Farisealainen sapattitotuus = "adventtitotuus"s

Anonyymi-ap

Jos adventtitotuuden ystävät kertoisivat, lahkolaiset vaietkoon.
• Mikä on sapatin rikkomista ?
•Mitä adventistit tekevät 1000-vuotisen ajanjakson aikana ja sen jälkeen ?

11

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keitä adventistipastorit siunaavat muita kuin uskollisia rahoittajiaan ?

    • Anonyymi

      Sapattia on vaikea rikkoa kun juutalaiset tappavat sapattina. On vaikea panna paremmaksi.

    • Anonyymi

      Tutkitaan kirjat. Tutkiva tuomio. Kirjat avataan, ja katsotaan miksi eivät monet pelastuneet. Tämä tulee kaikille selväksi.

      Niin eiväthän kaikki edes taivaaseen halua, eikä halua opetella taivaan tavoille jo täällä eläessään.

      • Anonyymi

        Mitään Adventtikirkon opetuksessa olevaa tutkivaa tuomiota ei Raamatusta löydy.


    • Anonyymi

      Sapatin rikkojan pitäisi tehdä kansanmurha että se riittäisi sapatin rikkomiseksi. Eikä sekään välttämättä riitä jos sen vain oikein osaa selittää. Lakiuskohan on selittämistä, asioiden selittämistä omalla tavallaan. Ei edes uskoa tai sitä että Raamatussa lukee jotain. Kaikki kietoutuu omaan selittämiseen.

      • Anonyymi

        Raamattua kun lukee tarpeeksi paljon, niin eiköhän sieltä kaikki selviä.


    • Anonyymi

      Miksi vastata, kun ette halua kuulla vastauksia.

    • Anonyymi

      Vain pieni kysymys, saako sapattina tappaa?

      Se jo selventää hyvin paljon sitä että onko Israel oikealla asialla.

    • Anonyymi

      Raamatun mukaan:

      “8. Muista pyhittää lepopäivä. 9. Kuutena päivänä tee työtä ja hoida kaikkia tehtäviäsi, 10. mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti. Älä tee silloin mitään työtä, älä sinä, älköön poikasi tai tyttäresi, palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä alueellasi asuva muukalainen.” (2Moos 20:8-10, FinRK)

      Muuta itse Jumala ei sapatista säädä. Profeetta Jeremia lisää tuohon vielä sen, ettei sapattina pidä harrastaa myyntitoimintaa.

      Etkö osaa Raamattuasi?

    • Anonyymi

      Kyllä Jahve tappaa sapattinakin. Raamattu sen todistaa. Hän ei torku, lepää tai nuku, vaan tekee tuhojaan 24/7. Hänellä Jahvella on nyt suuri operaatio menossa, kun hän tahtoo päästä eroon vääräuskoisista palestiinalaisista Juudean maassa.
      Raamatun aikaan Jahve tappoi ja tapatti israelin kansan ympärillä olevat kansat sukupuuttoon.

      5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niin kuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."

      "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."

      Kuinka käykään palestiinalaisten?

    • Anonyymi

      Sapattikäskyn mukaan siis voi tappaa.

      Sitten sen pitäminen onkin helppoa kun tappaminenkaan ei ole sen rikkomista, vaan pitää tehdä joku vielä pahempi synti että rikkoo lakia ja on laittomuuden tekijä.

      Helpolla tulee pyhitys ja tie taivaaseen on avoinna.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe