Saastuttavaa turhanpäiväistä ja vaarallista...kuten myös traktorien saastuttavat vetokisat
Miksi vihreät ei lopeta/kritisoi autourheilua..formulaa
17
222
Vastaukset
- Anonyymi
Miks kaikki pitäis kieltää??? Hanki ittelles elämä.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180774906
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Saastuttaa ne traktorit pellollakin.
- Anonyymi
samaa olen miettinyt! Formulat, rallit ym turhat polttoainetta käyttävät lajit kiellettyjen listalle. Tavallinen autolla kaupassa käyvä, tai kerran viidessä vuodessa ulkomaille lentävä saa kyllä kantaa syyllisyyttä ja haittaveroja.
Vihreät ei ole tainnut sanoa asiasta sanaakaan. Koskaan!- Anonyymi
Ei se ole turha. Miljardi bisnes, mikä työllistää tuhansia ihmisiä
- Anonyymi
Ei ilmasto ole muuttunut, eikä autot saastuta. Kaikki savut häipyy taivaan tuuliin. Kyllä avaruudessa tilaa on. Näin on jutut.
- Anonyymi
Minä syön joka päivä naudan sisäfilettä punaviinikastikkeella. Ei vaikuta ilmaan mitään. Näin on jutut.
- Anonyymi
Minä syön perunoita.
- Anonyymi
Hanki brovo elämä!
- Anonyymi
Provinssi on kiellettävä. Hirveesti kuluu sähköä kaikenlaisiin soittimiin /äänentoistolaitteisiin, linnut ei tykkää metelistä.
- Anonyymi
Eikä sammakot.
- Anonyymi
Juuri valmistui jättimäinen risteilyalus ,että rikkaat saavat pyöriä ympyrää karibialla.Tällaisia turhakkeita ei vastusteta kun tuovat telakoille töitä.
- Anonyymi
Persut on hallituksessa ja eiköhän ne puutu asiaan
- Anonyymi
Ei Autourheilu oo edes mitään urheilua.
- Anonyymi
Ja sun isäs ei oo sun biologinen faija vaikka luulet niin. Kysyppä äitiltäs.
- Anonyymi
Lehmätkin pitäis lopettaa kun ne piereksii niin jumalattomasti. Kyllä näin on
- Anonyymi
Rikkaat voi tehdä mitä vaa. Köyhä oppii kantapään kautta. Molemmista on ongelmia mutta rikkaammat pitävät yhteiskunnan pyörimässä rahan käytöllään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623