Perhekuntakasteen kieltäminen

Anonyymi-ap

Apostolisen ajan PERHEKUNTAKASTE

Apostolien TEOT 16:15
"Ja kun hänet ja hänen perhekuntansa oli kastettu"

Perhenkuntakasteita suoritettiin Apostolisena aikana Pyhän Hengen vuodatuksen jälkeen.

9

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Adventismissa on Pyhä Henki korvattu väärän profeetan hengellä ja jenkki-jeesuksella.
      Sapatti on adventisteille tärkeämpi kuin kaste ?

      • Anonyymi

        Valheesi ei meitä hetkauta.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­­N­­y­­m­f­­o­­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Sunnuntai on keksitty pyhäksi.
      Arvostettu Piispa Eero Huovinen kirjoitti Ilta-Sanomissa 5.11.1999 Vapaa sana seuraavasti: Vuoden 1973 ALUSTA virallinen maallinen viikkokalenterimme on alkanut maanantaista. Vielä 1970-luvun alussa viikkomme alkoi sunnuntaista. Kristityt olivat jo varhain KEKSINEET tehdä sapatin jälkeisestä päivästä varsinaisen juhlapäivän, vaikka yleinen lepopäivä siitä tuli vasta 300-luvulla.

      Sapatin merkitystä ei voi sivuuttaa.

    • Anonyymi

      Aloittaja ei näköjään tiedä, mikä se perhekunta ensimmäisellä vuosisadalla oli. Siihen eivät pienet lapset kuuluneet.

      • Anonyymi

        Ja jos joku ei usko, niin tässä todiste.

        ἡ τοῦ Ἐπιτρόπου σὺν ὅλῳ τῷ οἴκῳ αὐτῆς καὶ τῶν τέκνων = Epitropoksen leski yhdessä perhekuntansa ja lastensa kanssa .... (IPol 8:2)

        Kreikkalaisessa kirjallisuudessa, myös Raamatussa, lapset ja perhekunta olivat eri asia. Tuosta lainauksesta sen näkee hyvin. Lapset täytyi mainita erikseen, koska perhekunta ei sisällä lapsia.


    • Anonyymi

      Miksi haluat kieltää Raamatun ajan perhekonseptiin liittyvän perhekuntakohtaisen kastamisen?

      • Anonyymi

        Alaikäisten lasten kastaminen "Kristuksen m o r s i a m e k s i " = hengellistä PEDOFILIAA.

        Sitten on näitä "Jeesuksen sijaisia", joille ei riitä pelkkä hengellinen pedofilia, vaan pitää päästä itse ensin sijaistamaan ihan konkreettisestikin Herraansa.

        https://yle.fi/a/3-5844905

        Voi pieniä "Kristuksen morsiamia", jotka joutuvat kristityn nimellä kulkevien SUSIEN saaliiksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alaikäisten lasten kastaminen "Kristuksen m o r s i a m e k s i " = hengellistä PEDOFILIAA.

        Sitten on näitä "Jeesuksen sijaisia", joille ei riitä pelkkä hengellinen pedofilia, vaan pitää päästä itse ensin sijaistamaan ihan konkreettisestikin Herraansa.

        https://yle.fi/a/3-5844905

        Voi pieniä "Kristuksen morsiamia", jotka joutuvat kristityn nimellä kulkevien SUSIEN saaliiksi!

        Juu Kristuksen morsian.
        Bi-seksuaalisuuden ihannointia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe