Korona vai ovikoodi?

Anonyymi-ap

Vielä ennen koronaa nämä ravasivat meikäläisenkin oven takana. Nyt ei näitä näe kuin tuossa Hämeenkadulla kärryjensä kanssa. Koronako lopetti ovella ravaamisen vai se, että nykyään alaovella on ovikoodi? ;-)

10

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Härskeimmät saarnaajat toimivat niin, että ovikooditalossa yrittävät saada jonkun asukkaan avaamaan alaoven ja sisään päästyään ottavat tämän lupana käydä kaikki ovet läpi. Tämä ei tosiaankaan ole tarkoitus, vaan tulisi mennä vain sen asukkaan luokse, joka avasi alaoven.

      Korona on romahduttanut jo pitkään hiipumassa olleen ovityön ja nythän korona jälleen nostaa päätään, aika ajoin epidemioita aiheuttaen.

      • Kutsutaanko sitä kunniallisten ihmisten luvatonta häiritsemistä ”ovityöksi”? HOHOHOOHOO!
        Onko jt Peräilman henkistyttynyt ja äänekäs päästely Peräilmatyötä? HOHOHOHOHO!


      • Anonyymi

        Hyvä vaan että hiipuu. On muutenkin turhaa työtä. Pitää osata uudistua ja lopettaa hyödytön ovilla kulkeminen jota tehdään vain pakosta ja tuntien takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vaan että hiipuu. On muutenkin turhaa työtä. Pitää osata uudistua ja lopettaa hyödytön ovilla kulkeminen jota tehdään vain pakosta ja tuntien takia.

        Ja kun vielä Jeesus sanoi:" älkää menkö talosta taloon". ( On myös: ovelta ovelle.)


      • Anonyymi
        kookoo5 kirjoitti:

        Kutsutaanko sitä kunniallisten ihmisten luvatonta häiritsemistä ”ovityöksi”? HOHOHOOHOO!
        Onko jt Peräilman henkistyttynyt ja äänekäs päästely Peräilmatyötä? HOHOHOHOHO!

        Kenelläkään ei pitäisi tulla peräilmaa niin paljon että sen päästäminen käy työstä. Ehkä jonkun hienovaraisen tuhnun voit päästää valtakunnansalin WC:ssä mutta ei enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vaan että hiipuu. On muutenkin turhaa työtä. Pitää osata uudistua ja lopettaa hyödytön ovilla kulkeminen jota tehdään vain pakosta ja tuntien takia.

        Miksi he kulkevat ovelta ovelle? Seurataanko heitä ja tarkistetaan, onko merkityt tuntimäärät ok?
        Onko tie tuonpuoleiseen tukossa, jos ei käy rimputtelemassa ovikelloja? Miten maaseudulla? Onko jt järjestöjä harvaanasutuilla seuduilla lainkaan?
        Onko jt:llä lainkaan tuonpuoleista kuolemanjälkeistä elämää? He odottavat tuhatvuotista maailmaa ja harmageddonia, mutta eivät he pääse mihinkään ikuiseen elämään.
        Vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi he kulkevat ovelta ovelle? Seurataanko heitä ja tarkistetaan, onko merkityt tuntimäärät ok?
        Onko tie tuonpuoleiseen tukossa, jos ei käy rimputtelemassa ovikelloja? Miten maaseudulla? Onko jt järjestöjä harvaanasutuilla seuduilla lainkaan?
        Onko jt:llä lainkaan tuonpuoleista kuolemanjälkeistä elämää? He odottavat tuhatvuotista maailmaa ja harmageddonia, mutta eivät he pääse mihinkään ikuiseen elämään.
        Vai mitä?

        Ovelta ovelle kulkemista alettiin vaatia lahkojohtaja Rutherfordin aikana. Tuntimäärät perustuvat omaan ilmoitukseen, mutta niidenkin raportoinnista ollaan useimpien kohdalla luopumassa, poikkeuksena ns. tienraivaajat.

        Saarnaamistoimintaan osallistumista käytännössä pidetään pelastumisen ehtona, vaikka tätä kysyttäessä ei välttämättä kovin suoraan myönnetä. Saarnaamistyölle on muitakin muotoja kuin ovelta ovelle kulkeminen, esim. puhelimella soittaminen tai todistuskirjeiden kirjoittaminen satunnaisesti valituille ihmisille. Yleensä kuitenkin todistajan odotetaan tekevän ovelta ovelle työtä, muut työmuodot ovat täydentäviä.

        Todistajien odotetaan noudattavan myös kaikkea muuta, mitä heidän järjestönsä opettaa ja vaatii.

        "Nooa ja hänen Jumalaa pelkäävä perheensä säilyivät arkissa, ja vastaavasti ihmisten elossa säilyminen riippuu nykyään siitä, että heillä on uskoa ja että he ovat uskollisesti Jehovan koko kaikkeuden käsittävän järjestön maallisen osan yhteydessä." - Vartiotorni 15. toukokuuta 2006 sivu 23

        Jehovan todistajien opin mukaan vain 144000 ihmistä pääsee taivaaseen hallitsemaan Jeesuksen kanssa, muille on tarjolla ikuinen elämä maan päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi he kulkevat ovelta ovelle? Seurataanko heitä ja tarkistetaan, onko merkityt tuntimäärät ok?
        Onko tie tuonpuoleiseen tukossa, jos ei käy rimputtelemassa ovikelloja? Miten maaseudulla? Onko jt järjestöjä harvaanasutuilla seuduilla lainkaan?
        Onko jt:llä lainkaan tuonpuoleista kuolemanjälkeistä elämää? He odottavat tuhatvuotista maailmaa ja harmageddonia, mutta eivät he pääse mihinkään ikuiseen elämään.
        Vai mitä?

        Joo
        Heiltä puuttuu paljonkin. esim.

        Room. 10:13 Sillä jokainen, joka Herran nimeä avuksensa huutaa, tulee autuaaksi.
        10:14 Mutta kuinka he sitä avuksensa huutavat, jonka päälle ei he uskoneet?


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­N­­y­m­­f­­o­m­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­­N­y­­­m­­­f­­o­­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18073695T

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      233
      1800
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1403
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1085
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      940
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      811
    Aihe