Pois, pois nyt poikuus

Anonyymi-ap

Meitä olisi kolme iloista ja estotonta, hyvässä kuosissa olevaa kotirouvaa. Ikähaarukassa 37 v. - 46 v. Emme ole vapaita, mutta meillä on miehiltämme lupa. Millä nettisivulla pitäisi ilmoittaa, kun haluaisimme auttaa alle 20 v. poikia eroon poikuudestaan ? Tämä on ilmaista.

33

2822

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ladatkaa Jodel puhelimeen. Sieltä löytyy.

      • Anonyymi

        Badoo on kyllä paras äppi tähän, kannattaa ladata ja katsella millaisia miehen alkuja lähistöllä on :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Badoo on kyllä paras äppi tähän, kannattaa ladata ja katsella millaisia miehen alkuja lähistöllä on :)

        Vaimo on noista nuorukaisita innostunut. Talvilomalla hiihtokeskuksessa kuva äppiin, ja kyllä on jos jonkinlaista tarjokasta. Yhdessä vuorokaudessa yli sata viestiä. Siitä sitten valitsemaan mieluista tai mieluisia.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­N­y­m­­f­­­o­m­­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Aika ihanaa, olen itsekin 42 v täti joka mielellään auttaisi pojuja-mahdollisimman nuoria-tässä asiassa. Kertokaa miten onnistuitte.

      • Anonyymi

        No no äläs nyt täällä ala riehumaan. Pidä mätisäkkis piilossa.


      • Anonyymi

        kiinnostaisko 16v kokematon poju?


      • Anonyymi

        Voi sisko minä myös tahtoisin mukaan tuohon.


    • Anonyymi

      Olen 17 v jääkiekkoa harrastava poika. Olisi kiva jos vanhempi nainen opettaisi minua seksistä.

      Nro 19 Kuopio

    • Anonyymi

      Jodelissa mä tapasin tuollaisen innokkaan kotirouvan.

    • Anonyymi

      Oon 16 vuotias, oonko liian nuori?

      • Anonyymi

        No et oo, alarajalla kuitenkin, mutta ei se haittaa. Panisin...


    • Anonyymi

      Teillä on kiva harrastus. Haluaisin myös mukaan. Olen 44 v hoikka nainen.

      • Anonyymi

        kiinnostaako 16v miehen alku?


    • Anonyymi

      Missä olivat kaltaisenne ihanat naiset ja rouvat kun itsellä oli poikuus vielä tallella...? :)
      No, eihän silloin ollut internettiäkään... :(

      • Anonyymi

        35 vuotta sitten ilmoiteltiin noissa seksilehdissä ja etsittiin tai tarjottiin poikuuden poistoa. Oi niitä aikoja... nyt 77 vuotiaana isoäitinä muistelen noita juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        35 vuotta sitten ilmoiteltiin noissa seksilehdissä ja etsittiin tai tarjottiin poikuuden poistoa. Oi niitä aikoja... nyt 77 vuotiaana isoäitinä muistelen noita juttuja.

        joo, e-pillereiden keksimisen jälkeen ja ennen hiv.tä. Ruisrokissa -70 luvun alussa panin niin monen kanssa, että olisi pitänyt kirjata. Kyllä siinä muutama poikuuskin varmaan tuli hoideltua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        35 vuotta sitten ilmoiteltiin noissa seksilehdissä ja etsittiin tai tarjottiin poikuuden poistoa. Oi niitä aikoja... nyt 77 vuotiaana isoäitinä muistelen noita juttuja.

        Oletko vielä harrastanut? Minua kiinnostaisi 70+ rouva.
        Kik svante66


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        35 vuotta sitten ilmoiteltiin noissa seksilehdissä ja etsittiin tai tarjottiin poikuuden poistoa. Oi niitä aikoja... nyt 77 vuotiaana isoäitinä muistelen noita juttuja.

        Voi, voi... oi niitä aikoja. Muistelen noita aikoja, kun mieheni otti minusta seksikkäitä kuvia ja laittoi ilmoituksen, oliko se Ratto tai Kalle lehteen ? Kyllä oli PL osoitteessa paksu nippu vastauksia valokuvineen. Pahaimmilaan yhteen ilmoitukseen tuli lähes sata vastausta. Ei ollut internettiä, eikä älypuhelimia. Ei ollut tietoa aid.sista ja e-pillerit oli keksitty. Jos tippuri olisi tullut, niin penisiliinillä olisi lähtenyt. Paljaalla sisään, joskus useampi kaveri peräkkäin.


    • Anonyymi

      kiinnostaisko 16v jätkä?

    • Anonyymi

      Luin Vaimolle tuon avauksen ja kysyin olisiko hän valmis tuollaiseen toimintaan. " Vaikka heti" oli napakka vastaus.

    • Anonyymi

      Vaimo on kanssa tykästynyt nuoriin poikiin.

      • Anonyymi

        No mitäs ne vanhat papat sitten... kuolaa tuollaisten pikkulikkojen perään. Tää on sitä tasa-avoa.


    • Anonyymi

      Minä olin mieheni pyynnöstä hänen 16v pikkuveljensä poikuuden viennissä ja opetin seksiä hänelle.
      Tämä pikkuveli on nyt kohta 20v ja käy vieläkin luonani seksiä saamassa.

    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­ts­­um­me sinu­­t kä­­­ym­­­ään u­­ude­­ssa cha­­­tis­­­sa! Mei­tä on yli miljo­­ona! 👉 http://ameliachau.com/H/K0b7I0

    • Anonyymi

      Onks teillä treffi-puolella profiilia, nii voisi tutustuu:)!

    • Anonyymi

      U­­u­­­si s­­­ek­si­­teatteri ava­­utu­­­u Su­omeen! Kutsu­­mme kaikki. Il­­­mo­it­­­tautumine­­n ry­­­hmä­ämm­e tä­­äl­­lä 👉 http://antikbutik.com/H/E5u1P0

    • Anonyymi

      Eiköhän noitta miestenne kaltaisia poikia löydy baarista joilla on kiire eroon poikuudestaan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuka nuori mies nyt vanhoja harppuja huolis pitäkää tunkkinne

    • Anonyymi

      U­­­u­­s­­­i s­­ek­­­si­­­tea­­­tteri ava­­­utuu Su­­­ome­en! Ku­tsu­­mme kaikki­­­. Il­­mo­­ittautum­­ine­n ryhmä­­ämme tä­äl­l­­ä 👉 http://alikuzu.com/H/B6m5J1

    • Anonyymi

      Ois ihana tutustuu isotissiseen naiseen joka vois opastaa seksiin.
      -23v poju-

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe