Kyl pitäs miesten saada puristella tuolla ulkona, kun naisia tulee vastaan, niin naiset vois antaa miesten puristella pohkeita, kun tulis hyvä mieli ja pitistäisi tällaista yksinäistä elämää.
Mentäs hupsis keikkkaa ojanpyörtänöä pohkeista kiinni pitäen ja loppuasentoja olis nainen miehen päällä ja kuulusi iloinen rallattava kikatus, et täähän on siistiä ja mahtavaa, tätä täytyy saada lisää.
Lähdettäisiin eteenpäin ja aina, kun uusi nainen tulee, niin pohkeisiin kiinni, kuin sika limppuun ja taas mentäisiin ojanpyörtänöllä hupsista keikkaa ja päädyttäisiin nainen miehen päälle.
Pohkeita puristella
35
828
Vastaukset
Tää oli hauska🤣🤣🤣
Kuulostaa vähän vesikauhuiselle. 🤔
Mahtava kommentti 😂 Vaikka ei sillä, nyt tulisi kyllä pohjehieronta tarpeeseen, kun onnistuin porrastreeneillä jumittamaan ne. Eli liian vähän treeniä 😬
Aletheias kirjoitti:
Mahtava kommentti 😂 Vaikka ei sillä, nyt tulisi kyllä pohjehieronta tarpeeseen, kun onnistuin porrastreeneillä jumittamaan ne. Eli liian vähän treeniä 😬
Pohkeiden hierontaan pitäisi kehittää joku mankeli millä möyhentää lihakset vetreiksi. 😛
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Pohkeiden hierontaan pitäisi kehittää joku mankeli millä möyhentää lihakset vetreiksi. 😛
Joo, mä olen monet kerrat miettinyt, että miksi pohkeiden hierontaan ei ole kunnon laitetta.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mä olen monet kerrat miettinyt, että miksi pohkeiden hierontaan ei ole kunnon laitetta.
Sais olla jalkateriinkin. Huh huh, tuli juostua äsken. Naapurin kissa väijy metsämyyrää, isäntä huomas että nyt katti kyttää jotain mikä hyppäs sen edestä. Luuli sammakoksi ja totes, ettethän sä kyllä syö sitä sammakkoa ja juoksi sukkasillaan ulos. Minä perässä. Sellanen 4 cm metsämyyrä juniori.
Nahkahanskat kädessä kannoin käsikupissa sen metsään ja isäntä jahtas kissaa. 😂
Tulihan tehtyä iltalenkki myyrän takia.Huitale kirjoitti:
Sais olla jalkateriinkin. Huh huh, tuli juostua äsken. Naapurin kissa väijy metsämyyrää, isäntä huomas että nyt katti kyttää jotain mikä hyppäs sen edestä. Luuli sammakoksi ja totes, ettethän sä kyllä syö sitä sammakkoa ja juoksi sukkasillaan ulos. Minä perässä. Sellanen 4 cm metsämyyrä juniori.
Tulihan tehtyä iltalenkki myyrän takia.Vaan oli se nätti pieni ruskea killisilmä. ❤️
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Tulihan tehtyä iltalenkki myyrän takia.Mä olen kerran pelastanut metsähiiren kissan kynsistä. Söpöjähän ne on penteleet, kun vaan pysyvät poissa sisätiloista. Mua oikeasti raivostuttaa ihmiset, jotka pitävät kattejaan irti. Tekis mieli loukuttaa jokainen irtokatti ja viedä eläinsuojaan. Sieltä lunastelkoon elikoitaan ulos. No juu, onhan noille paikkansakin, joissa on ihan ok, että ovat irti ... navettakissat jne. Maatilojen katit, jotka pitävät jyrsijät poissa viljasta. Vaan ei ne missään muualla vapaina kulkemaan kuulu, kettujen syöteiksi ja autojen alle jäämään.
Pääsinpähän valittamaan. 🤣
Vaan juu, mä tarvisin laitteen kantapäiden hierontaan. Ne kipeytyy silleen vähän ehkä oudostikin sivuista, silleen ikäänkuin kantapään ympäriltä. Liittyy kai jotenkin kantakalvoon ja mitä ilmeisimmin siihen, että oon telonu nilkkani noin tuhat kertaa elämäni aikana. Joku kuppi, jonka vois laittaa kantapäähän ja sitten siinä reunassa olis joku rulla tai muu hierova osa. Anonyymi kirjoitti:
Mä olen kerran pelastanut metsähiiren kissan kynsistä. Söpöjähän ne on penteleet, kun vaan pysyvät poissa sisätiloista. Mua oikeasti raivostuttaa ihmiset, jotka pitävät kattejaan irti. Tekis mieli loukuttaa jokainen irtokatti ja viedä eläinsuojaan. Sieltä lunastelkoon elikoitaan ulos. No juu, onhan noille paikkansakin, joissa on ihan ok, että ovat irti ... navettakissat jne. Maatilojen katit, jotka pitävät jyrsijät poissa viljasta. Vaan ei ne missään muualla vapaina kulkemaan kuulu, kettujen syöteiksi ja autojen alle jäämään.
Pääsinpähän valittamaan. 🤣
Vaan juu, mä tarvisin laitteen kantapäiden hierontaan. Ne kipeytyy silleen vähän ehkä oudostikin sivuista, silleen ikäänkuin kantapään ympäriltä. Liittyy kai jotenkin kantakalvoon ja mitä ilmeisimmin siihen, että oon telonu nilkkani noin tuhat kertaa elämäni aikana. Joku kuppi, jonka vois laittaa kantapäähän ja sitten siinä reunassa olis joku rulla tai muu hierova osa.On noi kissat ärsyttäviä vapaana. Tääkin on asutusaluetta, ihan vapaana juoksuttaa kahta kissaa naapurit. Eikä oo navettaa likikään tässä. Yks kesä näin, kun sai oravan kiinni ja läksin katsomaan mihin se lähti oravan kanssa. Oli purru oravalta pään poikki ja sen poikaset pyöri siinä emon ympärillä maassa.
Ai että otti aivoon. Isäntä sano jo, että loukuttaa noi kissat ja vie eläinlöytötaloon. Maksakoon sinne kissansa haut.
Noikin käy meidän kasvilaatikossa paskalla. Oon suojannu ne verkolla sen takia, ettei kissat mee sinne.
Mulla on kanssa kalvot ärtyneet, on plantaarifaskiitti oireita välillä pidempäänkin. Piikkipalloa pyörittelen lattiaa vasten välillä, ihan kun auttais.Huitale kirjoitti:
On noi kissat ärsyttäviä vapaana. Tääkin on asutusaluetta, ihan vapaana juoksuttaa kahta kissaa naapurit. Eikä oo navettaa likikään tässä. Yks kesä näin, kun sai oravan kiinni ja läksin katsomaan mihin se lähti oravan kanssa. Oli purru oravalta pään poikki ja sen poikaset pyöri siinä emon ympärillä maassa.
Ai että otti aivoon. Isäntä sano jo, että loukuttaa noi kissat ja vie eläinlöytötaloon. Maksakoon sinne kissansa haut.
Noikin käy meidän kasvilaatikossa paskalla. Oon suojannu ne verkolla sen takia, ettei kissat mee sinne.
Mulla on kanssa kalvot ärtyneet, on plantaarifaskiitti oireita välillä pidempäänkin. Piikkipalloa pyörittelen lattiaa vasten välillä, ihan kun auttais.Vaihda parempiin kenkiin, tai hanki sellaiset joustavat geelipohjalliset.
buddy-love kirjoitti:
Vaihda parempiin kenkiin, tai hanki sellaiset joustavat geelipohjalliset.
On kyllä jo geelipohjalliset. 👍
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
On noi kissat ärsyttäviä vapaana. Tääkin on asutusaluetta, ihan vapaana juoksuttaa kahta kissaa naapurit. Eikä oo navettaa likikään tässä. Yks kesä näin, kun sai oravan kiinni ja läksin katsomaan mihin se lähti oravan kanssa. Oli purru oravalta pään poikki ja sen poikaset pyöri siinä emon ympärillä maassa.
Mulla on kanssa kalvot ärtyneet, on plantaarifaskiitti oireita välillä pidempäänkin. Piikkipalloa pyörittelen lattiaa vasten välillä, ihan kun auttais.Jep, ei noi kissat kuulu yhtään sen enempää vapaina mellastamaan kuin koiratkaan. Hyviä elikoita oikeissa paikoissa, mutta täysiä tihulaisia muuten.
Mulla noi ei regoi hyvin noihin plantaarifaskiitin hoitotapoihin. Meneevät vain pirut vielä kipeammiksi. Anonyymi kirjoitti:
Jep, ei noi kissat kuulu yhtään sen enempää vapaina mellastamaan kuin koiratkaan. Hyviä elikoita oikeissa paikoissa, mutta täysiä tihulaisia muuten.
Mulla noi ei regoi hyvin noihin plantaarifaskiitin hoitotapoihin. Meneevät vain pirut vielä kipeammiksi.Samaa mieltä. 👍
Mulla auttoi akupunktio, sattui niin perkuleesti kun tuikkas sen akuneulan kantapäähän, tuntui kuin ois grillattu elävältä hetken aikaa. Mutta sitten se kipu suli pois ja monta vuotta oli ok.
Mulla on liian pehmeä rakenne jalkapöydässä, kaareva kunnes seison jalkaterän päällä. Hypermobiliteetti vaikuttaa rakenteeseenkin.Huitale kirjoitti:
On kyllä jo geelipohjalliset. 👍
Sitten eri kengät (ja ehkä painoa pois jos sitä on kertynyt)
Huitale kirjoitti:
Joku sopivan hellä, mutta tehokas mankeli olisi mahtava, sillä tällä hetkellä pohkeet ovat niin jumissa, että pelkkä koskeminen sattuu 😄 Kuulemma sillä lähtee millä on tullutkin, joten ei muuta kuin uudelleen portaisiin 🙈
buddy-love kirjoitti:
Sitten eri kengät (ja ehkä painoa pois jos sitä on kertynyt)
Mulla on nykyään paljasjalkakengät ja toisena tennarit. Pihalla kävelen paljain jaloin. Painoa oon pudottanut 96 kilosta nyt jo 82 kiloon hitaasti, mutta varmasti. Vielä 75 kg tavoite. Sen pienemmäksi en varmaan pääse enää. On keho vähän muuttunut sitten nuoruuden. Ja tikku en halua olla.
Ei ole ollu aikoihin jalkakipuakaan.Aletheias kirjoitti:
Joku sopivan hellä, mutta tehokas mankeli olisi mahtava, sillä tällä hetkellä pohkeet ovat niin jumissa, että pelkkä koskeminen sattuu 😄 Kuulemma sillä lähtee millä on tullutkin, joten ei muuta kuin uudelleen portaisiin 🙈
Nojoo, liikunnasta tullu kipu on nk. hyvää kipua yleensä. Se lähtee pois kun lihasta käyttää taas. Vauriokipu, hermokipu on taasen karseeta.
Pari vaahtomuovi pötkylää, pohje väliin ja rullaa joku niitä kevyesti. 😊Huitale kirjoitti:
Nojoo, liikunnasta tullu kipu on nk. hyvää kipua yleensä. Se lähtee pois kun lihasta käyttää taas. Vauriokipu, hermokipu on taasen karseeta.
Pari vaahtomuovi pötkylää, pohje väliin ja rullaa joku niitä kevyesti. 😊Kyllä, treenikipu on hyvää kipua 😊 Se menee ohi, hermokipu tms on aivan toisen luokan kipua. Treenikipu ei tavallaan edes ole "oikeaa" kipua, enemmänkin hetkellistä epämukavuuttta, johon auttaa yleensä kipulääke, lepo, hieronta, lämmin suihku, kevyt liikunta tms.
Minulla kyllä on vaahtorulla, saisikohan sillä rullailtua hieman auki.. 🤔- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, ei noi kissat kuulu yhtään sen enempää vapaina mellastamaan kuin koiratkaan. Hyviä elikoita oikeissa paikoissa, mutta täysiä tihulaisia muuten.
Mulla noi ei regoi hyvin noihin plantaarifaskiitin hoitotapoihin. Meneevät vain pirut vielä kipeammiksi.Rocksit on hyvät kun heittää huvin!
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Mulla on nykyään paljasjalkakengät ja toisena tennarit. Pihalla kävelen paljain jaloin. Painoa oon pudottanut 96 kilosta nyt jo 82 kiloon hitaasti, mutta varmasti. Vielä 75 kg tavoite. Sen pienemmäksi en varmaan pääse enää. On keho vähän muuttunut sitten nuoruuden. Ja tikku en halua olla.
Ei ole ollu aikoihin jalkakipuakaan.Säännöllinen kävely on todella hyvä painonpudotus tapa. Puolessa vuodessa minulta tippui 10 kg.
Anonyymi kirjoitti:
Säännöllinen kävely on todella hyvä painonpudotus tapa. Puolessa vuodessa minulta tippui 10 kg.
Juu on. Minulla on nyt elopainoa 78kg. Ihan hyvin 2 vuodessa pudonnut ja hitaasti, sillä haluan pysyviä tuloksia. On pitänyt opetella syömään järkevästi, jotta homma pysyy.
96 kiloa - 78 kg = ihan jees.
3 kg vielä ja olen tavoitppainossani.Huitale kirjoitti:
Juu on. Minulla on nyt elopainoa 78kg. Ihan hyvin 2 vuodessa pudonnut ja hitaasti, sillä haluan pysyviä tuloksia. On pitänyt opetella syömään järkevästi, jotta homma pysyy.
96 kiloa - 78 kg = ihan jees.
3 kg vielä ja olen tavoitppainossani.Pahinta on ollut nopeat pudotuiset ja jojoilu, mikä on sitten tullut korkojen kera takaisin kiloina. Mulla toimii pitkän aikavälin tottuminen. Nopeasti menetän mielenkiintoni pikakuureilla.
Huitale kirjoitti:
Pahinta on ollut nopeat pudotuiset ja jojoilu, mikä on sitten tullut korkojen kera takaisin kiloina. Mulla toimii pitkän aikavälin tottuminen. Nopeasti menetän mielenkiintoni pikakuureilla.
Vaan vaatteissa tulee kalliiksi. On pitänyt ostaa M ja L koon vaatteita. L jo sekin t-paitana roikkuu päällä. Ja housuissa pitää kiristää vyötärönarut tiukalle. 😄
- Anonyymi
Suomalaiset naiset on melko reiteviä ja perseviä, on pohkeita mitä puristella:
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000009637656.html
-harmiseikirj-- Anonyymi
Miten reidet ja perseet pohkeisiin liittyy. En nähnyt noissa kuvissa oikein muhkupohkeilla varustettua yksilöä. Aika tavallisia ja jopa hoikanpuoleisia pohkeita.
Nyt en kyllä ihan tästä mielikuvasta saanut kiinni.. - Juhannuksena mun pohkeeseen puri paarma. 😪
- Anonyymi
Juu en minäkään. En kyennyt saamaan kiinni miten siinä oli tarkoutus pyöriä. Oma refleksini olisi luultavasti potkaista, jos joku kävis jalkaan kiinni ja huutaa, että mitä prkelettä luulet tekeväs. Saattais siinä tieten joku pyöriä sinne ojan puolelle ja sittne pitäis soittaa ambulanssia.
Anonyymi kirjoitti:
Juu en minäkään. En kyennyt saamaan kiinni miten siinä oli tarkoutus pyöriä. Oma refleksini olisi luultavasti potkaista, jos joku kävis jalkaan kiinni ja huutaa, että mitä prkelettä luulet tekeväs. Saattais siinä tieten joku pyöriä sinne ojan puolelle ja sittne pitäis soittaa ambulanssia.
Hiukan sama kävi mielessä, että potkaisu voisi olla normaali refleksi tuossa kohtaa 🤔
- Anonyymi
Mä olisin suudellut sun pohjetta juhannuksena, en purrut, kuten paarma.
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Hiukan sama kävi mielessä, että potkaisu voisi olla normaali refleksi tuossa kohtaa 🤔
Mut jos mies tarttuis kaksin käsin painijaotteeella naisen pohkeeseen kiinni, eikä irroittais otettaan, vaikka nainen kuinka korottaisi ääntään, vaan mies karjusi, kuinka ihana on naisen pohje, että pakko pitää kiinni, koska kohta on taas talvi ja pohkeet poissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut jos mies tarttuis kaksin käsin painijaotteeella naisen pohkeeseen kiinni, eikä irroittais otettaan, vaikka nainen kuinka korottaisi ääntään, vaan mies karjusi, kuinka ihana on naisen pohje, että pakko pitää kiinni, koska kohta on taas talvi ja pohkeet poissa.
Potkaisisin sillä toisella jalalla miestä leukaan.
- Anonyymi
Nuorena ajoin paljon pyörällä. Jotkut miehet tulivat festareilla kyselemään kuinka mulla on niin treenatut pohkeet. Ihme pervoja.
- Anonyymi
Joillain golf-naisilla on suuret jalat verrattuna vartaloon muuten, tosi pienet tiszit ja jättikokoiset jalat, koska joutuvat kävelemään paljon.
- Anonyymi
niin on golf-tytöillä isot jalat aina... mutta kun yritin selittää tytöillekin että miksi en halua selittää jotain sellaisia nukkumisjuttuja miten voisi tehdä... vähän kuin oman mielenhallinnan juttuja, yrititin selittää joku tyttö ei jos ei ymmärtänyt että: tuollaisesta voi olla enemmän haittaa itsellesi kuin käyttää sitten tuollaisia tekniikoita, tuon takia en enää kerro mitään koska rakkaille tytöille voi olla enemmän haittaa tietää..
- Anonyymi
tuollainen on kyllä ristiriitaista vähän omassa mielessäni kun tekisi mieli auttaa tyttöjä jotenkin mutta järki sanoo ei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981176
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 54843
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22673- 40668
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632