Muistaako kukaan kun oli puupenkit junissa

Anonyymi-ap

Pieksämäki Kuopio Kurkimäki väliä matkustelin 90luvulla. Oli puupenkit joissain junissa. Olisi mukava jutella nostalgisia.

15

470

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Herää jo ja halooo

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

❤️ ­N­y­m­f­o­­­m­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18074670o

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tarkoitatko 60-luvulla?

• Anonyymi

1991 oli.

• Anonyymi

1991 saattoi vaunussa seinät olla puuta mutta ei kyllä enää penkit.

• Anonyymi

Lähijunissa on ollut joskus vieläkin.

• Anonyymi

Kiitos naurattamisesta🤣🤣

• Anonyymi

Itse ,muistan kun laivat oli puuta ja kyrvät NAHKAA..nykysin laivat ovat rautaa ja KYRVÄT kumia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ,muistan kun laivat oli puuta ja kyrvät NAHKAA..nykysin laivat ovat rautaa ja KYRVÄT kumia...

Autolla hirven metsästys lisääntyy räjähdysmäisesti nykyisestä. Nykyisinkin on paljon joissakin seuroissa.

Niinimäen tuulipuisto runsaine tieverkostoineen tulee helpottamaan tulevaisuudessa metsästäjien operoimista alueella.

Aluetta halkovat tiet ja Lahnasen suuntaan kulkeva siirtolinja tarjoavat hyviä passipaikkoja esimerkiksi hirvenmetsästäjille.

– Kun tiestöä on enemmän, voidaan passitukset levittää nopeammin. Tiet nopeuttavat myös koiran kiinniottoon tarvittavaa liikkumista, Pieksämäen riistanhoitoyhdistyksen toiminnanohjaaja Ilkka Kinnunen sanoo.

Samalla tavalla tuulipuiston tiet

• Anonyymi

Ennen nuoret miehet oli töissä,nykyään sossupummeja.

• Anonyymi

Pummisossuja on koko ukko lauma ..MUTTA runkut elkää tuijottako.

• Anonyymi

ja oli sellanen verkolla varustettu hattuhylly.istuskeli siellä pikkupoikana.oli myös taulu,spotta ej kolv.älä sylje lattialle.kyllähän siinä perse puutui kun matkusti hesasta rovaniemelle.välillä rupesi voipaperit rapisemaan kun kaivettiin eväsleivät esille.oli tunnelmaa.

• Anonyymi

Mekin mentiin siitä kunnantaloon asumaan
      vuoden päästä päästiin omaan mökkiin muuttamaan
      Kirje tuli isältä, "Mie pääsen pian siviiliin"
      tulikin ja kirkon viereen sankarhautaan siunattiin

Omaa peltotilkkuaan kun äiti äesti
      niin uuden elon alkamista kiurut säesti
      Mie istuin pienen veljen kanssa siinä pellon laidalla
      kerroin hälle kuinka kaunis oli kerran Karjala

• Anonyymi

On niin haikea tuo evakonlaulu, kohta sitä saatetaan taas mennä.. Venäjähän ei sotaa häviä ja lännellä ei ole sellaista mahdollisuutta olemassakaan että Venäjän annettaisiin voittaa. 1+1 =ydinsota, miljoonia ihmisiä kuolee, ehkä sinä ja minäkin.. Historia toistaa itseään, niin se on aina toistanut vaikka kukaan ei hetki sitten uskonut että tämän laajuinen sota voi alkaa Euroopassa 2000 luvulla..

• Anonyymi

Näin se on. Varautunut olen ,teltta, kamiina ym on.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109