On jo muutaman jakson ajan ollut Salkkareista poissa.
Nella Tamminen
8
648
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ei joka jaksossa kaikki hahmot oo. Noelkii ollu nyt tosi harvakseltaan. Ulla nyt tietenkään oikeen ollenkaan mitä nyt jossain viime jaksossa pitkästä aikaa oli.
- Anonyymi
Entä Ismo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä Ismo?
On se Ismokin välillä vähän pitempiä aikoja poissa mutta niin keskeinen kuitenkin että harvemmin.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18077625a
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tänäänkään en nähnyt. En tosin paljon katsonut ja suljin television kesken.
- Anonyymi
Joka viikko on vähän eri hahmot pääosassa. Sen verran paljon hahmoja. Tällä viikolla teiniosasto ja Laitelan sakkia. Ensi viikolla Sallaa, Karia ja JP:tä etenkin.
- Anonyymi
Joo ei ollut eilen katsoin tänään uusintana.
- Anonyymi
homot ja lesbot siellä näyttelee huonoa mallia nuorisolle
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537