Montako peruskurssia olet käynyt? Mistä lajeista ja tyylisuunnista? Ja nyt puhutaan kokonaisista peruskursseista. Jos jätit kurssin kesken, sitä ei lasketa. Jos jätit kurssin kesken, kerro miksi?
Vastaukset 10
- Anonyymi
2. Potkunyrkkeily ja Shotokan Karate. Hanmoodo jäi kesken, liian uskonnollinen meno. Ajattelin ensvivuonna kokeilla Hapkidoa, tyylisuuntaa en vielä tiedä, ehkä Combat.
- Anonyymi
Krav Magan ja Defendon suoritin loppuun. Kävin tutustumassa ITF Taekwondoon sen verran, mitä pystyi maksutta.
- Anonyymi
Jos pelkkä peruskurssi niin Judo.
- Anonyymi00006
En nyt suoralta kädeltä pysty sanomaan montako alkeiskurssia olen käynyt vuosien .1974 - 2020 välillä .
Liian monta ,eikä minusta tulut mestaria missään.
Kaipa olen vain liian huono.
Lumberjack
- Anonyymi00007
Wado-ryu karate.
Aikidon peruskurssi jäi aikoinaan kesken flunssan takia, samasta syystä Savate Défense. Peruskurssit ajoittuvat aina flussakauden kanssa samoille hollille, joten ei ihme. - Anonyymi00008
Taitaa olla Wado Ryu karate ja Shootfighting. Sain jonkun diplomin kyllä goju ryustakin mutta eipä se mikään kurssi ollut kun ei siellä ollut oikein treenaajiakaan.
En ole oikein näitä muodollisia koulutuksia käynyt kun olen päätynyt aina treenaamaan eri porukkaan kun missä homman aloitin. - Anonyymi00009
Shotokan karate, Koryu Uchinad, judo ja Hokujutsu. AIkido jäi kesken välittömästi, ei tuntunut olleenkaan omalta. Ja nämä kokeilut 40 vuoden ajalta. Päälaji koko ajan SHotokan, jossa mustaan asti.
- Anonyymi00010
Judo lapsea aloiti ja vihreään vyön suorit Aikido 1 vuosi treeniä ja yhden arvon suoritin
Karate 2 vuotta ja vihreä vyö,Jujutsu Britti/Hokutoryu ja 10 vuotta lajia ja 1.dan.Krav maga 4 vuotta ja 3 tasoarvoa suoritin.
- Anonyymi00011
Tampereen Nääshallilla kävin hapkidon alkeiskurssin. Kamppailu-ura tyssäsi kuitenkin heti keltaisen vyön jälkeen, kun yli-innokas tuore mustavyö-opettaja mursi mun ranteen demonstroidessaan kaatoa.
- Anonyymi00012
Aikikai Aikido ja Wing Chun Kung-Fu. Kurssi jäi kesken Combat Hapkidosta koska treenit liian myöhään ja välimatkaa oli kuitenkin harjoituksiin yli tunti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461115Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83897- 164887
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105834Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29785Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197700Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40663- 22612
- 61592
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu121588VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as11564Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12535On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 76481
- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467