Montako peruskurssia olet käynyt? Mistä lajeista ja tyylisuunnista? Ja nyt puhutaan kokonaisista peruskursseista. Jos jätit kurssin kesken, sitä ei lasketa. Jos jätit kurssin kesken, kerro miksi?
Vastaukset 8
- Anonyymi
2. Potkunyrkkeily ja Shotokan Karate. Hanmoodo jäi kesken, liian uskonnollinen meno. Ajattelin ensvivuonna kokeilla Hapkidoa, tyylisuuntaa en vielä tiedä, ehkä Combat.
- Anonyymi
Krav Magan ja Defendon suoritin loppuun. Kävin tutustumassa ITF Taekwondoon sen verran, mitä pystyi maksutta.
- Anonyymi
Jos pelkkä peruskurssi niin Judo.
- Anonyymi00006
En nyt suoralta kädeltä pysty sanomaan montako alkeiskurssia olen käynyt vuosien .1974 - 2020 välillä .
Liian monta ,eikä minusta tulut mestaria missään.
Kaipa olen vain liian huono.
Lumberjack
- Anonyymi00007
Wado-ryu karate.
Aikidon peruskurssi jäi aikoinaan kesken flunssan takia, samasta syystä Savate Défense. Peruskurssit ajoittuvat aina flussakauden kanssa samoille hollille, joten ei ihme. - Anonyymi00008
Taitaa olla Wado Ryu karate ja Shootfighting. Sain jonkun diplomin kyllä goju ryustakin mutta eipä se mikään kurssi ollut kun ei siellä ollut oikein treenaajiakaan.
En ole oikein näitä muodollisia koulutuksia käynyt kun olen päätynyt aina treenaamaan eri porukkaan kun missä homman aloitin. - Anonyymi00009
Shotokan karate, Koryu Uchinad, judo ja Hokujutsu. AIkido jäi kesken välittömästi, ei tuntunut olleenkaan omalta. Ja nämä kokeilut 40 vuoden ajalta. Päälaji koko ajan SHotokan, jossa mustaan asti.
- Anonyymi00010
Judo lapsea aloiti ja vihreään vyön suorit Aikido 1 vuosi treeniä ja yhden arvon suoritin
Karate 2 vuotta ja vihreä vyö,Jujutsu Britti/Hokutoryu ja 10 vuotta lajia ja 1.dan.Krav maga 4 vuotta ja 3 tasoarvoa suoritin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561