Työttömille hyvä homma

Anonyymi-ap

Näin ku talvi tulee nii saatiin hyvä idea. Työttömät voisi käydä krapaamassa työssäkäyvien autot, tehdä lumityöt ja tarvittaessa puitakin voi kantaa niille jotka lämmittää.
Tuleeko muita ideoita?

92

1731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On tyämiähen elämä mennyt huanoksi kun tarvisi apua elintasonsa ylläpitämiseen. On kauheeta näytellä hyvää elintasoo kun tuvasta on velkaa silmät ja suut täynnä ja velka-auto on lumipöykystä kaivettava tyähön lähtiessä.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­­N­­y­­­m­­­f­­o­­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18077630U

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ei kannata ostaa velaksi autoa, kuten lähes kaikilla työllisillä on tapana. Eikä olla pankin talonmiehenä näin korkeiden korkojen aikaan varsinkaan. Velkaperseet on hyvä vaan ja krapaa ihan ite sen rahoitusyhtiön auton lasit ja klapit voi myös ihan ite kantaa sinne pankin omistamaan tönöön.

      • Anonyymi

        Pakkohan se toisten on töissä käydä,kun suurella osalla ei työhaluja ole.
        Sodan jälkeen JOKAINEN osallistui työntekoon,ei ollut vapaamatkustajia.
        omassa talossa asuminen myös on lähes pakollista,kerrostaloissa työttömät möykkää yökaudet ja huudatetaan vanhoista kajareista jotakin jytää ja koluutetaan ympäri kämppää jotkut nappiverkkarit jalas


    • Anonyymi

      Juu, joittenkin täytyy esittää varakkaampaa. Todellisuudessa osa heistä täysin persaukisia , ei omisteta mitään.

      • Anonyymi

        Eikai makaamalla mitään tuloja tulekkaan,jos makaa perse homees iltapäivään ja asustelee ilman parveketta jossain kaupungin vuokra yksiös,että riittäskö ne voimat auton lasin ravaamiseen jos ei mikään kiinnosta


    • Anonyymi

      Ei työttömistä ole työssäkäyvien autojen lasien ravaajiksi. Työt alkavat aamulla, mutta työttömät heräilee vasta ilta-päivällä yön rientojen jälkeen.

      • Anonyymi

        Tarkoittanet näitä jotka elävät yöllä, siis ruoka-aika on klo: 00:00
        Muslimit ja nämä ns, vinkuintiaanit, jotka kiljuvat niin että korviin ottaa.


    • Anonyymi

      Todella hyvä idea.
      noinkohan ne vaan jaksais aikasin nousta,kun tottuneet iisiin laiffiin.
      Loistoidea sinänsä,saisivat osallistua johonkin hyödylliseen ,mutta ei nuo pällit tajua,että toisten on käytävä töissä ja osallistuttava yhteiskunnan pyörittämiseen

      • Anonyymi

        Mulle kyllä käy, poistan jäät ikkunoistanne vasaralla. Älkää tuoko päätänne väliin.


    • Anonyymi

      Työttömät tää huutelee. Toki eihän ne viitti mitää tehdä nii ei tarvi kuvitella että viittis mitään tehdäkkää 😃😃

    • Anonyymi

      Olipas siinä tyhmä aloitus. Itse olen työelämässä ollut nyt 39 vuotta. Talokin on jo maksettu ja autot on aina olleet semmoisia halvan hintaluokan autoja, joihin on varaa ollut. Kyllä ihan itse minä ainakin pidän tallissa autoa talvella. Ei tarvitse rapaa käyttää. Tupakin lämpiää oman metsän puilla itse ne tupaan saan kannettua. Ei ole tarvetta esittää mitään. Osa työttömistä ei töitä saa vaikka haluaisi. On tietysti työtä vieroksuviakin, mutta tuskin ne on edes työkkärin kirjoilla. Aloittaja voisi mennä kasvamaan ihmisenä vielä. Palaa kun osaat käytöstapoja.

      • Anonyymi

        ALOITUS FIKSU.
        Kyllä sitä tässä itsekkin on kymmeniä vuosia töitä tehty ja on omat talot,autot ja puut ihan omasta metsästä.
        ei tässä mistään esityksestä saatana ole kyse.
        vai ei ole työkkärin kirjoilla,mistäs niin päättelet..et tiedä maailmasta mitään ja tallissa on autot,mutta työpaikoilla ei ihmiset saa autojaan suojaan lumelta,olishan se fiksua jos joku ne harjaisi muille,jos jaksavat vilttien alta könytä lumisateeseen ja kolat kouraan ja vanhuksien pihoja kolaamaan perkele jos ei työssäkäyviä jakseta tai ehditä auttamaan.
        kerroppas mistä nämä työttömät saa elantonsa jos ei ole työkkärin kirjoilla häh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ALOITUS FIKSU.
        Kyllä sitä tässä itsekkin on kymmeniä vuosia töitä tehty ja on omat talot,autot ja puut ihan omasta metsästä.
        ei tässä mistään esityksestä saatana ole kyse.
        vai ei ole työkkärin kirjoilla,mistäs niin päättelet..et tiedä maailmasta mitään ja tallissa on autot,mutta työpaikoilla ei ihmiset saa autojaan suojaan lumelta,olishan se fiksua jos joku ne harjaisi muille,jos jaksavat vilttien alta könytä lumisateeseen ja kolat kouraan ja vanhuksien pihoja kolaamaan perkele jos ei työssäkäyviä jakseta tai ehditä auttamaan.
        kerroppas mistä nämä työttömät saa elantonsa jos ei ole työkkärin kirjoilla häh

        Toimeentulotuella?


    • Anonyymi

      Haista kyrpä pitkä vittu! Eikä sulla mitään omaisuutta edes ole! Velkaa on luultavasti ja paljon! Turpaan tuollaista sittiäistä pitäisi leipoa ja kunnolla.

      • Anonyymi

        Siis tarkoitin tietysti aloittajaa.


      • Anonyymi

        ONKO LUUSERILLA PIPO KIREELLÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ONKO LUUSERILLA PIPO KIREELLÄ

        tarkoitin kommentoijaa,en aloittajaa jolla oli erittäin fiksu idea


      • Anonyymi

        lÖYSÄÄ PIPOOS


    • Anonyymi

      Pitääkö työttömien vielä antaa persettäkin työssäkäyville vai mitä tämä aloittaja tarkoittaa?

      • Anonyymi

        Mitä nillittäjiä täälä kitisee..on se kumma,jos jotakin pitäs tehdä niin urputetaan.
        kädet ojos otetaan rahat mitä yhteiskunta tarjoo
        olishan se viisasta,että ei autettais muitakin,luulis aikaa ainakin olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nillittäjiä täälä kitisee..on se kumma,jos jotakin pitäs tehdä niin urputetaan.
        kädet ojos otetaan rahat mitä yhteiskunta tarjoo
        olishan se viisasta,että ei autettais muitakin,luulis aikaa ainakin olevan.

        Kädet ojossa otetaan kyllä vastaan ilmaistyövoima kuntouttavassa työtoiminnassa mutta palkkaa ei maksettaisi millään. Ns. työnantajathan niitä nillittäjiä ovat. Käytettäisiin vaan häpeämättömästi toisia hyväksi.


    • Anonyymi

      Ystävällisethän tekee noin ihan vapaaehtoisesti.

    • Anonyymi

      olen edelleen sitä mieltä että työttömyyskorvaukset.asumistuet ja sossun toimeentulotuet vois poistaa.asuin työni takia 4 vuotta maassa jossa näitä tukia ei ole kyllä kummasti lähes kaikki teki töitä.ne jotka eivät halunneet tai pystyneet töihin saivat kirkolta yhden aterian päivässä niin pysyivät hengissä.jos halusi asuin tai ruoka asiat paremmaksi piti tehdä töitä.tässä maassa on vaan tämä mennyt liian pitkälle että jotku vaan on koko ikänsä tukisn varassa eivätkä tee mitään kun ei tarvi.

      • Anonyymi

        Puhut asiaa ja faktaa.
        Kyllä se pistäs töitä tekeen,kun nälkä tulee..
        Suomessa liian hyvät tuet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut asiaa ja faktaa.
        Kyllä se pistäs töitä tekeen,kun nälkä tulee..
        Suomessa liian hyvät tuet.

        Suomella ollut tukia ihan liiankin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut asiaa ja faktaa.
        Kyllä se pistäs töitä tekeen,kun nälkä tulee..
        Suomessa liian hyvät tuet.

        Hei, on nälkä nyt jo, kuntouttavassa työtoiminnassa eli ilmaistöissä ja Kelan työmarkkinatuella. Hinnat nousseet, vaikea selviytyä. Kuinka vähän sitä ihmisen pitäisi saada että te kitisijät olisitte tyytyväisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, on nälkä nyt jo, kuntouttavassa työtoiminnassa eli ilmaistöissä ja Kelan työmarkkinatuella. Hinnat nousseet, vaikea selviytyä. Kuinka vähän sitä ihmisen pitäisi saada että te kitisijät olisitte tyytyväisiä?

        Voin kertoa,että itselle tuskin töistä jää enempää kun sulla,polttoaineet ym kulut kun pitää ajaa joka päivä,että nälkä tässä on itse kullakin.


    • Anonyymi

      Täytyypä alkaa perehtymään tähänkin, eli mitenkäs se on, kun työttömiin selvästi kohdistetaan jonkinlainen yhteiskunnan päättäjien aloitteesta suunnattu vihapuhe, mitä lainkohtia lähdetään selvittelemään ensin, kun tuollaisia selkeästi työttömiä alentavia viestejä kirjoitellaan?

      Asia on selkeästi kasvanut ongelmaksi asti, hämmästyttävää vain on se että säädetyt lait eivät tehoa ilmeisesti mitään.

      • Anonyymi

        Epäilemättä taas toisaalta asia voi olla pikemminkin päinvastoin,en kiellä,enkä myönnä.
        Lähtökohtaisesti pykälissä on pientä viilaamisen varaa.
        Olin lukevinani myös rienausta työssäkäyviä kohtaan,että pilkataan taloa,autoa jne.
        että onko oikein pilkata heita jotka pitävät yhteiskunnan rattaat pystyssä..
        tämä on nyt saatavilla olevan objektiivisen tiedon perusteella tullut ilmi.
        Asiahan voidaan ratkaista siten,että jäämme kaikki huomenna kotiin


      • Anonyymi

        Vihdoin päättäjät heränneet kasvavaan ongelmaan,ettei valtion rahat riitä,se on vain nyt ymmärrettävä.
        ja jokaisen on otettava vastuu,mikä siinä on niin iso ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilemättä taas toisaalta asia voi olla pikemminkin päinvastoin,en kiellä,enkä myönnä.
        Lähtökohtaisesti pykälissä on pientä viilaamisen varaa.
        Olin lukevinani myös rienausta työssäkäyviä kohtaan,että pilkataan taloa,autoa jne.
        että onko oikein pilkata heita jotka pitävät yhteiskunnan rattaat pystyssä..
        tämä on nyt saatavilla olevan objektiivisen tiedon perusteella tullut ilmi.
        Asiahan voidaan ratkaista siten,että jäämme kaikki huomenna kotiin

        "onko oikein pilkata heita jotka pitävät yhteiskunnan rattaat pystyssä"


        Miten sinä oikein näet että ylipalkattu, työpaikkoja tuottamaton väki pitäisi yhteiskunnan rattaita pystyssä?

        Eikö asia ole pikemminkin täysin päinvastoin, eli mitä enemmän Kokoomus, SDP ja muutkin valtaryhmät nostelevat vain omia etujaan eivätkä suostu sopimaan esim. työpaikkojen rahoituksen merkittävästä lisäämisestä, sitä enemmän sitä samaista väkeä pitää nimenomaan pilkata?

        Ei maan johtoon pääsemiseksi ole suuria rajoitteita jos hölmökin voi päästä maan johtajaksi, mutta edelleenkin, valtiolla on lakiin perustuvat velvollisuutensa varmistaa talouden ohjaamistoimet siten, että esim. kansalaisille tärkeiden työpaikkojen rahoitus pidetään kunnossa.

        Mitä enemmän tuo samainen itseään kehuva hyväosainen väki tuhoaa muiden työpaikkojen rahoitusta omien etujensa takia, sitä varmemmin koko maa päätyy kaaokseen. Valtion päättäjien tehtävä ei ole varmistella omia etujaan, vaan valtion päättäjien tehtävä on varmistaa kansan etu, ja päättäjien ja hyväosaisten etujen suojelu ei sitä läheskään aina ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "onko oikein pilkata heita jotka pitävät yhteiskunnan rattaat pystyssä"


        Miten sinä oikein näet että ylipalkattu, työpaikkoja tuottamaton väki pitäisi yhteiskunnan rattaita pystyssä?

        Eikö asia ole pikemminkin täysin päinvastoin, eli mitä enemmän Kokoomus, SDP ja muutkin valtaryhmät nostelevat vain omia etujaan eivätkä suostu sopimaan esim. työpaikkojen rahoituksen merkittävästä lisäämisestä, sitä enemmän sitä samaista väkeä pitää nimenomaan pilkata?

        Ei maan johtoon pääsemiseksi ole suuria rajoitteita jos hölmökin voi päästä maan johtajaksi, mutta edelleenkin, valtiolla on lakiin perustuvat velvollisuutensa varmistaa talouden ohjaamistoimet siten, että esim. kansalaisille tärkeiden työpaikkojen rahoitus pidetään kunnossa.

        Mitä enemmän tuo samainen itseään kehuva hyväosainen väki tuhoaa muiden työpaikkojen rahoitusta omien etujensa takia, sitä varmemmin koko maa päätyy kaaokseen. Valtion päättäjien tehtävä ei ole varmistella omia etujaan, vaan valtion päättäjien tehtävä on varmistaa kansan etu, ja päättäjien ja hyväosaisten etujen suojelu ei sitä läheskään aina ole.

        EIKUN EHDOKKAAKSI SEURAAVIIN VAALEIHIN,KUN SAAT TALOUDEN VARMAAN NOPEESTI KUNTOON NOILLA PUHEILLA


    • Anonyymi

      Minä taas otan tuet ja teen pientä kauppaa ja ajelen hyvällä mersulla ja minua ei kiinnosta mitkään työmiehet ja naiset yhtään mitään. Ovat yhteiskunnan kitisijöitä pahemmasta päästä.

      • Anonyymi

        Vieläkö kuminauhat tekee kauppansa,ennen Nappi Liisakin teki pikku kauppaa


    • Anonyymi

      Mä jouduin muuttaan omakotitaloon asuun ennen asuin kerrostalossa mutta semmone saatanallinen rapina jo ropina joka ehtoo ja yö. Tais olla sitä työtöntä nappiverkkariporukkaa, napit pitää niin kovan rapinan.

      Hyvä idea aloittajalta!

    • Anonyymi

      Voisihan ne työttömät jotain tehdä rahansa eteen, muuta ku maata kotona peittojen alla.
      Suomessa on myös paljon vanhuksia tai muuten fyysisesti toimintakyky heikkona olevia joten voisi avun suunnata myös sinne.

    • Anonyymi

      Ihmettelen, että miten työssäkäyvät jakasvat käydä töissä 8h päivän , mutta sitten he eivät jaksa raapia autonsa lasia.
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007786635.html

      Mtä he siellä töissä tekevät? Kirjoittavat työajalla suomi24 palstalle?

      • Anonyymi

        Eivät halua tehdä ns phommia. Siitä on kyse. Ovat johtajia ja käskevät alaiset tekeen kaikki phommat ja itse isuvat siellä kopissaan vaan eikä sinne menessä jaksa edes raapia autonsa lasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät halua tehdä ns phommia. Siitä on kyse. Ovat johtajia ja käskevät alaiset tekeen kaikki phommat ja itse isuvat siellä kopissaan vaan eikä sinne menessä jaksa edes raapia autonsa lasia.

        Eli siis haluavat vaan tehdä siistiä työtä jossa vaan istutaan jonkin tietokoneen ääressä. Autonsa lasia eivät halua raaputella tai vaikka siivota tai tehdä jotain muuta phommaa. Siihen pitää käsekä alainen tekeen sitä Sitä hommaa heillä ei ole halua tehdä.

        Ihan sama on myös maalla nähty. Sitä trakotoria on niin mukava ajella, mutta mitään muuta ns phommaa ei ole halua tehdä. Siihen pitää näiden tarkotorilla ajavien milestä laittaa työttömät tukien eteen lapio tyhön kun ei pelkästään trakotorilla ajavat jaksa itse phommia tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis haluavat vaan tehdä siistiä työtä jossa vaan istutaan jonkin tietokoneen ääressä. Autonsa lasia eivät halua raaputella tai vaikka siivota tai tehdä jotain muuta phommaa. Siihen pitää käsekä alainen tekeen sitä Sitä hommaa heillä ei ole halua tehdä.

        Ihan sama on myös maalla nähty. Sitä trakotoria on niin mukava ajella, mutta mitään muuta ns phommaa ei ole halua tehdä. Siihen pitää näiden tarkotorilla ajavien milestä laittaa työttömät tukien eteen lapio tyhön kun ei pelkästään trakotorilla ajavat jaksa itse phommia tehdä.

        NILLITTÄJÄ kuules,minä olen siivonnut liki 30 vuotta ja alkaa paikat oleen semmoses kunnos,ettäkun töistä tulee on aika lailla poikki,että älä perkele ala kitiseen.
        et tiä työn teosta mitää,mukava tuiskus ja tuules ja liukkailla kanniskella painavia mattoja telineelle ja takasi,että OLE HILJAA.
        ja kappas ketään ei kiinnosta ottaa alan työtä vastaan,miksei..
        on niin mukava makoilla vällyis ja valittaa.
        jos tekisit viikonkin mun hommaa,tuskin jaksaisit kävellä sen jälkeen


      • Anonyymi

        EI TYÖAJALLA MITÄÄN AUTON LASEJA RAVATA


      • Anonyymi

        Tiedätkö että vuorokaudessa on vielä aika monta tuntia sen 8 tunnin työpäivän jälkeen. Ai niin ilmeisesti et, päivät kuluu samalla tavalla peiton alla maaten. Ei paljo tarvi kelloa kattella.


    • Anonyymi

      Palkkaatteko mut jäänskraappiajksi. Veloitan 5€ per auto/raappaus.
      Kas kummaa senjälkeen en ole enää työtön. Näin tämä työttömyys kotoaa eikä niin, että työttömyyskorvausten eteen pitää tehdä' töitä.

    • Anonyymi

      Kovia tyämiähiä ja tyänaisia kyllä ny joku teidät tyän teossa peittoo, te ny kuvittelette olevanne korvaamattomia. Ha ha haa kyllä pitää olla tyhymä

    • Anonyymi

      Miks työttömyydestä pitäis saada korvaus?
      Eikö se olisi ideaali että kaikilla olisi töitä ja varmaan kiinnostais enemmän tehdäkkin kun ei saisi rahaa kotio. On tämä hyvinvointiyhteiskunta menny malliinsa ku kaikki tarttis saada kotio.
      Sitte toiset painaa niska limassa ja verorahoista maksellaan vaikka mitä...

      • Anonyymi

        Sanos muuta.varmaan motivois tekeen,kun ei rahoteta kotona oloo.


      • Anonyymi

        No ei niitä töitä riitä kaikille kun toiset tekee muidenki edestä.


    • Anonyymi

      Hollming worksilla tuota aikoinaan kokeiltiin ja ei se oikein toiminut.

    • Anonyymi

      Markettien ja ostoskeskusten parkkipaikoille voisi palkata väkeä pitämään asiakkaiden autot puhtaina jäästä ja lumesta. Hyvä vetonaula kaupalle.

    • Anonyymi

      Parassa tulee hiki. Halti on parempi kuin rukka.

    • Anonyymi

      Voin mennä röihin heti jos palkka vähintään 4 tonnia kuussa ja saan naisen muussa tapauksessa ei kiitos, hehheh.

    • Anonyymi

      Joo joku joutilas vois tulla siivoamaan herra vapaaherran talon ja raivaamaan romut pois.

      • Anonyymi

        V*ttuako sulle kenenkään talot kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        V*ttuako sulle kenenkään talot kuuluu?

        No ei v*ttu kuulukkaan mutta mun oma talo kuuluu, että silleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei v*ttu kuulukkaan mutta mun oma talo kuuluu, että silleen.

        Ahaa, sellanen tapaus. No sori nyt sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        V*ttuako sulle kenenkään talot kuuluu?

        Ei se varmaan ole sun talos, loisit ja kyttäät siellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se varmaan ole sun talos, loisit ja kyttäät siellä!

        Näin muuten voi olla. On harhaisia ihmisiä jotka luulevat että toisten talot, pellot yms. ovat heidän.


    • Anonyymi

      Köyhät raaputtaan kermaperseiden sähköautojen laseja.

    • Anonyymi

      Millä työttömyys paranisi, jos työttömät joutuisi tekemään hyväntekeväisyyttä kermaperseille. Jokainen voi kokeilla työttömyyttä. ei kestä kauaa kun irtisanoo itsensä. Näette onko ihanaa ajatella mistä rahaa saisi edes siihen seuraavan päivän ruokaan. Olen ollut työttömänä, ja oli helvetin hienoa herätä ja ensimmäisenä mielessä, millä saa rahansa riittämään edes laskuihin saatikka ruokaan, hävetkää mitä kirjoitatte työttömistä ja katsokaa peiliin.

    • Anonyymi

      Kermapeppu tukiaisilla olevat horsmapeltojen kylväjät ja kaikenlaiset muut rattori ja auto luuserit.

    • Anonyymi

      Rapaa itte vaan pelle lasis.

    • Anonyymi

      Tarkalla sulalla valitsisin kuka mun BMW n raappais...

      • Anonyymi

        Tarkoitit rahoitusyhtiön BMW. Tai sitten joku yli 20 vuotta vanha romu.


    • Anonyymi

      Onhan asia niin että mitä enempi työttömiä sitä tyhmemmät saa käydä töissään.

    • Anonyymi

      Juuri näin. Työssä käyvien pitäisi olla kiitollisia työttömille etteivät fiksummat vie heidän duuniaan. Eräs tuttu narisi aina työttömistä, joutui sitten itse työttömäksi ja oli hel*etin hiljaa sen ajan mutta heti kun pääsi töihin uudelleen alkoi sama työttömien solvaaminen. Jotkut ovat toivottomia tapauksia näköjään.

      • Anonyymi

        Voi luoja paratkoon mikä verkkarispede täälä taas laukoo viisauksia ei voi kun nauraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja paratkoon mikä verkkarispede täälä taas laukoo viisauksia ei voi kun nauraa

        Älä häiritse toisten työntekoa, sinä kateellinen kouluttamaton luuseri!


    • Anonyymi

      Hullu se on joka töitä tekee viisas pääsee vähemmällä.Heh,heh, vituttaako?

    • Anonyymi

      On kauheaa olla töissä jos päässä jyskyttää ajatus että hän tyämiäs tai tyänainen maksaa kaikki verot ja hän on se joka pitää maan pystyssä.

      • Anonyymi

        Vielä kamalampaa olla työtön ja ruikuttaa,ettei rahat riitä,vai kuinka..


    • Anonyymi

      Onha niitäkin " hyvätulosia", jotka ei pärjää. Se on taitolaji tuo rahan käyttö, eli kyllä pärjää, kun ei tarvi esittää mitään parempaa ku todellisuudessa on.

    • Anonyymi

      Mutta ku täytyy esittää muuten mussukka menöö naapurin vällyjen alle ku siellä on sähköauto pihassa ja se jaksaa telmiä ku ei viälä ole osamaksut sähköpelistä alkaneet juasta.

      • Anonyymi

        Olet kade toisten sähköautoille..kun jaksat niistä paasata.
        itelläs taitaa olla kauko ohjattava pikku menopeli,niin kateeksihan se käy.
        anna toissten ajaa millä ajaa,suotta näet vaivaa


    • Anonyymi

      Odotetaan pää paisuksis, että päästään eläkkeelle ja bumerangina takasi. Ku ei riitä maasi.

    • Anonyymi

      Voi jeesus mitä kommentointia. Kyllä huomaa että sekä työssä käyvillä,että työttömillä ei päästä löydy muuta ku kusta. Työssäkäyville,jotka täällä natisee että työttömien pitäisi heidän vapaa ajan hommansa hoitaa: teillä on aika suppea käsitys työttömistä. Työttömiä ei ole vain laiskat paskat tai rapajuopot. Työttömänä on myös erilaisista saurauksista kärsiviä ja fyysisistä sairauksista kärsiviä nuoresta vanhaan. Nuoretkin voi sairastua,eikä välttämättä pysty tekemään minkään alan töitä. On ammatin opiskelleita,jotka ehtinyt alan työtä tekeen vaikka vaan muutaman vuoden ja sairastunut tai saanut fyysisen vamman,eikö pysty työtä enään tekemään. Kaikki ei ole omasta halustaan työtön! Hän voi joutua olemaan koko ikänsä työtön, työtön työnjakija,kuntouttavassa työtoiminnassa jne. Koska sairaselääkkeelle ei pääse nykyään vasta kunnolet ruumis arkussa, ei vaikka istut pyörätuolissa,kädet ei liiku/toimi jne.. kannattaa vikisiköiden miettiä mitä laukoo suustaan pihalle ja missä. Sellaisille ei omasta halustaan työttömälle tuommoiset puheet voivat olla henkisesti raskaita, pahimmassa tapauksessa se viimeinen asia mitä haluaa kuulla ja sen seuras voi olla peruutamaton.
      Työttömille,jotka täällä vikisee takaisin työssäkäyville: ei se työssäkäyvien elämä ole yhtään sen helpompaa ku teilläkään. Vaikka he tienaa ja te olette kateellisia rahoista, ei heillekään verojen ja pakollisten menojen jälkeen ylimäärästä rahaa jää. Eikä ne työt heillä lopu sen 8 tunnin jälkeen, sit alkaa kaupassa käynnit, ruoan laitot, talon lämmitys jos sellainen on, pihatyöt jos sellainen on, lasten hoito (harrastukset,aikaa lapsille, jne kakki lasten hommat) Ja näistä asioista vois kirjottaa vaikka kuinka... IHMISIÄ KAIKKI ON ja jokaisella on lmat syynsä miksi on mikä on. Ihmiset vois ottaa ne päät pois omista perheistään ja keskittyä näkeen kaikki omana itsenään ja kunnioittamaan muita. Tai sit vaan keskittyy vaan siihen omaan täydelliseen napaansa ja pitää suunsa kii

      • Anonyymi

        Ja pahoittelut kirjoitusvirheistä. Liian nopeasti kirjotettu


      • Anonyymi

        Ja päät pois omista perheistään=päät pois omista perseestä


      • Anonyymi

        Hauskoja viestejä,jotkut ottaa liian tosisssaan..
        vitsiksi tarkoitetusta aloituksesta..
        annetaan kaikkien kukkien kukkia


    • Anonyymi

      Ja sitten tuli kauhea orgasmi

    • Anonyymi

      Kyllä mä krapaamaan lähden ja teen puut ja lumityöt ja vaikka kotityötkin mutta maksakkos palkan kans?

      • Anonyymi

        Taitaa aloittajalla olla vain velkaa pankille ja auto rahoitusyhtiön. Eli tyhjätasku.


    • Anonyymi

      Millä palkkaa nämä tyämiähet maksaa ei millään kun tienaavat huonosti kuvitelevat tai elävät suuressa harhassa kun mukamas olevat tyänantajia. Tämähän on suurta hulluutta.

    • Anonyymi

      No niin, skrapat valmiiksi! Lunta tulossa!

      • Anonyymi

        Tää vartoon jo pihalla krapa kouras,muttei ketää näjy misee,onko tie ketee


    • Anonyymi

      Mun teslaa ei tarvi raaputella kun on automaatti lämmitys.

      • Anonyymi

        Hommaa sisätilalämmitin se on hemmetin hyvä. Se tunniks päälle enen lähtöä niin on sulat ikkunat.


    • Anonyymi

      Tulee, mutta en tässä kerro.

    • Anonyymi

      On kauheeta olla pikku äveriäs. Pitää valvoa itseään että pysyy juuri ja juuri pelissä mukana. Kauheeta

    • Anonyymi

      Syytät työttömiä laiskoiksi, mutta et itsekkään jaksa tehdä titenynlaisia hanttihommia kuten vaikka auton lasien raapimista.

    • Anonyymi

      Minulla on kyllä pirusti rahaa, vaikken mielestäni ole paljon edes töitä koskaan tehnyt. Uusi sähköauto tallissa ja omaa metsää ihan helvetisti, josta saisi polttopuut, mutta kun en oikein viitsisi tehdä mitään. Olisi kyllä hieno ajatus, että työttömät kävisivät tökkäämässä auton laturin johdon paikalleen ja kipaisisivat muutaman kymmenen mottia polttopuuta metsästä aina talven varalle. En heille tuosta kyllä mitään maksaisi. Kaikkea rahan reikää kun sitä aina löytyy itseltäkin.

      • Anonyymi

        Jopa Joo. Velka tai leasing auto, jos on edes autoa. Taitaa olla nettitrollin vedätystä moinen paska puhe mitä suollat ääliö.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe