Vanhemmat naiset ja nuoret miehet yhtälö

Anonyymi-ap

Melko mielenkiintoiset ajat 😊 Olen 58- vuotias nuorekas nainen, joka harmaantunnut melkoisesti. Minusta on kiinnostuneita 30 -45 vuotiaat miehet, ulkomailla ja kotimaassa. Viime viikolla sain lenkkiseuraa todella komeasta ja pitkästä Ranskalaista miehestä, joka oli seurannut minua lenkeilläni 2 kuukautta, ennen kuin uskalsi tulla keskustelemaan kanssani. Hän kyllä luuli minua ikäisekseen. Tuntuu oudolta, miksi nuoret miehet hakeutuvat seuraani myös netissä, vaikka minulla ei ole kuvaa sielä. Saan suomi24:seen, vähintään 2 posti per päivä 30 -40- vuotiailta miehiltä, jotka kaipaava ystävyyttä tai ehdottavat seksiä. Vastaan aina kiitos tarjouksesta, mutta kannattaa hakea nuorempaa, koska tässä iässä maan vetovoima alkaa jo vaikuttamaan 🤣 Kaipaisin itse ikäistäni nuorekasta sporttista miestä, jonka kanssa oikeasti voisi rakentaa tulevaisuutta.. 🙈 Onko muilla naisilla sama tilanne, että tarjontaa riittää yllinkyllin nuorista miehistä, mutta oman ikäistä nuorekasta miestä ei meinaa löytyä?

154

4531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En jaksanut lukea. Mutta lopun luin. Löytyy omanikäisiä hyvännäköisiä miehiä!

      • Anonyymi

        No ei ne kyllä 50 jälkeen kovin hyville näytä🤣


      • Anonyymi

        Jätä lapset rauhaan,ei ne oo susta kiinnostuneet...Nauravat sulle..Tuonikäsenä pitäs jo tajuta..Hölmöä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ne kyllä 50 jälkeen kovin hyville näytä🤣

        Leikkikalu....Koita hyvä neiti tajuta.....


    • Anonyymi

      En minäkään jaksanut lukea kuin alun. Olet aika aikaisin harmaantunut? Yleensä vasta 65 jälkeen. Sairastatko jotain?

      • Anonyymi

        Sukuvika , mutta harmaani ovat valkoisia hiuksia. Itsea asiassa tykkään niistä 😊


      • Anonyymi

        Kyllä se jotain sairastaa. Pääsisi nyt edes 50ikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se jotain sairastaa. Pääsisi nyt edes 50ikään.

        Käyppä välillä ulkona.

        mies sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyppä välillä ulkona.

        mies sivusta

        Vanhempi hyvin itsestään huolenpitävä nainen on herkku. Itse olen 44v ja monta yli viisikymppistä ollut. Seksi ollut upeaa pääsääntöisesti. Ehkä olen valinnut mutta kuitenkin.
        Täällä onnettomat runkkarit mutisee kun ei itselle irtoa,,,hahaa, noin se menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhempi hyvin itsestään huolenpitävä nainen on herkku. Itse olen 44v ja monta yli viisikymppistä ollut. Seksi ollut upeaa pääsääntöisesti. Ehkä olen valinnut mutta kuitenkin.
        Täällä onnettomat runkkarit mutisee kun ei itselle irtoa,,,hahaa, noin se menee.

        Vai liittyisikö mutina kuitenkin viestin sisältöön


    • Anonyymi

      Tekstisi on ihan vaan vastenmielistä itsekehua. Olet väärässä paikassa. Käypä tekemässä tinderprofiili oksetus.

      • Anonyymi

        Ei ollut tarkoitus olla. Ikävä , jos siitä saa sellaisen kuvan. Yritän sanoa, että en ole kiinnostunut nuorista miehistä, vaan tunnen oloni lähinnä tyhmäksi, kun ne yrittävät iskeä minua. Olisin kyllä erittäin onnellinen, jos perässäni olisi vastaava määrä kunnollisia yli 50- vuotiaita miehiä. Ikävä kyllä ei vaan ole 😊


      • Anonyymi

        Naiset on kateellisia toisilleen. Nämä on pullukoita jotka eivät viitsi nähdä vaivaa näyttääkseen hyvältä esim lenkkeilemällä kuten ap kirjoittaja tekee. Ihmettelevät sitten kun miehet eivät jonotakkaan ja kannatakkaan kehopositiivisuutta. Uskon että tässä alkuperäisen tapauksessa kyseessä on vartaloltaan ja kasvoiltaan kaunis eläväinen iloinen ihminen. Huomioikaa että hyvävartaloinen ei tarkoita välttämättä massiivisia rintoja. Jotkut pienirintaisetkin naiset on todella viehättäviä. Tiedän kaltaisiasi naisia minua noin kymmenisen vuotta vanhempia mutta pilke silmäkulmassa ja todella viehättäviä ja seksikkäitä kun taas joku 20v voi näyttää heti epäkiinnostavalta ja mummolta siihen kun vielä laitetaan joku ankea luonne tai tyhmyys niin ei kyllä kiinnosta yhtään. Sanon teitä naisien mersuiksi. Hyviä itsestään huolta pitäviä kauniita solakoita naisia. Olette ihania. Ikä on vaan numero vaikka onkin sana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset on kateellisia toisilleen. Nämä on pullukoita jotka eivät viitsi nähdä vaivaa näyttääkseen hyvältä esim lenkkeilemällä kuten ap kirjoittaja tekee. Ihmettelevät sitten kun miehet eivät jonotakkaan ja kannatakkaan kehopositiivisuutta. Uskon että tässä alkuperäisen tapauksessa kyseessä on vartaloltaan ja kasvoiltaan kaunis eläväinen iloinen ihminen. Huomioikaa että hyvävartaloinen ei tarkoita välttämättä massiivisia rintoja. Jotkut pienirintaisetkin naiset on todella viehättäviä. Tiedän kaltaisiasi naisia minua noin kymmenisen vuotta vanhempia mutta pilke silmäkulmassa ja todella viehättäviä ja seksikkäitä kun taas joku 20v voi näyttää heti epäkiinnostavalta ja mummolta siihen kun vielä laitetaan joku ankea luonne tai tyhmyys niin ei kyllä kiinnosta yhtään. Sanon teitä naisien mersuiksi. Hyviä itsestään huolta pitäviä kauniita solakoita naisia. Olette ihania. Ikä on vaan numero vaikka onkin sana.

        Ihanasti vastattu.. Piristit sateista päiväni. 🤗 Jep, olen 170/64 kg, käyn lenkillä joka päivä, joten kilot ei ehdi kertymään. Kävelylenkille on vaan pakko päästä joka päivä. Mitä sinä harrastat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset on kateellisia toisilleen. Nämä on pullukoita jotka eivät viitsi nähdä vaivaa näyttääkseen hyvältä esim lenkkeilemällä kuten ap kirjoittaja tekee. Ihmettelevät sitten kun miehet eivät jonotakkaan ja kannatakkaan kehopositiivisuutta. Uskon että tässä alkuperäisen tapauksessa kyseessä on vartaloltaan ja kasvoiltaan kaunis eläväinen iloinen ihminen. Huomioikaa että hyvävartaloinen ei tarkoita välttämättä massiivisia rintoja. Jotkut pienirintaisetkin naiset on todella viehättäviä. Tiedän kaltaisiasi naisia minua noin kymmenisen vuotta vanhempia mutta pilke silmäkulmassa ja todella viehättäviä ja seksikkäitä kun taas joku 20v voi näyttää heti epäkiinnostavalta ja mummolta siihen kun vielä laitetaan joku ankea luonne tai tyhmyys niin ei kyllä kiinnosta yhtään. Sanon teitä naisien mersuiksi. Hyviä itsestään huolta pitäviä kauniita solakoita naisia. Olette ihania. Ikä on vaan numero vaikka onkin sana.

        Komppaan sinua. Kokemusta on.
        Huonot elintavat ja 25v voi olla vastenmielinen ilmestys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut tarkoitus olla. Ikävä , jos siitä saa sellaisen kuvan. Yritän sanoa, että en ole kiinnostunut nuorista miehistä, vaan tunnen oloni lähinnä tyhmäksi, kun ne yrittävät iskeä minua. Olisin kyllä erittäin onnellinen, jos perässäni olisi vastaava määrä kunnollisia yli 50- vuotiaita miehiä. Ikävä kyllä ei vaan ole 😊

        Kun 30-40-vuotias mies kiinnostuu 6-kymppisestä naisesta on syitä monia:

        - voi lypsää rahaa / huijata
        - haluaa seksiä edes joltain, koska pumpattava barbara -vaihtoehto on viimeinen
        -mies on jollakin tavalla kieroutunut
        -haluaa harjoitella seksiä, koska omat taidot edellen surkeat

        Eikä tämä ole mitään ikärasismia.

        Sitten ulkomailla lähestymiset vielä. Siellähän ne huomaa heti, kun joku kypsään ikään ehtinyt Suomi-neito porskutta siellä yksin. Ei muuta kuin kehumaan: ”luulin, että olet 40 v.” Jos olet aikuisten lastesi kanssa liikkeellä kysyvät oletko näiden sisko yms. Treffejä ehdotellaan Etelä-Euroopassa ihan koko ajan. Se on tapa.

        Ota hyvä ihminen järki käteen. Tai en tiedä oliko tämä jonkun provo, mutta varmuuden vuoksi nyt kumminkin kirjoitan, jos joku oikeesti on noin asioita tajuamaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun 30-40-vuotias mies kiinnostuu 6-kymppisestä naisesta on syitä monia:

        - voi lypsää rahaa / huijata
        - haluaa seksiä edes joltain, koska pumpattava barbara -vaihtoehto on viimeinen
        -mies on jollakin tavalla kieroutunut
        -haluaa harjoitella seksiä, koska omat taidot edellen surkeat

        Eikä tämä ole mitään ikärasismia.

        Sitten ulkomailla lähestymiset vielä. Siellähän ne huomaa heti, kun joku kypsään ikään ehtinyt Suomi-neito porskutta siellä yksin. Ei muuta kuin kehumaan: ”luulin, että olet 40 v.” Jos olet aikuisten lastesi kanssa liikkeellä kysyvät oletko näiden sisko yms. Treffejä ehdotellaan Etelä-Euroopassa ihan koko ajan. Se on tapa.

        Ota hyvä ihminen järki käteen. Tai en tiedä oliko tämä jonkun provo, mutta varmuuden vuoksi nyt kumminkin kirjoitan, jos joku oikeesti on noin asioita tajuamaton.

        Olipa hyvä kommentti. Tuo on juuri peilikuvana sama asia mitä ajattelen, kun miehet menevät Taimaaseen tai Viroon hakemaan naisia. Ei ne naiset ole kiinnostuneita kuin miesten kukkarosta... Varmasti pätee samoin nuori mies vanhempi nainen kuviossa. Olen täysin samaa mieltä kanssasi 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut tarkoitus olla. Ikävä , jos siitä saa sellaisen kuvan. Yritän sanoa, että en ole kiinnostunut nuorista miehistä, vaan tunnen oloni lähinnä tyhmäksi, kun ne yrittävät iskeä minua. Olisin kyllä erittäin onnellinen, jos perässäni olisi vastaava määrä kunnollisia yli 50- vuotiaita miehiä. Ikävä kyllä ei vaan ole 😊

        Sinä olet varmasti fiksu nainen. Ei sinun tarvitse täällä selitellä, jos joku kirjoittaa jotakin epäasiallista tai epäkohteliasta kommenttia. Heillä on kasvun paikka. Kaikkea hyvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun 30-40-vuotias mies kiinnostuu 6-kymppisestä naisesta on syitä monia:

        - voi lypsää rahaa / huijata
        - haluaa seksiä edes joltain, koska pumpattava barbara -vaihtoehto on viimeinen
        -mies on jollakin tavalla kieroutunut
        -haluaa harjoitella seksiä, koska omat taidot edellen surkeat

        Eikä tämä ole mitään ikärasismia.

        Sitten ulkomailla lähestymiset vielä. Siellähän ne huomaa heti, kun joku kypsään ikään ehtinyt Suomi-neito porskutta siellä yksin. Ei muuta kuin kehumaan: ”luulin, että olet 40 v.” Jos olet aikuisten lastesi kanssa liikkeellä kysyvät oletko näiden sisko yms. Treffejä ehdotellaan Etelä-Euroopassa ihan koko ajan. Se on tapa.

        Ota hyvä ihminen järki käteen. Tai en tiedä oliko tämä jonkun provo, mutta varmuuden vuoksi nyt kumminkin kirjoitan, jos joku oikeesti on noin asioita tajuamaton.

        Yleensä ihmiset eivät kilpaile mainoksija ja sosiaalisen median algorytmeja vastaan. Siksi voivat yllättä sinun mainitsemilla käytöksillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun 30-40-vuotias mies kiinnostuu 6-kymppisestä naisesta on syitä monia:

        - voi lypsää rahaa / huijata
        - haluaa seksiä edes joltain, koska pumpattava barbara -vaihtoehto on viimeinen
        -mies on jollakin tavalla kieroutunut
        -haluaa harjoitella seksiä, koska omat taidot edellen surkeat

        Eikä tämä ole mitään ikärasismia.

        Sitten ulkomailla lähestymiset vielä. Siellähän ne huomaa heti, kun joku kypsään ikään ehtinyt Suomi-neito porskutta siellä yksin. Ei muuta kuin kehumaan: ”luulin, että olet 40 v.” Jos olet aikuisten lastesi kanssa liikkeellä kysyvät oletko näiden sisko yms. Treffejä ehdotellaan Etelä-Euroopassa ihan koko ajan. Se on tapa.

        Ota hyvä ihminen järki käteen. Tai en tiedä oliko tämä jonkun provo, mutta varmuuden vuoksi nyt kumminkin kirjoitan, jos joku oikeesti on noin asioita tajuamaton.

        Juuri näin. Kyllä nämä kuuluisi ihan jokaisen tajuta. 🙄

        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa hyvä kommentti. Tuo on juuri peilikuvana sama asia mitä ajattelen, kun miehet menevät Taimaaseen tai Viroon hakemaan naisia. Ei ne naiset ole kiinnostuneita kuin miesten kukkarosta... Varmasti pätee samoin nuori mies vanhempi nainen kuviossa. Olen täysin samaa mieltä kanssasi 😊

        Thaimaan naisia ymmärrän sen verran, että on kuitenkin mukavempi olla vain yhden miehen hyväksikäytettävänä kuin satojen. Jos Suomi-mies luulee elämänsä rakkauden sieltä saavan, niin erehtyy. Näitä miehiä on kyllä, jotka ”joutuneet” hakemaan naisen toisenkin kerran, kun eka ottanut eron siinä vaiheessa, kun saanut Suomen kansalaisuuden ja töitä. 👍🏼


    • Anonyymi

      Kohta tipahdan, mikään juttu ole mulle.lääkekoukussa olevaan. Mutta sain hoidettua kaikki tiukan väännön jälkeen, joten en ole.turhake vaikka tuntuu joskus.

    • Anonyymi

      Täällä palstalla pyörii eräs vanhempi herrasmies. Luulisin, että tulisit oikein hyvin juttuun hänen kanssaan. Tunnistat hänet huumorista, et voi erehtyä. Tervetuloa.

      • Anonyymi

        Mene tinderiin siitä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kiitos 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene tinderiin siitä.

        Niin kaikki sanovat minulle, mutta en halua mennä sinne. Liian ulkonäkökeskeistä ja inhoan olla valokuvissa. Mikää ei ole niin ärsyttävää, kun ottaa selfietä ja yrittää olla hyvännäköinen 🙈 Mä olen koko ikäni karttanut kameroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene tinderiin siitä.

        Tinderi ryöstää vain rahat ei toimi


    • Anonyymi

      Mistä tiedät, että ne miehet on 30-45 vuotiaita? Kysytkö aina iän vai luuletko vain? Miehet 55 ja alle voi hyvinkin näyttää paljon ikäistään nuoremmalta kuten sinäkin. 50v mies aika harvoin näyttää 50v mieheltä ainakaan 50v naisen mielestä. Se ikääntyminen kun alkaa näkyä vasta yli kuuskymppisenä.

      • Anonyymi

        Kysyn aina iän. 🙈 Luulin esimerkin Ranskalaista miestä 50- vuotiaaksi ulkonäöllisesti, mutta hän olikin vähän päälle nelikympinen.
        Mikäli tapaaminen on netin kautta, niin he kertovat itse ikänsä, jo kirjoittaessa ensimmäisen kerran minulle. Olin naimisissa yli 60- vuotiaan miehen kanssa ja hän oli nuorekkaampi olellisesti, kun nämä muutamat alle 55- vuotiaat, joiden kanssa olen käynyt teffeillä.


      • Anonyymi

        Mikään ei ole seksikkäämpää kuin kropastaan huolta pitänyt vanhempi nainen, siinä on sitä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei ole seksikkäämpää kuin kropastaan huolta pitänyt vanhempi nainen, siinä on sitä jotain.

        Onko sellaisia? Todella harvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyn aina iän. 🙈 Luulin esimerkin Ranskalaista miestä 50- vuotiaaksi ulkonäöllisesti, mutta hän olikin vähän päälle nelikympinen.
        Mikäli tapaaminen on netin kautta, niin he kertovat itse ikänsä, jo kirjoittaessa ensimmäisen kerran minulle. Olin naimisissa yli 60- vuotiaan miehen kanssa ja hän oli nuorekkaampi olellisesti, kun nämä muutamat alle 55- vuotiaat, joiden kanssa olen käynyt teffeillä.

        Mitäs väliä sillä sitten on, jos kerran näyttää 50-vuotiaalta, jollaisen haluaisit, mutta onkin 40-v. Sillonhan miehelläkin vielä kuntoa riittää vaikka mihin. Win-win.

        Tuijotat liikaa numeroita. Vai provoatko vaan huviksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sellaisia? Todella harvassa.

        Minä olen 🙋

        Tosin en varsinaisesti ole ajatellut sitä, että kroppani jotenkin näyttäisi hyvältä vaan syön oiken ja pidän urheilemisesta. Se kroppa tulee siinä ihan ilmaiseksi sivussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 🙋

        Tosin en varsinaisesti ole ajatellut sitä, että kroppani jotenkin näyttäisi hyvältä vaan syön oiken ja pidän urheilemisesta. Se kroppa tulee siinä ihan ilmaiseksi sivussa.

        Tämä sivusta. Jäi mainitsematta.


    • Anonyymi

      Mistä tiedät on ranskalainen? Keron tarinan jo eds menestä veljestäni. Oli meri mies,seilasi laivolla Rutisita-Chileen. Oli siis sini silmä ,vaalean ruskea tukka.Ihon kuitenkin kauniin ruskea. Puhi Ranskaa, Espanja,Rotsia ja englantia. Kun Lomilla Suomi Helsinki. Meni Keskutan hient ravintolat yö elämä.Merimiehillä kun rahaa. Naisia plondeja paaritiskillä ympärillä.Puhui heille ransakaa,Miloin Englatia. Mutta ku likaa ottanut Wiskiä.Puhui Suomeaa ja akat katosi kui pieu sahaharaan.Olikin suomi mies.

      • Anonyymi

        Hän puhuu Suomea ja on asunut täällä pitkään.


    • Anonyymi

      Tuttua kauraa,paitsi etten ole koskaan ollut tinderissä enkä tule koskaan olemaan. En hae parisuhdetta. Seuraajia saa silti ihan oikeassa elämässä,niin nuorempia kuin vanhempiakin. Ne vanhemmat on sitten yleensä paljon vanhemman näköisiä kun olettaa ja just tuo,että yleensä nuorempien oletan olevan iäkkäämpiä kun ovatkaan. Monesti yllätys on melkoinen,mutta olen huomannut senkin että tuun paljon paremmin juttuun nuorempien kanssa ja yleensä on tosi hauskaa. Vanhemmat miehet on jotenkin tosikkoja ja minä kai vähän 'lapsellisempi' ikäisekseni😄💩

      • Anonyymi

        Sampon viihdyn nuorempien ihmisten kanssa, mutta seksuaalisesti kaipaan oman ikäistä miestä 😊 Ajattelen tulevaisuutta ja nyt ehkä ikäero menisi, mutta entä sitten kun minä olen 70 vuotta ja hän 50- vuotta. Mies parhaassa karismaattisessa iässä. Ei sellaisella suhteella ole tulevaisuutta ja saisi minut tuntemaan oloni vanhaksi ja rumaksi 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sampon viihdyn nuorempien ihmisten kanssa, mutta seksuaalisesti kaipaan oman ikäistä miestä 😊 Ajattelen tulevaisuutta ja nyt ehkä ikäero menisi, mutta entä sitten kun minä olen 70 vuotta ja hän 50- vuotta. Mies parhaassa karismaattisessa iässä. Ei sellaisella suhteella ole tulevaisuutta ja saisi minut tuntemaan oloni vanhaksi ja rumaksi 😊

        Korjaus ylepään Samoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sampon viihdyn nuorempien ihmisten kanssa, mutta seksuaalisesti kaipaan oman ikäistä miestä 😊 Ajattelen tulevaisuutta ja nyt ehkä ikäero menisi, mutta entä sitten kun minä olen 70 vuotta ja hän 50- vuotta. Mies parhaassa karismaattisessa iässä. Ei sellaisella suhteella ole tulevaisuutta ja saisi minut tuntemaan oloni vanhaksi ja rumaksi 😊

        No onpa tyhmä kommentti tältä kirjoittajalta. Siis entä sitten kun minä olen 70 vuotta ja hän 50….

        Ymmärrän pointin, mutta ymmärrätkö sinä että saatat olla jo kuollut kun tätä viestiä kirjoitan.
        Miksi estät onnesi/teidän onnen luulemalla että elät 70 vuotiaaksi? Selitätkö sillä, että oma mummikin eli 90 vuotiaaksi. Eli, eli mutta sinä voi kuolla ennen kun pääset eläkkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onpa tyhmä kommentti tältä kirjoittajalta. Siis entä sitten kun minä olen 70 vuotta ja hän 50….

        Ymmärrän pointin, mutta ymmärrätkö sinä että saatat olla jo kuollut kun tätä viestiä kirjoitan.
        Miksi estät onnesi/teidän onnen luulemalla että elät 70 vuotiaaksi? Selitätkö sillä, että oma mummikin eli 90 vuotiaaksi. Eli, eli mutta sinä voi kuolla ennen kun pääset eläkkeelle.

        Tai se mies voi kuolla…

        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onpa tyhmä kommentti tältä kirjoittajalta. Siis entä sitten kun minä olen 70 vuotta ja hän 50….

        Ymmärrän pointin, mutta ymmärrätkö sinä että saatat olla jo kuollut kun tätä viestiä kirjoitan.
        Miksi estät onnesi/teidän onnen luulemalla että elät 70 vuotiaaksi? Selitätkö sillä, että oma mummikin eli 90 vuotiaaksi. Eli, eli mutta sinä voi kuolla ennen kun pääset eläkkeelle.

        Kyllä nämä nyky tanttarat ovat sairaseläkkeellä ennenkuin täyttävät edes 45.
        Joka toinen ylipainoinen kun ei liiku.
        Tinderi ainoa paikka saada edes yhden yön suhde.
        Eipä käy kateeksi näin vanhempana ja hyväkuntoisena kun seuraa riittää, senkun valitsee.
        Ei tarvitse sovelluksen kautta seuraa etsiä ja näpytellä peukaloitaan kipeiksi.


    • Anonyymi

      Jatkan vielä,etten hae mitään seksiseuraakaan. Tosin joskus voi jonku kans lähtä mopo käsistä🙈mutta se onkin sitten pitempiaikainen enempi merkkaava ystävyyssuhde..😍💩

    • Anonyymi

      Vanhassa vara parempi

    • Anonyymi

      Minä tapasin itseäni 15 v vanhemman naisen menneinä vuosina tansseissa. Hän oli (on) upea pakkaus, mutta kun oli vain päälle 40 en tohtinut jatkaa vaan halusin oman ikäiseni. Olen ajatellut että se oli jonkinlaista kypsymättömyyttä minulta ja hänessä ei todellakaan ollut mitään vikaa vaan. Aistin että hän olisi ollut valmis pitkäänkin suhteeseen. Tapasin hänet kerran jo pidemmän ajan kuluttua ja menimme vielä kerran sänkyyn hänen ehdotuksestaan. Molemmat sai mitä tarvitsi ja oli jonkinlainen päätös asialle.

      • Anonyymi

        Tuo on se miettimäni asian yhdin. Olisi varmasti ihanaa rakastella nuoremman miehen kanssa ja olla ehkä suhteessa tovin, mutta loppujen lopuksi tässä yhtälössä jää vanhuuspäiville käteen ainoastaan kävelykeppi 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on se miettimäni asian yhdin. Olisi varmasti ihanaa rakastella nuoremman miehen kanssa ja olla ehkä suhteessa tovin, mutta loppujen lopuksi tässä yhtälössä jää vanhuuspäiville käteen ainoastaan kävelykeppi 🙈

        Voin kertoa että vanhemmat naiset on ihan muissa maailmoissa nuoremmasta (-20-30v. nuoremmasta ) miehestä jos ja kun vanhempaan naisen hellimiseen keskittyy kunnolla ajan kanssa ilman kiireitä.Sitä ei voi verrata mihinkään muuhun kokemukseen kun nainen saa sellaista hellyyttä ja käisttelyä josta ei ole edes uskaltanut haaveilla:)
        ps. eikä tarvitse itse pyytää seuraavaa kertaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin kertoa että vanhemmat naiset on ihan muissa maailmoissa nuoremmasta (-20-30v. nuoremmasta ) miehestä jos ja kun vanhempaan naisen hellimiseen keskittyy kunnolla ajan kanssa ilman kiireitä.Sitä ei voi verrata mihinkään muuhun kokemukseen kun nainen saa sellaista hellyyttä ja käisttelyä josta ei ole edes uskaltanut haaveilla:)
        ps. eikä tarvitse itse pyytää seuraavaa kertaa...

        No en ole tuollaisia 20-30-vuotiaita tavannut. Pääasiassa se on kyllä ollut helvetin nopea pussien tyhjennys ja se oli siinä.

        Eli kyllä se syy vanhempaan naiseen kiinnostumisessa on vaan helppous ja ei tarvitse välittää tunnepuolesta, kunhan saa edes jotain p***a.


    • Anonyymi

      Saat suomi24:ään vähintään 2 postia per päivä?
      Tajuatko yhtään mitä sekavia narkkkeja ja sekssiriippuvaisia täällä pyörii. Nehän nuzzii ketä vaan. Ihan sama vaikka olisit mies. Ei noita kannata ottaa vakavasti. Jos olet niin tyhmä, että pidät suomi24:ssa tietojasi niin tottakai saat. Arvosta itseäsi ja mene edes asiallisiin treffipalveluihin.

    • Anonyymi

      Mä olen huomannut tuon suuntauksen jo kolmekymppisenä. Ei tosin tolleen noin rajuna, että omanikäisiä kiinnostuneita ei olisi lainkaan, mutta jostin syystä tuossa kohtaa alkoi ilmaantua noita selkeästi itseä nuorempia tarjokkaita. Mä en käytä mitään deittiappeja jne. vaan mulla tämä on ihan IRL kokemus. Kaikkein rajuin (ja silmiä avaavin) tapaus oli, kun olin 33-vuotias ja musta kiinnostui eräs 21-vuotias mies. Toi ei ollut ikäeroltaan suurin, mutta jotenkin tuo 21 hätkähdytti ja varsinkin se mitn kovasti hän yritti mua piirittää ja miten raju vikutus mun kieltäytymiselläni häneen oli. Mut joo, tuttu ilmiö, syytä en osaa edes arvailla.

      • Anonyymi

        Eikö ole mielenkiintoista 😊 33- vuotiaana 21- tuntuu ihan lapselta, riippuu tietysti tyypistä.
        Mietin mikä vaikutus Madonnalla on tähän nuorempi mies vanha nainen kuvioon. Hänellä on vanhempana ollut nuoria miehiä lukuisia ja hän on antanut muodille suunta viivat jo vuosi kymmeniä. Voisiko olla kyse vaan tredistä.. joka ei varmaan kestä kauaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole mielenkiintoista 😊 33- vuotiaana 21- tuntuu ihan lapselta, riippuu tietysti tyypistä.
        Mietin mikä vaikutus Madonnalla on tähän nuorempi mies vanha nainen kuvioon. Hänellä on vanhempana ollut nuoria miehiä lukuisia ja hän on antanut muodille suunta viivat jo vuosi kymmeniä. Voisiko olla kyse vaan tredistä.. joka ei varmaan kestä kauaa?

        Ei se oikeastaan se ollut, että olisi kokenut hänet lapseksi. Se oli kaikenkaikkiaan kummallinen, yllättävä ja täysin odottamaton tilanne, Outoa ajatella, että kukaan etsisi itselleen seurustelukumppania muodin vuoksi. Kai joku tietysti saattaa niinkin toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se oikeastaan se ollut, että olisi kokenut hänet lapseksi. Se oli kaikenkaikkiaan kummallinen, yllättävä ja täysin odottamaton tilanne, Outoa ajatella, että kukaan etsisi itselleen seurustelukumppania muodin vuoksi. Kai joku tietysti saattaa niinkin toimia.

        Niin, olen samaa mieltä kanssasi, onko loppujen lopuksi kyse muodista, vaan siitä, että nykypäivänä on kaikki saillittua ja on ollut aieminkin, mutta ei niin yleistä. Idolini edesmennyt Aira Samulin oli itseään nuoremman miehen kanssa pitkään. Niin siinäkin ikävä kyllä kävi, että hän eli vanhuutensa yksin ja Ex .kumpani löysi nuoremman. Samoin kävi Anita Hirvoiselle.

        Vanhassa vara parempi, eikä jää pelkkä kävelykeppi käteen vanhuuspäiville 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, olen samaa mieltä kanssasi, onko loppujen lopuksi kyse muodista, vaan siitä, että nykypäivänä on kaikki saillittua ja on ollut aieminkin, mutta ei niin yleistä. Idolini edesmennyt Aira Samulin oli itseään nuoremman miehen kanssa pitkään. Niin siinäkin ikävä kyllä kävi, että hän eli vanhuutensa yksin ja Ex .kumpani löysi nuoremman. Samoin kävi Anita Hirvoiselle.

        Vanhassa vara parempi, eikä jää pelkkä kävelykeppi käteen vanhuuspäiville 🙈

        Niin, mikä nyt sitten itsekullekin on parisuhteen "tavoite". Itse en ajattele tuota mitenkään "ikävä kyllä". Erot ovat ikäviä niiden osapuolille, mutta niitä sattuu vaikka ikäero olisi mikä ja mihin suuntaan tahansa. Eroihin on myös aina syynsä.

        Aika aikaansa kutakin ja jos yhteiselo on ollut hyvää, niin se on ollut sen arvoista. Mä itse en ajattele eroa epäonnistumisena. Sitäpaitsi en tiedä noiden mainitsemiesi erojen yksityiskohtia, joten en lähde ottamaan kantaa siihen kuka on löytänyt ja mitä on löytänyt ja missä kohtaa. Minulla ei ole mitään tietoa kuka missäkin erossa on lähtevä osapuoli ja miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, olen samaa mieltä kanssasi, onko loppujen lopuksi kyse muodista, vaan siitä, että nykypäivänä on kaikki saillittua ja on ollut aieminkin, mutta ei niin yleistä. Idolini edesmennyt Aira Samulin oli itseään nuoremman miehen kanssa pitkään. Niin siinäkin ikävä kyllä kävi, että hän eli vanhuutensa yksin ja Ex .kumpani löysi nuoremman. Samoin kävi Anita Hirvoiselle.

        Vanhassa vara parempi, eikä jää pelkkä kävelykeppi käteen vanhuuspäiville 🙈

        Ai niin ja ottaen huomioon miesten ja naisten keskimääräisen elinajanodotteen, niin vanhemman miehen kanssa todennäköisyys joutua elämään vanhana yksinään, on vielä suurempi. Paitsi, että elät ne viimeiset vuotesi yksin, niin olet luultavasti sutä ennen ollut useamman vuoden miehesi omaishoitajana, jaksoit tai et. Suo siellä, vetelä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja ottaen huomioon miesten ja naisten keskimääräisen elinajanodotteen, niin vanhemman miehen kanssa todennäköisyys joutua elämään vanhana yksinään, on vielä suurempi. Paitsi, että elät ne viimeiset vuotesi yksin, niin olet luultavasti sutä ennen ollut useamman vuoden miehesi omaishoitajana, jaksoit tai et. Suo siellä, vetelä täällä.

        Vitsi miten kyviä kommentteja ja näkökantoja 🤗 Tuolta kantilta en asiaa itse miettinytkään. Täytyy miettiä asia uusiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja ottaen huomioon miesten ja naisten keskimääräisen elinajanodotteen, niin vanhemman miehen kanssa todennäköisyys joutua elämään vanhana yksinään, on vielä suurempi. Paitsi, että elät ne viimeiset vuotesi yksin, niin olet luultavasti sutä ennen ollut useamman vuoden miehesi omaishoitajana, jaksoit tai et. Suo siellä, vetelä täällä.

        Miestään rakastava haluaa olla puolisonsa tulena loppuun asti. Jos näkee toisen alunperinkin vain taakkana, niin ei kannata alkaa suhteeseen.


    • Anonyymi

      Joskus oli kymmenen vuotta vanhempi tyttöystävä se oli kivaa aikaa😄

    • Anonyymi

      Ei kiitos paljon nuoremmille miehille. Ikäeroa voi olla muutama vuosi alaspäin. En ole koskaan halunnut paljon nuorempaa miestä.

      • Anonyymi

        Huijaat itseäsi. Jos aikuisilla on esim. 10 vuotta ikäeroa, se ei vielä ole järisyttävän paljon. Joillakin voi olla jopa enemmän.


    • Anonyymi

      Ei must mitään eroa siihen et Samuli Edelmann olla on 20 vuotta nuorempi bööna

      • Anonyymi

        Julkisuuden henkilöillä on jono 20v nuorempia, koska ne haluaa "olla jotain". Ihanko oikeisti kuvittelit, että 30v nainen ottaisi 70v miehen, jos se mies olisi tavis. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisuuden henkilöillä on jono 20v nuorempia, koska ne haluaa "olla jotain". Ihanko oikeisti kuvittelit, että 30v nainen ottaisi 70v miehen, jos se mies olisi tavis. sivusta

        Osaatko laskea miten paljon on 20bvuoden ikäero?

        No, et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisuuden henkilöillä on jono 20v nuorempia, koska ne haluaa "olla jotain". Ihanko oikeisti kuvittelit, että 30v nainen ottaisi 70v miehen, jos se mies olisi tavis. sivusta

        En myöskää usko tuohon, 30 /70 ikäeroon. Enemmän tuntuu hyväksikäytöltä molemmin puolin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En myöskää usko tuohon, 30 /70 ikäeroon. Enemmän tuntuu hyväksikäytöltä molemmin puolin..

        Tosiasia on että Ikä ero Pidemmässä suhteessa perustuu aina rahaan ! Nuorempi roikkuu rahan takia...
        Esim. on paljon rikkaita politikkoja joilla on ns. "maksullinen" puoliso.
        Samat lain säätäjät sanoo ettei saisi maksaa huorissa käynnistä vaikka itse pitävät vuosikausia tai kymmeniä maksullista . (Törkeää toimintaa Politikoilta)

        Lyhemmissä suhteissa ikä ero on (Extream) huvin vuoksi vaan .

        Pitää muistaa vielä kolmas tosiasia että Naisilla on paljon pidempi aktiivinen aika alkaa nuorempana ja loppuu myöhemmin siksi nuoret naiset katselee vanhempia miehiä ja vanhemmat naiset taas katselee nuorempia miehiä.
        Pitää muistaa että 70-80 v. nainen on yleensä täydessä iskussa ,kun taas sen ikäisestä miehestä ei ole mihinkään.Siksi sen ikäiset Leski rouvat on aivan hulluna nuorempiin miehiin:)


    • Anonyymi

      Ne nuoremmat pitää sinua helppona nakkina, kuin ikäisiään naisia, mikä onkin totta. Elämänkumppania et niistä miehistä saa.

      • Anonyymi

        Aloitus on mitä ilmeisemmin mustamaalauskampanjaan kuuluva.


      • Anonyymi

        No eihän se ole totta, jos ei onnistu. Ettekö osaa lukea, uusavuttomat?


      • Anonyymi

        Tästä olen samaa mieltä. Mutta yksikään niistä ei voi pitää minua helppona, kun eivät ole saanet yhtään mitään. Olen täysin samaa mieltä, että elämän kumppania paljon nuoremmasta miehestä ei tule, mutta hyvä kaveri sanan oikeassa merkityksessä voisi tulla 😊


    • Anonyymi

      Varokaa rakkaushuijareita! Sanokaa aina,että mitään ei ole jaossa, turha leperrellä.

      • Anonyymi

        Juuri näin. 👍


    • Anonyymi

      Itse 43 ja nuoret miehet on kimpussa. Sitä yhtä ne on vaille.

      • Anonyymi

        Mikähän siinäkin on, että tuokin aisa vaihtelee niin kovasti yksilöstä toiseen. Itse en ole kertaakaan vielä törmännyt nuorempaan mieheen, joka olisi sitä yhtä vailla, vaan nimenomaan haluavat kanssani jotan vakavampaa. Ainoat, jotka ovat koskaan olleet minulta vain sitä yhtä vailla ovat olleet reilusti vanhempia miehiä, silloin kun olin itse teini tai juuri ja juuri parikymppinen.


      • Anonyymi

        Sama havainto kun 13:51:llä


      • Anonyymi

        Aijaa! Mulla on 20v nuorempi mies kierrossa ja haluaa parisuhteen ja joo en aio suostua🤣 perhehelvetin!


    • Anonyymi

      Luin otsikon, että vammmaiset naiset ja nuoremmat miehet, varmaan 10 kertaa.
      Nyt näin oikein, mutta eipä tuo kaukana ole väärinluetusta kun luin aloituksen tekstin. Vai että s24 prinsessa siellä oikein harmaantuu.

    • Anonyymi

      Melkein 60vuotiaalta saa piIIua paljon helpommin ja ilman sitoumuksia, eikä tule vahinkolapsiakaan. Panoa ne on vailla eikä sinua.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse säheltää kondoomin kanssa jos vielä löytää hyvin säilyneen pitkään yksin olleen vanhemman naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse säheltää kondoomin kanssa jos vielä löytää hyvin säilyneen pitkään yksin olleen vanhemman naisen.

        Älä luule liikoja itsestäsi,saat olla ihan rauhassa...Moukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä luule liikoja itsestäsi,saat olla ihan rauhassa...Moukka

        Sanaa "moukka" käyttää vain kuivapillufeministi=)=)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse säheltää kondoomin kanssa jos vielä löytää hyvin säilyneen pitkään yksin olleen vanhemman naisen.

        Sinun ongelmasihan se on, jos haluat sukupuolitauteja.


    • Sama on nähtävissä kaikissa juomaloissa. Nuoret ja hoikat tytöt jäävät ypöyksin kun kaikki miehet kuolaa rumapainoisten ikänaisten perässä.

      • Anonyymi

        No sittenhän ne hoikat ja nuoret jää sinulle. Winwin.

        PS. Vaikka olenkin vanhempi nainen, niin tiukkaa lihasta.


    • Anonyymi

      Nyt en jaksanut kahlata ketjua läpi mutta se mitä pikaisesti silmäilin niin mitä ite ole huomannut,nuoret miehet todella ihailee ja kehuu! Nämä vanhemmat silmäilee arvostelevasti päästä varpaisiin ja suorastaan häpeämättömästi mikä on luotaantyöntävää. Ja tästä löysästä ihosta tai rypyistä ei tule yhtään negaa kommenttia,päinvastoin,sehän tässä saakin pään sekaisin😍 vanhemmat miehet hakee omassa viidenkympinkriisissään missiä ja on mukamas jotain parempia olevinaan ikäisiään naisia arvostelevasti mittailemaan kun nuoret ihailee ja otta sut just sellaisena kuin olet. Siis älkää kanssasisaret yhtään hävetkö itseänne,ei anneta noiden katkerien meitä vähätellä. Jos me kelpaamme nuoremmille niin mitä noilla ruppanoilla teemme. Olen seurustellutkin kymmenen vee nuoremman kanssa ja kaikki mieheni on olleet nuorempia. Nykyinen 24 vuotta nuorempi ja yhtään negaa kommenttia ei ole tullut vaikka olen mitä olen👍💩

      • Anonyymi

        Ja sekös sinua kismittää kun ei lyttäämisesi heilayta suuntaan ei toiseen. Näyttö puhuu puolestaan. Sinun katkerat kommenttisi on kuin käärmeen kusi erämaassa. Veetuttaako?💩


      • Anonyymi

        Ja siksi suollat kakkakasojasi tänne yhtäsoittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siksi suollat kakkakasojasi tänne yhtäsoittoa.

        Nämä viestit linkittyy miten sattuu. Mutta osannette yhdistää😊💩


    • Anonyymi

      Tämä on jonkun rouvan märkä päiväuni. Ei täällä mitään suomi24 postia ole ollut senjälkeen kun suomi24 omistaja vaihtui.

      • Anonyymi

        Sä et kyl oo ihan kartalla nyt🤣


    • Anonyymi

      No mutta hyvä, ei vanhempaa omaishoidettavaa miestä kannata ottaa vaan juurikin vaikka kolme nelikymppinen.

      • Anonyymi

        Juu ei tod vanhaa miestä itselle kenenkä persettä ala pesemään


    • Anonyymi

      Ai että mä nautin jokaisesta nuoren miehen huomiosta. Vien ne vanhempien kuolaviien nenän edestä joiden katkera nokka kasvaa kuin pinokkiolla😊😄😍💩

      • Anonyymi

        Nämä pinokkionenät täällä maalittaa ja kurpittelee. Hahaa,meilläpä on paljon hauskempaa😄💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä pinokkionenät täällä maalittaa ja kurpittelee. Hahaa,meilläpä on paljon hauskempaa😄💩

        Kuinkas pitkät nenät saitte noista maalituksista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas pitkät nenät saitte noista maalituksista?

        Nooo,en malttanut olla heittämättä😁 oikeasti tunnen työni kautta tosi hauskoja minua vanhempia miehiä,joiden ka leikkimielinen flirtti pelaa. Yksi niistä on vieläpä hemmetin hyvän näköinen! Ne nyt vaan on sitten varattuja,ja syystä tietty.👍🙂💩


    • Anonyymi

      No ei ole olllut tungosta nuoremmista eikä vanhemmista miehistä.

      Yllättävää kyllä joskus tosiaan 30-40 vee miehet suo lempeän hymyn, mutta uskon sen johtuvan vaikka siitä että pipo on silmillä tai vinossa tai muuten olen hassun näköinen, mutta kiitos silti nuoremmat miehet, se kun mies hymyilee sulle (lempeä/hellä hymy) saa sydämen nauramaan, ilahtumaan vaikka tietenkin ihastua voi kerran / yhteen.

    • Anonyymi

      🥰🥰

    • Anonyymi

      En voi käsittää mitä kukaan näkee nuorissa miehissä.

      • Anonyymi

        Paljonkin ja kaikkea hyvää. Vaikeampi käsittää miksi nuorempi mies haluaisi vanhemman naisen ainakaan mihinkään pysyvään. Siksi ei tule lähestyttyä.


      • Anonyymi

        Olet varmastikin itse vanha mies :)


      • Anonyymi

        Yleensä miehissä,en tarvii moisia määkijöitä....


    • Anonyymi

      Kyllä niitäkin löytyy mutta ovat joko narsisteja tai hyvin kyynisiä. Siksi minua ei ole kiinnostanut. Ovat ilkeitä ja käyttävät hyväkseen kilttiä kaiken hoitavaa luonnetta. Nuoret miehet on mun juttu kans. Ovat valoisia ja aina innokkaita. Jaksavat paremmin😁🔥

      • Anonyymi

        Aira hei. Taidat olla Cum Dump?

        Nuoret miehet vetävät hätäiset varvit, kuivaavat pilin verhoon ja lähtevät radalle katselemaan ikäisiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aira hei. Taidat olla Cum Dump?

        Nuoret miehet vetävät hätäiset varvit, kuivaavat pilin verhoon ja lähtevät radalle katselemaan ikäisiään.

        No ei ainakaan tämä minun ihana adonis herkku niin tee🤤 viihdytään paljonkin yhdessä


      • Anonyymi

        Tämä! Olen huomannut saman xD
        Aivan älyttömän villiä ja kiihkeää menoa 30v tyyppien kanssa


    • Anonyymi

      Ne haluaa banna sua, näytät syntiseltä naikkoselta.
      Olet kertakäyttötavaraa.

      • Anonyymi

        Kaikki miehet haluaa panna kiinnostavan näköisiä naisia. Se ei tarkoita että olisi kertakäyttötavaraa. Jos naisena miehet ei pyöri ympärillä on jotain vialla ja olisin naisena erittäin huolissani varsinkin nuorena naisena. Yleensä se on ulkonäkö ja vielä tarkennettuna paino. Se on fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki miehet haluaa panna kiinnostavan näköisiä naisia. Se ei tarkoita että olisi kertakäyttötavaraa. Jos naisena miehet ei pyöri ympärillä on jotain vialla ja olisin naisena erittäin huolissani varsinkin nuorena naisena. Yleensä se on ulkonäkö ja vielä tarkennettuna paino. Se on fakta.

        Ei todellakaan pidä paikkaansa. Ei kannata yleistää omaa toimintaansa koskemaan kaikkia. Itse tunnen useammankin miehen, jotka eivät pane läheskään kaikkia tarjolla olevia kiinnostavan, eivätkä des hyvännäköisiä naisia. Miehissäkin on sellaisia, joilla on muitakin kriteerejä sille ketä edes panevat.


    • Anonyymi

      Mutsinnussijoita varmaankin piisaa.

      t: Oidipuksesi

      • Anonyymi

        Se onkin näin,että nuoremmat miehet ei ole vielä katkeroituneet. Niillä on vara ihailla ja kehua. Vanhemmat, eräät katkerat,ei kaikki! , pelkää että kehuessaan naista se ylpistyy ja lähtee kävelemään. Siksi pitää mollata ja lytätä ja näin mukamas näyttää kaapinpaikka. Siinä menevät metsään niin että rytinä käy. Vain ja ainostaan naista arvostamalla,saa naisen pidettyä. Nämä katkerat jätetyt on syystä jätettyjä mutta syyttä katkeria. Eivät osanneet arvostaa sitä mitä omistivat. Nyt on turha itsesäälissä rypeä ja sylkeä naisten silmille omaa katkeruuttaan. 💩


    • Anonyymi

      Kyllä se niin on, että nuorena se pillu on aina mielessä. Vanhemmalla iällä tulee muutakin sisältöä elämään.

      Joku hapan vanha ämmä ei todellakaan kiinnosta. Vaihdevuodet saattavat alkaa hyvinkin aikaisin naisilla ja sitä oikuttelua ja rikuseeraamista ei sitte kattele enää pirukaan.

      Taidan ryhtyä sugar daddyksi. On ollu kysyntää viime aikoina.

      • Anonyymi

        Tuossa olisi yksikin jätetty vanhempi mies tyrkyllä.sanoo että tahtoo parisuhteen. Olisi omaisuutta ja vaikka mitä,mutta minä en lämpene. Se katseella mittailu ei vakuuta. En ala kenenkään muijaksi siksi että heeboa sattuu ulkonäkö miellyttämään. Katkeruus eksään näkyy valovuosien päähän. Ei kiitos,pitäköön tunkkinsa💩


    • Anonyymi

      Helppo heittää rojut torveen kun ei tapa nallia enää.

    • Anonyymi

      Joo viesti poistui. Niin tietty. Noo muotoillaan näin että on miljoonilla pienillä kiva kylpeä kämmenellä. Onmea.💩

      • Anonyymi

        Mietippäs tätä kun seuraavan kerran laukeet😄💩


    • Anonyymi

      Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos@

    • Anonyymi

      Elämä on, nauttikaa kukin tavallaan ja tavoillaan, yksin tai yhdessä. Eläkää elämää se pitää virkeänä ja tressin vähemmällä,tai jopa poissa.

    • Anonyymi

      Minä pääsin rakastelemaan eka kerran nuorukaisena noin 50 vuotiaan naisen kanssa. Laukesin ainakin 8 kertaa sen yön aikana. Hän kehui minua ja minä häntä. Kaiken sai töräyttää paljaalla sisälle...Ahh niitä aikoja.

    • Anonyymi

      No mulla oli jo 15vuotta nuorempia miehiä. Pillua ne vaa haluaa.

    • Anonyymi

      Ei niistä tulevaisuutta saa. Panoa ne etsii milffeistä.

      • Anonyymi

        No miks helvetis pitäs alkaa kotia leikkimään sellasen kaa? Huh huh.. kun se on hoitanu hommansa ni saa mennäkkin


    • Anonyymi

      Itsestä välittäneet, terveellisissä mitoissa olevat, ei raajalliselta jauhosäkiltä näyttävät ikäisesi, ovat harvassa nykyään, eritoten naisissa. Kun siltä näyttää jo valtaosaltaan nuoretkin, varsinkin naiset tänä päivänä. Ylipaino aiheuttaa valtavasti terveysriskejä, ja itsehankituissa terveysriskeissä ei ole mitään fiksua ja puolusteltavaa. Äärimmäisen arvokasta, jos näkee kesiki ikäisen naisen bikini kunnossa. Kun sitä ei saa millään summalla rahaa.

      • Anonyymi

        Mikä sitten on kenellekin bikinikunto. Mutta rajansa kaikella. Ikuisen nuoruuden ihannointi ja epätoivoinen yritys pysyä hoikkana ei mielestäni ole järkevää eikä monelle mahdollistakaan. Hormonaaliset tekijät vaihdevuosissa ja niiden jälkeen vaikuttaa herkästi, muut krempat ja sairaudet, monesti työelämässä ollaan vaativassa vaiheessa eikä aikaa ole niin paljoa oman navan tuijotteluun. Kyllä mä korostaisin armeliaisuutta. Ollaan tyytyväisiä niihin omiin hyviin puoliin, ulkoillaan ja liikutaan, tehdään kivoja juttuja ja yritetään nauttia elämästä, se pääkopan huoltaminen on yhtä tärkeää kuin punttien nostaminen.


      • Anonyymi

        En tule ikinä pukemaan päälleni bikineitä, joten en katso bikinikunnon olevan itselleni lainkaan tarpeellinen.


    • Anonyymi

      Itse olen viisikymppinen itsestäni huolta pitänyt nainen. Liikun paljon, syön terveellisesti, olen mieleltäni aktiivinen, samat vaatteet mahtuvat päälle kuin parikymppisenäkin. En koe mitään tarvetta hengailla nuorempien miesten kanssa.

      • Anonyymi

        Niillä on niin yksipuoliset ja tylsät jututkin 👍


    • Anonyymi

      Niinhän se asia on , että ns "laihuutta /hoikkuutta ihannoidaan , mutta hieman pyöreämmät,joilla on pehmeyttä, saavat monen miehen ,nuoremmankin hyrräämään. ja ikä ei ole este sille, se on ihmeasia,mutta totta ! Sen huomaa jokapuolella liikkuessaan ja menopaikoissakin. Onhan hieman pehmeämmät montakertaa naisellisempia,kuin hoikat / laihat, mut kaikki eivät edes itesekään saa aina mitään si9lle asialle,vaik haluisivatkin .

    • Anonyymi

      Seksin hallinta
      Pitkät johdot on yhtäkyin autot Kärsämäki karussa, mönkijä jne, bot Vallassa.
      Kireät siimat ajoit 2023

    • Anonyymi

      Espooseen on joukkomuutto päällä.

      • Anonyymi

        Alkuperäinen ketjun aloittaja: Miten joukkomuutto Espooseen liittyy täjän kirjoitteluu ?


    • Anonyymi

      Vanhalla on hyvä harjoitella.

      • Anonyymi

        Alkuperäinen viestketjun aloittaja: Tuossakin on asian yksi ytimistä. En halua alkaa ainakaan itse opetusmestariksi, vaan toivon mieheltä kokemusta ja varmoja otteita 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäinen viestketjun aloittaja: Tuossakin on asian yksi ytimistä. En halua alkaa ainakaan itse opetusmestariksi, vaan toivon mieheltä kokemusta ja varmoja otteita 😊

        Kokeneet ja varmat otteet ovat yleensä sysipaskoja seksissä, mutta kuka mistäkin tykkää.


    • Anonyymi

      Kyllä täytyy olla nuoren miehen päässä vikaa jos mummot kelpaa. Ilmeisesti oman ikäisistä tullut niin ylimielisiä ja nirsoja että täytyy tyytyä vähempään.

      • Anonyymi

        Millä kriteerillä vanhempi ihminen on sinulle alempiarvoinen. Vanhempi nainen osaa ymmärtää nuorta miestä ja ei kilahda joka jutusta vaan pyrkii rauhanomaiseen yhteyteen ja keskusteluun


    • Anonyymi

      No heh. Pitää naikkosenn olla 20-30 vuotta vanhempi, kuin oma äitinsä. siin o yritystä,Vähän sama kun naisi omaa mummoonsa, no makusa kullakii.

    • Olen ehkä kiertoradallasi ja jatkan olemaan saatavilla joskus sinun mielikuvitukseen. Olen valmis enemmän olla havahduttavissa

    • Anonyymi

      Olen mustasukkainen

    • Aloittaisin juuri sinusta, kun se ob yksinkertainen alku. Että ei olisi pitkää mietiskelyä ristiriidoista ja sosiaalisesta paineista kuemurtelua/hidasta välttelyä laitan luonnehdintaa yksinkertaisesti : tasapainoa valmis antamaan tahallaan.

    • Anonyymi

      Ainakin kannattaa vältellä nuorempaan mieheen ihastumista kaikin keinoin.

    • Anonyymi

      Kerran tapasin 57 v naisen joka oli kiinteä ja ikäistään nuoremman näköinen. Olisin luullut kymmentä vuotta nuoremmaksi. Ihmettelin kun hän sanoi olleensa neljä vuotta ilman miestä ja sillä kropalla. Hän oli ujon sorttinen. Pääsin sänkyyn, mutta siinä jotain kuukausi meni. Aivan uskomaton pantava kun viimein lähti kone käyntiin ja paljaalla sain vetää. Hän sanoi että olisi ottanut aluksi käisensä miehen, mutta kun ne ovat pönöttyneitä setämiehiä.suurimmaksi osaksi. Sanoi kyllä ymmärtävänsä miksi nuoremmat lähestyvät häntä ja päätti viimein antaa periksi.

      • Anonyymi

        Suurin osa tuon ikäisistä miehistä on pöhöttyneitä setämiehiä. Sitten on niitä OK kunnossa olevia, jotka suoraan katsovat paljon nuorempia naisia. No mikä ettei, se etuoikeus sallittakoon meille jotka olemme pitäneet hyvää huolta terveydestämme. Olen hyvässä kunnossa oleva 50+ nainen ja saan helpommin 15 vuotta nuoremman hyvännäköisen miehen kun oman ikäisen hyvännäköisen miehen. Näitä nuorempia on vaan paljon ikäluokassa, kun taas oman ikäisiä vähän. Rankat elämäntavat raihnaistavat miehet.

        Molemmissa ikä tapauksissa tarkoitan seksiä ja läheisyyttä enkä parisuhdetta. Ennemmin otan nuoremman, koska heidän kanssaan kevyt tapailu sujuu luontevasti ilman parisuhde ajatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa tuon ikäisistä miehistä on pöhöttyneitä setämiehiä. Sitten on niitä OK kunnossa olevia, jotka suoraan katsovat paljon nuorempia naisia. No mikä ettei, se etuoikeus sallittakoon meille jotka olemme pitäneet hyvää huolta terveydestämme. Olen hyvässä kunnossa oleva 50 nainen ja saan helpommin 15 vuotta nuoremman hyvännäköisen miehen kun oman ikäisen hyvännäköisen miehen. Näitä nuorempia on vaan paljon ikäluokassa, kun taas oman ikäisiä vähän. Rankat elämäntavat raihnaistavat miehet.

        Molemmissa ikä tapauksissa tarkoitan seksiä ja läheisyyttä enkä parisuhdetta. Ennemmin otan nuoremman, koska heidän kanssaan kevyt tapailu sujuu luontevasti ilman parisuhde ajatusta.

        Saat ja saat mitä saat, höpö höpön.... ei ne nuoremmat, ainakaan hyvännäköiset sinun kanssa halua parisuhdetta.


    • Anonyymi

      Minä olen 86v uhkea nainen ja olen poistanut kaikki nettisovellukset kun niistä pukkaa satoja treffiviestejä päivässä. Ostoskeskusessa monet 18-37 vuotiaat miehet tekevät tykö, joka päivä valitsen heistä yhden tai kaksi iltaa ja yötä viettämään kanssani.

    • Anonyymi

      Minkähän takia tämäkin asiallinen juttu on pitänyt täyttää epäkohteliaasti. Olen myös kohta 50:n ja vielä varattu nainen. Ja kyllä minullakin on harmaita jo, mutta olen vielä värjännyt hiukset. Näytän ikäistäni nuoremmalta koska huolehdin itsestäni. Ja kyllä, minua kiinnostaa itseäni nuoremmat miehet ja heitä minä. En kuitenkaan varattuna etsi oman ikäistäni seuraa, sitä saa kotona.

      • Anonyymi

        Juuri näin👍

        -sivustaseuraaja


    • Anonyymi

      hohhoijaa..... sitten mä putosin lattialle, heräsin unesta ja päästin kissan ulos.

      t. aloittaja

    • Anonyymi

      Jaa itselleni tulee mieleen että helpon seksin perässä ovat tai rahan.

    • Anonyymi

      Haluavat harjoitella kanssasi seksiä, jotain normista poikkeavaa. Ja yleensä kun vain seksimielessä ajattelevat, niin olet heille vain harjoitusnukke.

      Tällanen ajatus nousi.

    • Anonyymi

      Olen +40v hyvä kroppainen ja itsevarma nainen. Minusta ovat eniten kiinnostuneita n.30v tyypit. Aivan uskomattoman upeita tyyppejä monet joiden kanssa olen jutellut. En tosin etsi seksiseuraa joten moni jää tanssilattialle nuolemaan näppejään.

    • Anonyymi

      Eiköhän tuossa ole pitkälti samoja juttuja, kuin mikso osa nuorista naisista tykästyy vanhempiin miehiin. Rauhallisuutta, vakautta, ei niin lennellä jokaisen tuulen perässä, parempi taloudellinen asema ja sosiaalinrnkin asema, kokemusta ja sen perusteella moni ajattelee, että seksikin voisi olla parempaa jne. Eivät nuoret miehet todellisuudessa niin hirveästi nuorista naisista ajattelultaan eroa. Kyllä heistäkin monille vakaa talous ja elämä kelpaa, eikä mikään noista muista motiiveista automaattisesti estä etteikö toiseen voi aidostikin tykästyä. Minusta siinä, että näkee toisessa muitakin positiivisia puolia, ole mitenkään vain negatiivinen asia. Kyllähän "oikeasti" toisiaan rakastavatkin pyrkivät yleensä sitä elämäänsä ja talouttaan yhdessä rakentamaan. Eikä sitä kukaan yleensä pahalla katso, vaikka se rakentaminen perustuisikin pitkälti vain toisen työhön ja toinen tukee sitä.

    • Anonyymi

      Iäkkäämpi nainen osaa temput

      • Anonyymi

        Kärrynpyöriä? Vai taikooko hatusta kanin:D


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe