Anonyymi
Suomessako ?
- Anonyymi
Ei Suomessa, mutta kerran Jenkeissä ja usein Saksassa. Siellä oli tällaisia hause frauen gangbang iltoja.
- Anonyymi
Mahtaa olla hurja meininki meneillään ?
- Anonyymi
Suomessa tarvittiin kirjallinen suostumus mikäli halusi harrastamaan aktia seksimessujen esiintymislavalle esim. stripparin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa tarvittiin kirjallinen suostumus mikäli halusi harrastamaan aktia seksimessujen esiintymislavalle esim. stripparin kanssa.
Saksassa ei seksiclubilla kysytty, sen kuin asteli lavalle. Vaimon kanssa käytiin useana iltana katsomassa tuota vaimon ihastusta, valtavan kullin omaavaa tummaihoista. Jokaisena ilta muutama nainen tarjoutui nussittavaksi, tiedä sitten, olivatko yleisön joukkoon laitettuja esiintyjiä ?
- Anonyymi
Hurjasta en tiedä, mutta vaimo kyllä innostui tuollaisesta julkisesta kimpasta.
- Anonyymi
Mä en kyllä menisi julkisesti paneskelemaan kenenkään miehen kanssa. Nainen 45 v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en kyllä menisi julkisesti paneskelemaan kenenkään miehen kanssa. Nainen 45 v.
No miten on tulisitko panemaan minun kanssa kaipaan kovasti pillua ja olen vanhempi mies.
- Anonyymi
nuorena tyttikseni runkkaili kaluani puiston penkillä ei ketään imaisi suuhun riisui pikkarit min hameen alta ja istui syliin johan tuli yleisöä kiihotuin lisää tuntui että kullikin suureni laukesimme saimme aplodit jatkettiin usein aika hauskaa nuorena
Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609275Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492859Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja332639- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971945- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241816Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501351Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281211