Äitini aikoo hävittää minun kalliilla ostama työhuomio vaatteet heti kun kuolen ,ihan uusia 80-90€ maksaneet takkeja ,housuja,lakkeja,oranssia,keltaista talvi .Varaslähdön jo ottanut lojuu tuossa latialla vien roskiin ehyet olivat erikoislämpö turvahousut henkseli mallia ei enään saatavilla pakkaskestävyys -35°C viiltosuojaus.Minä en tykkää siivouksesta kunhan jalansija lattialta löytyy ,kun on tavarat järjestyksessä on ajatukset järjestyksessä .En muista missä kaikki housut ovat muistan sellaiset housut ollut on 1,5 m päässä roikkuivat naulakossa 1kk sitten äitini siivosi minun huoneeni silloin vielä olivat ,kesämökin vielä käyn tarkistamassa jos ei löydy sieltä Äiti on täystuho🤔😩😡.
Toisen ihmisen vaatteiden hävittäminen vaikka hän on vielä elossa
Anonyymi-ap
1
187
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et itse myy ne netissä? Turha tällä aihesta valitaa.Ota haltuun oma elämä.Jos olet plus 18v.Tosin jos äidin nurkissa asut? Hän määrä talous.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952222
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391537Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321194Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56952Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol267947- 55886
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20872Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis246788Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18755Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58753