Kitkarenkailla ei pysy tiellä

Anonyymi-ap

Ei pidä pelkkä kumi jäällä. Oja kutsuu kitkarenkailla ajavaa.

38

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan totta. Etenkin jos tien pinta on jäässä ja siihen on satanut harsomainen kerros lunta niin sillankaide tai ojanpohja odottaa jos alla on pelkät kitkat. Nastarengas pitää noissakin olosuhteissa.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🔞 ­­­N­­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tuo on kait kuljettajakohtaista.

• Anonyymi

Riippuu kuskista. Olen ajanut viimeiset viisi talvea kitkoilla, ilman ongelmia.

• Anonyymi

Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia kitkojen kanssa. Liittyisikö siihen, että opin ajamaan jäällä.

• Anonyymi

Näin on.
      Pitää olla nastoja.
      Nasta lautaan.
      T. Nasta muumio

• Anonyymi

RIP Barry Newman.

• Anonyymi

Kitkat sopii pakkaslumelle.

• Anonyymi

Veneen lepuuttajaksi ne korkeintaan sopii.

• Anonyymi

Niin minäkin ajattelen. Se voi olla pakkaslumella hyvä mutta ei liukkaalla märällä jäällä.

• Anonyymi

Kumilla vai ilman?

• Anonyymi

Vanteilla ajo ?

• Anonyymi

Blowjob

• Anonyymi

Tosi ku vesi. Jäävesi.

• Anonyymi

Surkeita on rengaskehittäjät. Luulisi että idiootitkin pystyisi kehittämään kitkarenkaan jossa piilo nastat. Nastat jotka tulee esiin vain tarpeen vaatiessa. Mutta mitään kehitystä ei niissäkään satoihin vuosiin ole tapahtunut.

• Anonyymi

Nastoja tarvitaan aina. Ehkä heinäkuun pärjää Suomessa nippa nappa ilman nastoja.

• Anonyymi

nastat voisi laittaa niin syvälle että renkaita voi käyttää ensimmäiset 50 000 kilometriä kesärenkaina. Siten kun alkaa "ropina" kuulumaan renkaista, ovat ne talvirenkaat. Näin autoilija säästäisi kustannuksissa.
        Poliisinkaan ei tarvitsisi valvoa rengsvalintoja, kysyisi vaan , kuuluuko ropina? Johon autoilija vastaa kesällä ei kuulu ja talvella kuuluu.

• Anonyymi

Kengissäkin ollut tuo tekniikka jo pitkään, nastat piilossa

• Anonyymi

ei viellä ole onnistettu tekemään renkaita jotka korvaa nasta pyrän,

• Anonyymi

Äsken suistui kitkaspede sohjossa liikennevalotolppaan. Onneksi ei ollut ihmistä välissä.

• Anonyymi

Kitkarenkaat eivät valitettavasti tarjoa täydellistä pitoa jäällä. Vaikka ne ovatkin parempi vaihtoehto kuin kesärenkaat talviolosuhteissa, niiden pito jäällä voi silti olla heikko. Kitkarenkaat on suunniteltu tarjoamaan parasta pitoa lumisilla ja märillä teillä, mutta ne eivät pysty tarjoamaan samaa pitoa jäällä kuin esimerkiksi nastarenkaat. Jäällä ajaminen voi olla erittäin vaarallista, ja on suositeltavaa välttää ajamista sellaisissa olosuhteissa, jos mahdollista.

• Anonyymi

No jaa. Minä huristelin 500 metrin mäelle talvisin kitkoilla. Monet kyllä jysähtivät samaan mäkeen ja luisuivat alas.

• Anonyymi

Et vain osaa.

• Anonyymi

22 vuotta kitkarenkailla eikä ongelmia. Isä opetti minut ajamaan jääradalla jo kun olin 13-vuotias.

• Anonyymi

Laadukkailla kitkoilla pärjää hyvin.

• Anonyymi

Varsinkin nais autoilijoille suosittelen nastarenkaita.

• Anonyymi

Millä tiellä?

13:5 Niin Jeesus rupesi puhumaan heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä. >> Jakeen lisätiedot
      13:6 Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
      13:7 Ja kun te kuulette sotien melskettä ja sanomia sodista, älkää peljästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei ole vielä loppu.
      13:8 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee maanjäristyksiä monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua.
      13:9 Mutta pitäkää te vaari itsestänne. Teidät vedetään oikeuksiin, ja teitä piestään synagoogissa, ja teidät asetetaan maaherrain ja kuningasten eteen, minun tähteni, todistukseksi heille.
      13:10 Ja sitä ennen pitää evankeliumi saarnattaman kaikille kansoille.
      13:11 Ja kun he vievät teitä ja vetävät oikeuteen, älkää edeltäpäin huolehtiko siitä, mitä puhuisitte; vaan mitä teille sillä hetkellä annetaan, se puhukaa. Sillä ette te ole puhumassa, vaan Pyhä Henki.
      13:12 Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät.
      13:13 Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
      13:14 Mutta kun näette hävityksen kauhistuksen seisovan siinä, missä ei tulisi - joka tämän lukee, se tarkatkoon - silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
      13:15 joka on katolla, älköön astuko alas älköönkä menkö sisään noutamaan mitään huoneestansa;
      13:16 ja joka on mennyt pellolle, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
      13:17 Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
      13:18 Mutta rukoilkaa, ettei se tapahtuisi talvella.
      13:19 Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.
      13:20 Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät.
      13:21 Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.
      13:22 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.
      13:23 Mutta olkaa te varuillanne. Minä olen edeltä sanonut teille kaikki.
      13:24 Mutta niinä päivinä, sen ahdistuksen jälkeen, aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa,
      13:25 ja tähdet putoilevat taivaalta, ja voimat, jotka taivaissa ovat, järkkyvät.
      13:26 Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella.
      13:27 Ja silloin hän lähettää enkelinsä ja kokoaa valittunsa neljältä ilmalta, maan äärestä hamaan taivaan ääreen.
      13:28 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: Kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
      13:29 Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
      13:30 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin nämä kaikki tapahtuvat.
      13:31 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
      13:32 Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa, eikä myöskään Poika, vaan ainoastaan Isä.
      13:33 Olkaa varuillanne, valvokaa ja rukoilkaa, sillä ette tiedä, milloin se aika tulee.

• Anonyymi

PALKKAPAIMEN VAI HYVÄ PAIMEN

Jeesus sanoo: ”Minä olen hyvä paimen, oikea paimen, joka panee henkensä alttiiksi lampaiden puolesta. Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman, koska palkkapaimen ei välitä lampaista.

Johanneksen evankeliumi

10:1 Totisesti, totisesti sanon minä teille: joka ei ovesta mene sisälle lammashuoneeseen, vaan astuu siihen muualta, se on varas ja ryöväri.
      10:2 Mutta joka oven kautta sisälle menee, se on lammasten paimen:
      10:3 Sille ovenvartia avaa, ja lampaat kuulevat hänen äänensä. Ja omia lampaitansa kutsuu hän nimeltänsä, ja vie heidät ulos.
      10:4 Ja kuin hän omat lampaansa päästää ulos, käy hän heidän edellänsä, ja lampaat seuraavat häntä, sillä he tuntevat hänen äänensä.
      10:5 Mutta ei he muukalaista seuraa, vaan pakenevat häntä; sillä ei he tunne muukalaisten ääntä.
      10:6 Tämän tapauksen sanoi Jesus heille; mutta ei he niitä ymmärtäneet, mitä hän heille sanoi.
      10:7 Niin Jesus sanoi taas heille: totisesti, totisesti sanon minä teille: minä olen lammasten ovi.
      10:8 Kaikki, jotka minun edelläni ovat tulleet, ovat varkaat ja ryövärit: vaan ei lampaat kuulleet heitä.
      10:9 Minä olen ovi: jos joku minun kauttani menee sisälle, se tulee autuaaksi, ja menee sisälle ja ulos, ja löytää laitumen.
      10:10 Ei varas tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja kadottamaan: minä tulin, että heillä pitää elämä oleman ja yltäkyllä oleman.
      10:11 Minä olen hyvä paimen: hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.
      10:12 Mutta palkollinen, joka ei ole paimen, eikä lampaat ole hänen omansa: kuin hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi raatelee ja haaskaa lampaat.
      10:13 Mutta palkollinen pakenee, sillä hän on palkollinen, eikä tottele lampaista.
      10:14 Minä olen hyvä paimen, joka tunnen omani, ja minä tunnetaan myös omiltani,
      10:15 Niinkuin Isä minun tuntee, ja minä tunnen Isän: ja panen henkeni lammasten edestä.
      10:16 Minulla on myös muita lampaita, jotka ei ole tästä lammashuoneesta: ne pitää minun myös tänne saattaman: ja he saavat kuulla minun ääneni; ja pitää oleman yksi lammashuone ja yksi paimen.
      10:17 Sentähden Isä minua rakastaa, sillä minä panen henkeni, että minä sen jälleen otan.
      10:18 Ei ota kenkään sitä minulta, vaan minä panen sen itsestäni. Minulla on valta sitä panna, ja minulla on valta sitä taas ottaa. Sen käskyn minä sain Isältäni.
      10:19 Niin tuli taas riita Juudalaisten keskellä näiden puhetten tähden.

• Anonyymi

Idiootit ei pysy tiellä edes panssarivaunulla!!!

• Anonyymi

Eipä ole ollut ongelmia kitkarenkaiden kanssa, mukavimmat renkaat ikinä.

• Anonyymi

Näin on. Nastarenkailla ajaa ne joilla ei ole ajotaitoa ja jotka kaahaavat, ajat toisen puskurissa kiinni - ja aiheuttavat onnettomuuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Nastarenkailla ajaa ne joilla ei ole ajotaitoa ja jotka kaahaavat, ajat toisen puskurissa kiinni - ja aiheuttavat onnettomuuksia.

Miksiköhän ambluansseissa ja poliisiautoissa käytetään nastarenkaita?

• Anonyymi

Parempi ojassa kuin maantiellä toisten harmina

• Anonyymi

Täytyy asua jossain maan korvessa että löytää jäässä olevia teitä. Täällä Etelä-Suomessa tiet kyllä suolataan aivan ylenpalttisesti.

• Anonyymi

Oulun alapuolella ei ole nastarenkaille tarvetta taas useaan viikkoon. Ehkä jos tammikuussa voi pari päivää olla nastarengaskeli. Muuten menee kitkoilla, eikä nastat rapise kuivalla asfaltilla.

• Anonyymi

Ja tuo suolaaminen on ympäristörikos ja ruostuttaa autot. Oikeastaan olisi parempi, jos suolaaminen lopetettaisiin kokonaan.

• Anonyymi

Nastarenkaat toimii ympäri vuoden hyvin.

• Anonyymi

Kesärenkaillakin pärjää tutuilla teillä. Voi vältellä pahoiksi tietämiään paikkoja ja vaikka vähän kiertääkin jos keli huono.
      Uudessa ympäristössä vieraassa kaupungissa varmaan kusessa kitkarenkailla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      16
      2356
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      897
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      828
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      821
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      735
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      722
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      673
    Aihe