Anaali/eturauhasorgasmi

Anonyymi-ap

Olen opetellut saamaan orgasmin pepun eli eturauhasen kautta.
Se on ihan toisenlainen kuin mulkun kautta saatu; voimakkaampi ja vie ihan jalat veteläksi.

Ensimmäisen sellaisen sain hammasharjan sillä toisella päällä,mut on tuossa ollut pitkään jo sellainen ohut sauvakin siihen tarkoitukseen.
Sillä on tullut muutaman kerran kahdestikin yhteen menoon.
Ja sen päälle voi vielä vaikka runkata mulkun kautta toisen orgasmin.

Oikeastaan se orgasmi tulee vähän liiankin helposti sieltä eturauhasen kautta.
Jos runkkaan selälläni sauva anaalissa,niin se tuntuu hyvälle ja tulee kiusaus kääntyä polvilleen ja työnnellä/pyöritellä sitä sauvaa eturauhasta vasten; saan silloin melkein heti ja spermaa eturauhasnestettä tulee paljon.

Silloin jos mielentila on sopiva ja teen sellaista,niin ainahan minulle tulee fantasiana mieleen se,että mitäs jos siinä oliskin suht pienen kalun omaava mies kuka tyydyttäisi itsensä,naisi minua pitkään ja monta kertaa....
Samalla minä saisin semmosen hyvänolontunteen ilman,että teen sitä itse hankalassa asennosssa ja sen orgasminkin monta kertaa yhteen menoon.

En tykkää sinänsä miehistä,mutta se toisen miehen kalu kyllä kiihottaa ja ajatus peppuseksistä.
Se,että miltä se lämmin kalu ja terska tuntuisi tuolla minun tiukassa pepussa eturauhasta vasten ja muutenkin....
Tai voishan sen saman tehdä puolin ja toisin sormellakin.
En ole koskaan tehnyt sellaista,enä ole edes nähnyt ikinä toisen miehen seisovaa kalua,saati sitte koskenut sellaiseen.
Se koskeminen/toisen runkkaaminenkin on ainaki tähän asti ollut pelkkä fantasia ja seksisivuilta katsottujen videoiden tasolla.

Mieli tekis mieli mennä runkkaamaan ja sauvan kanssa sänkyyn,mut tässä ennen sinne menoa ja täältä seksijuttuja lukiessa tulee näköjään kaikenlaista mieleen.
Naisystävä lähti muutaman viikon lomalle sukulaisiin eli nyt olis aikaa kokeilla....

Jos löytyisi asiaan halukas,niin laita mailia.
[email protected]

P.S. Jos jännittää tai on seisokkiongelma,niin se ei haittaa.
Minulla on kaapissa omalla reseptillä haettua lääkettä siihen asiaan.

12

1119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä elelet?

      • Anonyymi

        ai se oli sun kämmppäkaveris juttu


    • Anonyymi

      Avaisin pikkuhiljaa pyllysi,paljon öljyä,sormella varoen kiusaisin,koukku sormella löytäisin eturauhasesi..hieroisin kyrpääsi,sormi yljytyssä pyllyssä tekisi rivoa,ja kyrvälle hyvää...

    • Anonyymi

      itellä nykyään iso vibra sauva käytössä välillä pysäytän liikkeen ja vibran pitkitän orkkua jatkan kohta nyt survon vibraa lujaa pohjaan annan olla kyllä lähtee upee lasti oispa aito pitkäkestoinen haluisin kokeilla

    • Anonyymi

      Jos jotakuta toista haitta asia,ni älkää välittäkö.
      Trolleja riittää.
      Tosin ihmetyttää,että mikä on semmonen ajatuksenjuoksu et miks pitää seurata viestiketjuja mitkä ei mahdu omaan ajatusmaailmaan ja käyttää aikaa asiaan?
      Muun tekemisen puute?

      Itse tunnen montakin ihan täyshomoa,ketkä eivät tykkää naisista ollenkaan.
      Mut ykskään niistä ei ole yrittänyt iskeä minua (ei onnaa) eikä minullakaan ole ollut mielenkiintoa sinne suuntaan.
      Ollaan me joskus baarissa "kiusattu" liian uteliaita tai asian väärin päätelleitä ihmisiä avovaimonkin läsnäollessa aikas monesti : )

      Mut nyt onkin kyse ainoastaan ja vaan siitä mitä kirjoitin yllä ja sanon.

      Jos on kaks sinänsä heteroa miestä,niin voishan sen kokeilla.
      Eli en tosiaankaan ole hakemassa asiaan mitään isokaluista lihaksikasta kuntosalipullistelijaa,vaan ihan päinvastoin.

      Itse olen -69 syntynyt ja vuosien mittaan on näköjään tullut painoakin lisää.
      Toinenki saa olla saman kokoinen tai vaikka enemmänkin.
      Netin seksivideoista olen huomannut,että monella isompikokoisella on semmonen asiaan sopivan kokoinen kalu.
      Ja muutenkin siltä kannalta kiihottavan näköinen mihin ehkä tekee mieli koskea ja sellainen mikä sopisi semmoseen "eturauhasen" kiihotukseen ja orgasmiin sitä kautta.
      Liian iso tai paksu ei käy,kun ei taida mahtua sisälle....

      Ajatus on muutenkin niin,että en todellakaan suostu asian suhteen mihinkään minuuttiseksiin,vaan niinpäin et jutellaan,tutustutaan ja se kaikki menee sitten ikäänkuin luonnostaan ja puolivahingossa.
      Ja vaikka toisinkinpäin.
      Ehkä.
      Tai voisin ainakin opettaa sormella/sauvalla sen miten sen sellaisen ja niin hyvältä tuntuvan orgasmin saa.

      Sehän on ihan verrannollinen naisen klitorisorgasmin ja g-piste eli emätin orgasmin kanssa.
      Ensimmäisellä kerralla tulikin heti mieleen,et "näin hyvältä se varmaan tuntuu naisesta" ,enkä enää yhtään ihmetellyt.et miks se sisään laitto on niin tähdellinen ja hyvältä tuntuva asia.

      No on tietenkin,jos se tuntuu edes puoliksi niin hyvältä kuin minusta.
      Tosin minähän en ole vielä kokenut sitä samaa kuin ne naiset; eli sitä et sisällä on lämmin,samaan aikaan kuuma ja kova kalu,
      Eikä mikään hieromasauva tms.

      Pohjois-Karjalassa asun.

    • Anonyymi

      Tästä saa jotain mielikuvaa asiasta:

      https://xhamster.com/videos/anal-orgasm-no-hands-cum-while-being-fucked-compilation-5814783

      Se orgasmi tulee sieltä eturauhasen kautta ja toisen tekemänä sille ei edes vois mitään.
      Vois tulla montakin kertaa....
      Eikä oikein yksinäänkään,kun se halu saada se sitä kautta on silloin niin kova.
      Siks,et sinne sisään pitää saada jotain silloin ja sen vuoksi,kun tiedän miten hyvälä se tuntuu.

      Mut jos sen tekis toinen samaan aikaan kovalla mut toisaalta johonkin sauvaan nähden pehmeällä ja lämpöisellä mulkulla,ni kai se tuntuis vielä paljonkin paremmalle....
      Mitä väärää siinä on?
      Siltikään,vaikka tykkää naisista.enkä vois sietää toisen miehen taholta minkäänlaisesta "lääppimisestä" tai muusta kosketuksesta.
      Mulkkuun,mut en muualle.

      Asiasta wattuilijoille: Sopiiko,et tulen näyttämään sinulle sormella miten se tulee ja sen jälkeen haluat sitä aina.
      Naisen tekemänä tai muuten.

      • Anonyymi

        Etkö anna yölläkään sioillesi rauhaa. Susta pitää tehdä ilmoitus eläinsuojeluun. Ja kohta määkijä tulee esiin. Sää bää ja mää olet ääliö.


    • Anonyymi

      Hmmm. Ihan minun mieleinen ajatus. Ostin vaimolleni kerran sellaisen g-piste dildon. Hänen menehdyttyä syöpään, otin itse sen sauvan käyttööni ja se antaa todella ihania orgasmeja kun sillä hieroo eturauhasta.

      • Anonyymi

        Kiimaset fantasiat sulla eronnut mies


    Ketjusta on poistettu 97 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5899
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      514
      3690
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      184
      3512
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2714
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2479
    6. 276
      2116
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1563
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe